майстор М60

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 25 Авг 2008, 15:14

Много по-на сметка е да вземеп 750 и да й сложиш малък двигател колкото да се регистрира отколкото да сложиш на 725тдс голям. Ще дадеш някаква сума за трансплантации, обаче поне като върнеш пак оригиналния двигател, ще знаеш че всичко е ок , а не е преправяно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 25 Авг 2008, 15:41

Pavlinius написа:Много по-на сметка е да вземеп 750 и да й сложиш малък двигател колкото да се регистрира отколкото да сложиш на 725тдс голям. Ще дадеш някаква сума за трансплантации, обаче поне като върнеш пак оригиналния двигател, ще знаеш че всичко е ок , а не е преправяно.


Тоест казваш ми да си платя акциза, че ще ми излезне по-евтино ли? ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 25 Авг 2008, 16:02

///peter написа:
Pavlinius написа:Много по-на сметка е да вземеп 750 и да й сложиш малък двигател колкото да се регистрира отколкото да сложиш на 725тдс голям. Ще дадеш някаква сума за трансплантации, обаче поне като върнеш пак оригиналния двигател, ще знаеш че всичко е ок , а не е преправяно.


Тоест казваш ми да си платя акциза, че ще ми излезне по-евтино ли? ;)


петърчо и акциз - да, да :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook