защо е 34 гъми на газ с обикновенна газова уредба
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Djelebov написа:http://store.picbg.net/pubpic/EC/B2/6bfd68015ea8ecb2.jpg
Lol а аз си мислех,че моя път на газта е дълъг

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
golov_bg написа:....2-гаазта влиза през колектора и ако дойде повече от колкото трябва,кво става възпламеняване в колектора от там се почват разправии ,кой със спукан колектор(ако е пласмасов а на бмв май е такъв) кой със дебитомер и така
И като как се възпламенява? Че нещо не ми е ясно? И стига с тия простотии за спуканите колектори. Намери поне една снимка на такъв, посочи поне един човек и тогава да продължим спора. Само за протокола, на мен, от болната ми глава, ми гръмна при 140 км/ч(не питайте какво съм правил


Djelebov, колега, да бяхте сложили още 5-6 кихалки по колектора!!!



Бисере, повечето М50 са с изпарител от дясно. Просто е много малко мястото под дебиЛомера(като че ли не знаеш



- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Усеща се разлика ако е зад десните фарове или под всмукателните... Когато пътя е по-къс, при изфорсирване, реагира по-бързо.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
E ,да добавя:
лошо уплътняващи клапани,като тази причина за гърмежа е свързана с неизправност по запарителната уредба.
лошо уплътняващи клапани,като тази причина за гърмежа е свързана с неизправност по запарителната уредба.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
TheBoss написа:golov_bg написа:....2-гаазта влиза през колектора и ако дойде повече от колкото трябва,кво става възпламеняване в колектора от там се почват разправии ,кой със спукан колектор(ако е пласмасов а на бмв май е такъв) кой със дебитомер и така
И като как се възпламенява? Че нещо не ми е ясно? И стига с тия простотии за спуканите колектори. Намери поне една снимка на такъв, посочи поне един човек и тогава да продължим спора. Само за протокола, на мен, от болната ми глава, ми гръмна при 140 км/ч(не питайте какво съм правил), единственият проблем беше леко напукан отвор на кихалката следствие удара на клапата у нея. Голов, по твоите думи сега трябваще да съм не с пукнати колектори, а с гръмнал ДВГ.
![]()
Djelebov, колега, да бяхте сложили още 5-6 кихалки по колектора!!!![]()
![]()
Бисере, повечето М50 са с изпарител от дясно. Просто е много малко мястото под дебиЛомера(като че ли не знаеш) и на майсторите не им се занимава. А и тази дължина на маркуча според мен влияе само при гасенето на колата.
Това на снимката не е мойта кола, ама като я видях в един форум реших, че доста трудно ще пръсне колектори


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
на мойта бившата (любоффф) изпарителя беше монтиран под левите фарове, пред казанчето за хидравликата 


- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
нз не разбирам карам дизел щото е по просто и не създава толкова проблеми(като за прости хора)
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
кат не им се занимава е там Тошко наш тарси работници за беритба на курнишони---ми така деTheBoss написа:golov_bg написа:....2-гаазта влиза през колектора и ако дойде повече от колкото трябва,кво става възпламеняване в колектора от там се почват разправии ,кой със спукан колектор(ако е пласмасов а на бмв май е такъв) кой със дебитомер и така
И като как се възпламенява? Че нещо не ми е ясно? И стига с тия простотии за спуканите колектори. Намери поне една снимка на такъв, посочи поне един човек и тогава да продължим спора. Само за протокола, на мен, от болната ми глава, ми гръмна при 140 км/ч(не питайте какво съм правил), единственият проблем беше леко напукан отвор на кихалката следствие удара на клапата у нея. Голов, по твоите думи сега трябваще да съм не с пукнати колектори, а с гръмнал ДВГ.
![]()
Djelebov, колега, да бяхте сложили още 5-6 кихалки по колектора!!!![]()
![]()
Бисере, повечето М50 са с изпарител от дясно. Просто е много малко мястото под дебиЛомера(като че ли не знаеш) и на майсторите не им се занимава. А и тази дължина на маркуча според мен влияе само при гасенето на колата.


24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани