защо е 34 гъми на газ с обикновенна газова уредба

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 14 Авг 2008, 0:14


Lol а аз си мислех,че моя път на газта е дълъг :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 14 Авг 2008, 3:11

на тая газовата определено НЕ Е сложена правилно... точно за това говорехме одеве...

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 14 Авг 2008, 5:48

golov_bg написа:....2-гаазта влиза през колектора и ако дойде повече от колкото трябва,кво става възпламеняване в колектора от там се почват разправии ,кой със спукан колектор(ако е пласмасов а на бмв май е такъв) кой със дебитомер и така

И като как се възпламенява? Че нещо не ми е ясно? И стига с тия простотии за спуканите колектори. Намери поне една снимка на такъв, посочи поне един човек и тогава да продължим спора. Само за протокола, на мен, от болната ми глава, ми гръмна при 140 км/ч(не питайте какво съм правил :twisted: ), единственият проблем беше леко напукан отвор на кихалката следствие удара на клапата у нея. Голов, по твоите думи сега трябваще да съм не с пукнати колектори, а с гръмнал ДВГ. :mhihi:
Djelebov, колега, да бяхте сложили още 5-6 кихалки по колектора!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Бисере, повечето М50 са с изпарител от дясно. Просто е много малко мястото под дебиЛомера(като че ли не знаеш ;) ) и на майсторите не им се занимава. А и тази дължина на маркуча според мен влияе само при гасенето на колата. :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 14 Авг 2008, 6:55

Усеща се разлика ако е зад десните фарове или под всмукателните... Когато пътя е по-къс, при изфорсирване, реагира по-бързо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Авг 2008, 7:32

E ,да добавя:

лошо уплътняващи клапани,като тази причина за гърмежа е свързана с неизправност по запарителната уредба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 14 Авг 2008, 7:43

TheBoss написа:
golov_bg написа:....2-гаазта влиза през колектора и ако дойде повече от колкото трябва,кво става възпламеняване в колектора от там се почват разправии ,кой със спукан колектор(ако е пласмасов а на бмв май е такъв) кой със дебитомер и така

И като как се възпламенява? Че нещо не ми е ясно? И стига с тия простотии за спуканите колектори. Намери поне една снимка на такъв, посочи поне един човек и тогава да продължим спора. Само за протокола, на мен, от болната ми глава, ми гръмна при 140 км/ч(не питайте какво съм правил :twisted: ), единственият проблем беше леко напукан отвор на кихалката следствие удара на клапата у нея. Голов, по твоите думи сега трябваще да съм не с пукнати колектори, а с гръмнал ДВГ. :mhihi:
Djelebov, колега, да бяхте сложили още 5-6 кихалки по колектора!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Бисере, повечето М50 са с изпарител от дясно. Просто е много малко мястото под дебиЛомера(като че ли не знаеш ;) ) и на майсторите не им се занимава. А и тази дължина на маркуча според мен влияе само при гасенето на колата. :)


Това на снимката не е мойта кола, ама като я видях в един форум реших, че доста трудно ще пръсне колектори :D ...аз още не съм зложил газта, искам поне още една седмица да се порадвам на бензина и после....ама и аз така ще се подсигуря ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 14 Авг 2008, 7:55

на мойта бившата (любоффф) изпарителя беше монтиран под левите фарове, пред казанчето за хидравликата ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 14 Авг 2008, 9:21

нз не разбирам карам дизел щото е по просто и не създава толкова проблеми(като за прости хора)
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 14 Авг 2008, 9:22

TheBoss написа:
golov_bg написа:....2-гаазта влиза през колектора и ако дойде повече от колкото трябва,кво става възпламеняване в колектора от там се почват разправии ,кой със спукан колектор(ако е пласмасов а на бмв май е такъв) кой със дебитомер и така

И като как се възпламенява? Че нещо не ми е ясно? И стига с тия простотии за спуканите колектори. Намери поне една снимка на такъв, посочи поне един човек и тогава да продължим спора. Само за протокола, на мен, от болната ми глава, ми гръмна при 140 км/ч(не питайте какво съм правил :twisted: ), единственият проблем беше леко напукан отвор на кихалката следствие удара на клапата у нея. Голов, по твоите думи сега трябваще да съм не с пукнати колектори, а с гръмнал ДВГ. :mhihi:
Djelebov, колега, да бяхте сложили още 5-6 кихалки по колектора!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Бисере, повечето М50 са с изпарител от дясно. Просто е много малко мястото под дебиЛомера(като че ли не знаеш ;) ) и на майсторите не им се занимава. А и тази дължина на маркуча според мен влияе само при гасенето на колата. :)
кат не им се занимава е там Тошко наш тарси работници за беритба на курнишони---ми така де :mhihi:
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook