пак проблем с тдс-а
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
пак проблем с тдс-а
Проблемът ми е следния: значи след смяна на гнп-то колата ми започна да гасне, не постоянно, когато и дойде на ум. Помислих, че е от гнп-то смених го с друга помпа и пак същия проблем. Когато угасне светва лампа DDE. С е39 съм-помагайте колеги, че взе да ми писва вече. От какво може да си гасне така и като изгасне завъртам ключа на ново и си пали без никакъв проблем. Изгасва предимно като върна педала на газта 

Re: пак проблем с тдс-а
Запушен горивен филтърstefan_bmw7 написа:Проблемът ми е следния: значи след смяна на гнп-то колата ми започна да гасне, не постоянно, когато и дойде на ум. Помислих, че е от гнп-то смених го с друга помпа и пак същия проблем. Когато угасне светва лампа DDE. С е39 съм-помагайте колеги, че взе да ми писва вече. От какво може да си гасне така и като изгасне завъртам ключа на ново и си пали без никакъв проблем. Изгасва предимно като върна педала на газта
Запушена цедка на помпата в резервоара
Хлабаво захранване на ел.магнитния клапан на гнп-тръгва ток(+)от контактния ключ и стига до клапана.Може(за проверка само)да пуснеш директен + на клапана
Почни с тези неща.Успех

by ''kompleksa''
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
да наистина преди на е34 така правеше 524тд но явно при е39 нее така колата си варви но почва да пуше страшно много и гасне когата си поиска за 40км може да огасне 1 път може и 15 пъте.Последния път като ми изгоря дюзата светеше постояно dde-то а сега само като огасне колата и затова съм се заблождавал че е от гнп-то или да мисля от ко друго може да е.Ще покоарам някои друг ден така с другата дюза и ще пиша дали със сигорност е дюзата
Ок карай,пробвай но да знаеш,че и е39тдс губи мощност при развалена умна дюзаstefan_bmw7 написа:да наистина преди на е34 така правеше 524тд но явно при е39 нее така колата си варви но почва да пуше страшно много и гасне когата си поиска за 40км може да огасне 1 път може и 15 пъте.Последния път като ми изгоря дюзата светеше постояно dde-то а сега само като огасне колата и затова съм се заблождавал че е от гнп-то или да мисля от ко друго може да е.Ще покоарам някои друг ден така с другата дюза и ще пиша дали със сигорност е дюзата


by ''kompleksa''
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
аз некакзвам че варви както със здрава дюза но не е чак толкова спъната на кабела на дюзата ми сложиха некво съпротивление и колата спря да гасне иначе неварви както преди е 39 ката се спъва много като се скапе дебитомера от личен опит знам и сега се чудя нова дюза ли да копувам или да турся по моргите 4е тя нова сигорно е няква цифра 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
400- 500 лв нова, на втора ръка 150- 250 лв. може и по евтина да намериш.
Успех !
Успех !
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани