2 въпроса help :)
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
аз като дам на контакт се чува стържене от стъпковото моторче примерно ... и климатика понякога е нтръгва като е много горещо съм забелязал и когато си иска тръгва дяволска история ... 

Колега 100% е от липсата на фриона
Ако по начина ,които ти описах по-горе,ти спира отделно перката или компресора-проблема ще ти беше в един датчик,които може да спре отделно компресора от перката и следователно лампата в купето ти изключва
Но щом нямаш фрион същия датчик вкл.защитата на климатика и копресор и перка спират едновременно,значи въпросния датчик е здрав
Долии си фрион,ако не ти се кара с отворени стъкла.

Ако по начина ,които ти описах по-горе,ти спира отделно перката или компресора-проблема ще ти беше в един датчик,които може да спре отделно компресора от перката и следователно лампата в купето ти изключва

Но щом нямаш фрион същия датчик вкл.защитата на климатика и копресор и перка спират едновременно,значи въпросния датчик е здрав
Долии си фрион,ако не ти се кара с отворени стъкла.

by ''kompleksa''
- leTransporteur
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
хаха караш ме да са радвам смея и да пея :Д , ще ида да го заредят , но ми остава вапроса защо по дяволите отвреме на време се включва сам.... прави си чек дали случайно не сам долял фреон хаха





Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
leTransporteur написа:Сега 1x1
Към Кристофър: Не вярвам да е бушон при положение че когато реши по собствено осмутрение зацепва
това и на мен се случва докато е здраво бушончето

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
нямам представа как съм, зареждал съм го преди година, обаче проблема се случи внезапни и се случи 2 месеца след като го заредих, аз тази кола не съм я калал от 1 година и затовая си седи така развалена, но все пак трябва да проверим фреона, щом колегата така настоятелно говори за него

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

Здравей,
ако чак толкова ти стърже допълнителната водна помпичка на клапаните за парното, просто можеш да измъкнеш буксата която я захранва. Това е тази плоската която е с 2 кабела. Кръглата букса с 3-те кабелчета я остави включена! на 99% съм сигурен, че няма да ти попречи с нищо изключването на помпичката, само и единственно когато е студено и колата ти е на обороти, няма да ти духа достатъчно топло, но като вдигнеш оборотите малко, става лято!
ПС: на моята Е34 с М50Б20 нямам допълнителна водна помпичка а само клапанчета, така си е оригинално.(ако оригинално се брои и това че съм сменил мотора от М20Б20
)
Поздрави.
Красимир Дянков
ако чак толкова ти стърже допълнителната водна помпичка на клапаните за парното, просто можеш да измъкнеш буксата която я захранва. Това е тази плоската която е с 2 кабела. Кръглата букса с 3-те кабелчета я остави включена! на 99% съм сигурен, че няма да ти попречи с нищо изключването на помпичката, само и единственно когато е студено и колата ти е на обороти, няма да ти духа достатъчно топло, но като вдигнеш оборотите малко, става лято!

ПС: на моята Е34 с М50Б20 нямам допълнителна водна помпичка а само клапанчета, така си е оригинално.(ако оригинално се брои и това че съм сменил мотора от М20Б20

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани