2 въпроса help :)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 15 Юли 2008, 19:38

аз като дам на контакт се чува стържене от стъпковото моторче примерно ... и климатика понякога е нтръгва като е много горещо съм забелязал и когато си иска тръгва дяволска история ... :(
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 15 Юли 2008, 20:13

Колега 100% е от липсата на фриона :!:
Ако по начина ,които ти описах по-горе,ти спира отделно перката или компресора-проблема ще ти беше в един датчик,които може да спре отделно компресора от перката и следователно лампата в купето ти изключва ;)
Но щом нямаш фрион същия датчик вкл.защитата на климатика и копресор и перка спират едновременно,значи въпросния датчик е здрав
Долии си фрион,ако не ти се кара с отворени стъкла.
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Мнение от leTransporteur » 15 Юли 2008, 20:24

хаха караш ме да са радвам смея и да пея :Д , ще ида да го заредят , но ми остава вапроса защо по дяволите отвреме на време се включва сам.... прави си чек дали случайно не сам долял фреон хаха :mhihi: :mhihi: :D :D
Карай бързо
Стигни 'пръв


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 16 Юли 2008, 10:04

leTransporteur написа:хаха караш ме да са радвам смея и да пея :Д , ще ида да го заредят , но ми остава вапроса защо по дяволите отвреме на време се включва сам.... прави си чек дали случайно не сам долял фреон хаха :mhihi: :mhihi: :D :D
Защото не ти е напълно празна с-мата
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 16 Юли 2008, 10:55

leTransporteur написа:Сега 1x1


Към Кристофър: Не вярвам да е бушон при положение че когато реши по собствено осмутрение зацепва



това и на мен се случва докато е здраво бушончето
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 5.03.2008

Мнение от leTransporteur » 16 Юли 2008, 11:17

Kristopher ти как си с фреона?
Карай бързо
Стигни 'пръв


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 16 Юли 2008, 11:45

нямам представа как съм, зареждал съм го преди година, обаче проблема се случи внезапни и се случи 2 месеца след като го заредих, аз тази кола не съм я калал от 1 година и затовая си седи така развалена, но все пак трябва да проверим фреона, щом колегата така настоятелно говори за него
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 16 Юли 2008, 21:35

Здравей,
ако чак толкова ти стърже допълнителната водна помпичка на клапаните за парното, просто можеш да измъкнеш буксата която я захранва. Това е тази плоската която е с 2 кабела. Кръглата букса с 3-те кабелчета я остави включена! на 99% съм сигурен, че няма да ти попречи с нищо изключването на помпичката, само и единственно когато е студено и колата ти е на обороти, няма да ти духа достатъчно топло, но като вдигнеш оборотите малко, става лято! :mhihi:
ПС: на моята Е34 с М50Б20 нямам допълнителна водна помпичка а само клапанчета, така си е оригинално.(ако оригинално се брои и това че съм сменил мотора от М20Б20 8) )

Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух

Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1

Георги Пенчев

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook