Проблем с перката на климата на 525 тдс Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Юни 2008, 8:43

Vlados написа:
iv444o написа:Ами от температурния датчик от ляво на радиатора!
....
При мене на радиатора няма никой (ТДС)

На тебе нали ти казах де ти е на главата последния и е само на една степен датчик даже и оригинален номер съм ти дал ;)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 24 Юни 2008, 18:51

dinozab написа:
Vlados написа:
iv444o написа:Ами от температурния датчик от ляво на радиатора!
....
При мене на радиатора няма никой (ТДС)

На тебе нали ти казах де ти е на главата последния и е само на една степен датчик даже и оригинален номер съм ти дал ;)

Разбрах бре, само обяснявам на човека, че при някои няма на радиатора датчик... тия дни като взема заплата, мисля да взема да сменя и трите.
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Юни 2008, 20:10

dinozab написа:Ванка малко си в грешка.Първа степен работи когато работи и компресора на климата.Като изключи изключва и тя.Втора степен се ръководи от два датчика :idea: едниния е за налягането на фреоно ако се дигне включва втора степен а втория датчик е за температурата на мотора.Това което го казваш за изпускането на фреона ме съмнява малко в кондезера отпред има датчик за налягането и ако перките не смогнат да го охладат климата спира именно да не фърли фреона.Клапана го има но е защитен ако дефектира датчика и не спре климатика и тогава ако не пусне газта не маркуч ми радиатора може да думне отпред ;)
Дани колата ми е на 4асти,немога да открия този дат4ик на кондензера,нали за външния става въпрос:roll: На едно е36 гледах дат4ика за защита на климатика е на водната с-ма,АКО и при е направено така зна4и ми се връзват нещата с изпускането на фриона.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 27 Юни 2008, 10:38

Здрасти, имам едно питане! Значи моята кола когато пусна климата и като примерно спра на някой сфетофар да чакам и се започва нещо странно!! :roll: Значи получавасе леко притрисане на мотора! смисъл имам чувството че компресора работи, хоп спира, хом пак почва да работи това го прави през определен интервал примерно между 20 сек. !! Когато колата е без пусната клима няма такива синтоми! Мола за идеи и съвети! това нормално ли е?

Предварително благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София

Мнение от iv444o » 27 Юни 2008, 21:22

Ами може да е нормално, но може и да не е!
По принцип винаги когато ти се включва компресора двигателя губи от оборотите, но това е само за 1-2 секунди, после компа трябва да регулира (увеличи) подаването на гориво и оборотите да се възтановят!
Значи вкл. на компресора зависи от темп.която си му задал (ако си естествено с климатроника) т.е ако си му дал 22-23 градуса и на вън е 25-27 градуса е нормално за 30 сек. да достигне зад. му темп. и да се изключи.
Обаче ако е 30 градуса на вън, а си му задал 18 вътре, бегай на майстор, че ще имаш ядове :mhihi:
Компресора по принцип има защита (май беше някакво реле, реагиращо на налягане на фреона) и ако няма фреон не се включва!
Най-добре отиди да ти направят една диагностика на системата да няма после излишно вадене :D


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 28 Юни 2008, 11:53

Peter Angelov написа:Здрасти, имам едно питане! Значи моята кола когато пусна климата и като примерно спра на някой сфетофар да чакам и се започва нещо странно!! :roll: Значи получавасе леко притрисане на мотора! смисъл имам чувството че компресора работи, хоп спира, хом пак почва да работи това го прави през определен интервал примерно между 20 сек. !! Когато колата е без пусната клима няма такива синтоми! Мола за идеи и съвети! това нормално ли е?

Предварително благодаря
напълно нормално е.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 28 Юни 2008, 14:48

iv444o написа:Ами може да е нормално, но може и да не е!
По принцип винаги когато ти се включва компресора двигателя губи от оборотите, но това е само за 1-2 секунди, после компа трябва да регулира (увеличи) подаването на гориво и оборотите да се възтановят!
Значи вкл. на компресора зависи от темп.която си му задал (ако си естествено с климатроника) т.е ако си му дал 22-23 градуса и на вън е 25-27 градуса е нормално за 30 сек. да достигне зад. му темп. и да се изключи.
Обаче ако е 30 градуса на вън, а си му задал 18 вътре, бегай на майстор, че ще имаш ядове :mhihi:
Компресора по принцип има защита (май беше някакво реле, реагиращо на налягане на фреона) и ако няма фреон не се включва!
Най-добре отиди да ти направят една диагностика на системата да няма после излишно вадене :D


Здрасти, да и аз си мисля че е нормално но за всеки случай ще скокна за една проверка! наистина си прав по добре на време да се хванат проблемите! Благодаря Ви много


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 06 Юли 2008, 13:16

dinozab написа:Ванка малко си в грешка.Първа степен работи когато работи и компресора на климата.Като изключи изключва и тя.Втора степен се ръководи от два датчика :idea: едниния е за налягането на фреоно ако се дигне включва втора степен а втория датчик е за температурата на мотора.Това което го казваш за изпускането на фреона ме съмнява малко в кондезера отпред има датчик за налягането и ако перките не смогнат да го охладат климата спира именно да не фърли фреона.Клапана го има но е защитен ако дефектира датчика и не спре климатика и тогава ако не пусне газта не маркуч ми радиатора може да думне отпред ;)
повече от прав си,ето каде е бил датчика за налягънето на фриона,защита и т.н.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=60
върху филтер-дехидратор :yes:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Юли 2008, 13:50

ivan. написа:
dinozab написа:Ванка малко си в грешка.Първа степен работи когато работи и компресора на климата.Като изключи изключва и тя.Втора степен се ръководи от два датчика :idea: едниния е за налягането на фреоно ако се дигне включва втора степен а втория датчик е за температурата на мотора.Това което го казваш за изпускането на фреона ме съмнява малко в кондезера отпред има датчик за налягането и ако перките не смогнат да го охладат климата спира именно да не фърли фреона.Клапана го има но е защитен ако дефектира датчика и не спре климатика и тогава ако не пусне газта не маркуч ми радиатора може да думне отпред ;)
Дани колата ми е на 4асти,немога да открия този дат4ик на кондензера,нали за външния става въпрос:roll: На едно е36 гледах дат4ика за защита на климатика е на водната с-ма,АКО и при е направено така зна4и ми се връзват нещата с изпускането на фриона.


Вчера по обяд си карам Варна - Добрич и гледам борда 35 градуса ....
Пускам духалката на 4тири , струята само в лицето, климатика, затварям кръга .... и неможе да ми охлади - непосредствено до духалката студено, докато стигне до лицето ми съвсем леко хладно :( Еби му майката , а аз преди 3 дни смених филтъра на климатика, за да може да ми духа по - силно ..... някой да ми е виждал фреона??? :roll:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook