Проблем с перката на климата на 525 тдс Е34
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Vlados написа:При мене на радиатора няма никой (ТДС)iv444o написа:Ами от температурния датчик от ляво на радиатора!
....
На тебе нали ти казах де ти е на главата последния и е само на една степен датчик даже и оригинален номер съм ти дал

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
dinozab написа:Vlados написа:При мене на радиатора няма никой (ТДС)iv444o написа:Ами от температурния датчик от ляво на радиатора!
....
На тебе нали ти казах де ти е на главата последния и е само на една степен датчик даже и оригинален номер съм ти дал
Разбрах бре, само обяснявам на човека, че при някои няма на радиатора датчик... тия дни като взема заплата, мисля да взема да сменя и трите.
Дани колата ми е на 4асти,немога да открия този дат4ик на кондензера,нали за външния става въпрос:roll: На едно е36 гледах дат4ика за защита на климатика е на водната с-ма,АКО и при е направено така зна4и ми се връзват нещата с изпускането на фриона.dinozab написа:Ванка малко си в грешка.Първа степен работи когато работи и компресора на климата.Като изключи изключва и тя.Втора степен се ръководи от два датчикаедниния е за налягането на фреоно ако се дигне включва втора степен а втория датчик е за температурата на мотора.Това което го казваш за изпускането на фреона ме съмнява малко в кондезера отпред има датчик за налягането и ако перките не смогнат да го охладат климата спира именно да не фърли фреона.Клапана го има но е защитен ако дефектира датчика и не спре климатика и тогава ако не пусне газта не маркуч ми радиатора може да думне отпред
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, имам едно питане! Значи моята кола когато пусна климата и като примерно спра на някой сфетофар да чакам и се започва нещо странно!!
Значи получавасе леко притрисане на мотора! смисъл имам чувството че компресора работи, хоп спира, хом пак почва да работи това го прави през определен интервал примерно между 20 сек. !! Когато колата е без пусната клима няма такива синтоми! Мола за идеи и съвети! това нормално ли е?
Предварително благодаря

Предварително благодаря
Ами може да е нормално, но може и да не е!
По принцип винаги когато ти се включва компресора двигателя губи от оборотите, но това е само за 1-2 секунди, после компа трябва да регулира (увеличи) подаването на гориво и оборотите да се възтановят!
Значи вкл. на компресора зависи от темп.която си му задал (ако си естествено с климатроника) т.е ако си му дал 22-23 градуса и на вън е 25-27 градуса е нормално за 30 сек. да достигне зад. му темп. и да се изключи.
Обаче ако е 30 градуса на вън, а си му задал 18 вътре, бегай на майстор, че ще имаш ядове
Компресора по принцип има защита (май беше някакво реле, реагиращо на налягане на фреона) и ако няма фреон не се включва!
Най-добре отиди да ти направят една диагностика на системата да няма после излишно вадене
По принцип винаги когато ти се включва компресора двигателя губи от оборотите, но това е само за 1-2 секунди, после компа трябва да регулира (увеличи) подаването на гориво и оборотите да се възтановят!
Значи вкл. на компресора зависи от темп.която си му задал (ако си естествено с климатроника) т.е ако си му дал 22-23 градуса и на вън е 25-27 градуса е нормално за 30 сек. да достигне зад. му темп. и да се изключи.
Обаче ако е 30 градуса на вън, а си му задал 18 вътре, бегай на майстор, че ще имаш ядове

Компресора по принцип има защита (май беше някакво реле, реагиращо на налягане на фреона) и ако няма фреон не се включва!
Най-добре отиди да ти направят една диагностика на системата да няма после излишно вадене

напълно нормално е.Peter Angelov написа:Здрасти, имам едно питане! Значи моята кола когато пусна климата и като примерно спра на някой сфетофар да чакам и се започва нещо странно!!Значи получавасе леко притрисане на мотора! смисъл имам чувството че компресора работи, хоп спира, хом пак почва да работи това го прави през определен интервал примерно между 20 сек. !! Когато колата е без пусната клима няма такива синтоми! Мола за идеи и съвети! това нормално ли е?
Предварително благодаря
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
iv444o написа:Ами може да е нормално, но може и да не е!
По принцип винаги когато ти се включва компресора двигателя губи от оборотите, но това е само за 1-2 секунди, после компа трябва да регулира (увеличи) подаването на гориво и оборотите да се възтановят!
Значи вкл. на компресора зависи от темп.която си му задал (ако си естествено с климатроника) т.е ако си му дал 22-23 градуса и на вън е 25-27 градуса е нормално за 30 сек. да достигне зад. му темп. и да се изключи.
Обаче ако е 30 градуса на вън, а си му задал 18 вътре, бегай на майстор, че ще имаш ядове![]()
Компресора по принцип има защита (май беше някакво реле, реагиращо на налягане на фреона) и ако няма фреон не се включва!
Най-добре отиди да ти направят една диагностика на системата да няма после излишно вадене
Здрасти, да и аз си мисля че е нормално но за всеки случай ще скокна за една проверка! наистина си прав по добре на време да се хванат проблемите! Благодаря Ви много
повече от прав си,ето каде е бил датчика за налягънето на фриона,защита и т.н.dinozab написа:Ванка малко си в грешка.Първа степен работи когато работи и компресора на климата.Като изключи изключва и тя.Втора степен се ръководи от два датчикаедниния е за налягането на фреоно ако се дигне включва втора степен а втория датчик е за температурата на мотора.Това което го казваш за изпускането на фреона ме съмнява малко в кондезера отпред има датчик за налягането и ако перките не смогнат да го охладат климата спира именно да не фърли фреона.Клапана го има но е защитен ако дефектира датчика и не спре климатика и тогава ако не пусне газта не маркуч ми радиатора може да думне отпред
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=60
върху филтер-дехидратор


by ''kompleksa''
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
ivan. написа:Дани колата ми е на 4асти,немога да открия този дат4ик на кондензера,нали за външния става въпрос:roll: На едно е36 гледах дат4ика за защита на климатика е на водната с-ма,АКО и при е направено така зна4и ми се връзват нещата с изпускането на фриона.dinozab написа:Ванка малко си в грешка.Първа степен работи когато работи и компресора на климата.Като изключи изключва и тя.Втора степен се ръководи от два датчикаедниния е за налягането на фреоно ако се дигне включва втора степен а втория датчик е за температурата на мотора.Това което го казваш за изпускането на фреона ме съмнява малко в кондезера отпред има датчик за налягането и ако перките не смогнат да го охладат климата спира именно да не фърли фреона.Клапана го има но е защитен ако дефектира датчика и не спре климатика и тогава ако не пусне газта не маркуч ми радиатора може да думне отпред
Вчера по обяд си карам Варна - Добрич и гледам борда 35 градуса ....
Пускам духалката на 4тири , струята само в лицето, климатика, затварям кръга .... и неможе да ми охлади - непосредствено до духалката студено, докато стигне до лицето ми съвсем леко хладно


39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани