Издирва се кабела към таблото...
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Издирва се кабела към таблото...
Здравейте,
моля преди да ме нахокате да използвам търсачката, искам да уточня че съм търсил достатъчно и никой не е имал този проблем. Четете внимателно, ще се опитам да обясня.
За 1-ви път ми се налага да занулявам на моята Е34 Oil Service и Inspection, след кадо смених консумативите по колата, в сервиза с опитаха да ми занулят таблото, но не успяха. Отидох при мой приятел който си има необходимите апаратури за това, но и той не успя. Четох и аз, окъсявах 7 и 19 пин, давах на контакт, изключвах, как ли не го въртях, всяко обяснение в форума съм го пробвал, но ефект никакъв няма.
Проследихме кабелчето което е към 7-ми пин (бял-зелен), минава от другата страна на коша, там има една преходна букса, след нея пак си излиза бял-зенен, само че от там нататък влиза в купето и ми се губи. Махнах таблото на колата и започнах да търся бял-зелен кабел, но уви не намерих. Явно някъде по трасето си сменя цвета.
Уточнение: колата ми беше с М20Б20 мотор, после сложихме М50Б20(от Е36 го взехме, ако има значение), таблото ми си е старото което е напъно аналогово.
Въпроса ми е, дали някои знае как мога да зануля таблото направо отзад от буксите на самото табло. Те са 2 букси с много кабели
Другата идея ми беше да взема една лампа и да почна да окъсявам към маса всички пинове на таблото.
Дано някои от вас знае къде да видя схема или ако иска да се наеме да си извади таблото и да види 7-ми пин на комуникационната букса към кой пин на таблото отива и да ми каже.
Надявам се всички заедно да решим този проблем, защото в противен случай ще си махна лампичките, че ми извадиха очите
Поздрави.
Красимир Дянков
моля преди да ме нахокате да използвам търсачката, искам да уточня че съм търсил достатъчно и никой не е имал този проблем. Четете внимателно, ще се опитам да обясня.
За 1-ви път ми се налага да занулявам на моята Е34 Oil Service и Inspection, след кадо смених консумативите по колата, в сервиза с опитаха да ми занулят таблото, но не успяха. Отидох при мой приятел който си има необходимите апаратури за това, но и той не успя. Четох и аз, окъсявах 7 и 19 пин, давах на контакт, изключвах, как ли не го въртях, всяко обяснение в форума съм го пробвал, но ефект никакъв няма.
Проследихме кабелчето което е към 7-ми пин (бял-зелен), минава от другата страна на коша, там има една преходна букса, след нея пак си излиза бял-зенен, само че от там нататък влиза в купето и ми се губи. Махнах таблото на колата и започнах да търся бял-зелен кабел, но уви не намерих. Явно някъде по трасето си сменя цвета.
Уточнение: колата ми беше с М20Б20 мотор, после сложихме М50Б20(от Е36 го взехме, ако има значение), таблото ми си е старото което е напъно аналогово.
Въпроса ми е, дали някои знае как мога да зануля таблото направо отзад от буксите на самото табло. Те са 2 букси с много кабели
Другата идея ми беше да взема една лампа и да почна да окъсявам към маса всички пинове на таблото.
Дано някои от вас знае къде да видя схема или ако иска да се наеме да си извади таблото и да види 7-ми пин на комуникационната букса към кой пин на таблото отива и да ми каже.
Надявам се всички заедно да решим този проблем, защото в противен случай ще си махна лампичките, че ми извадиха очите
Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Абе не се излагай отиди в някой сервиз за 5лв ще ти го нулират, ако не знаеш в София къде има ще ти кажа 
///peter написа:Абе не се излагай отиди в някой сервиз за 5лв ще ти го нулират, ако не знаеш в София къде има ще ти кажа
Моля четете внимателно какво съм писал!
Не съм от София, но в Казанлък също си има сервизи които безплатно ще ми свършат работа, понеже им поддържам компютрите, но немогат!
Проблема ми е друг.
Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Дам добре ще е някой да каже, защото и на мен днес не поиска да ми се занули инспекшъна, след като смених батериите на таблото преди няколко дни
Ръчно още не съм пробвал с пиновете, днес пробваха със специална машинка в един сервиз ама нищо не стана...
Ръчно още не съм пробвал с пиновете, днес пробваха със специална машинка в един сервиз ама нищо не стана...
Е моля ви се де, хайде някой да вземе мултицета и да замери 7-ми пин къде отива в таблото.
Ако не ми съдействате сега, ще си взема мултицета и отвертката и на събора в Родопите ще разглобя някоя кола
Поздрави.
Красимир Дянков
Ако не ми съдействате сега, ще си взема мултицета и отвертката и на събора в Родопите ще разглобя някоя кола
Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
имаше някъде по интернеда Electrical Manual E34
ако го изровя ще ти дам линк и да си четеш
там всичко е написано

ако го изровя ще ти дам линк и да си четеш
там всичко е написано

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
етооооо
http://dl.bmworg.ru/book/BMW5_87-95.rar
http://pdftown.com/PDF-BMW-E34-1988-1995-Electronic-Troubleshooting-Manual.html
http://pdftown.com/PDF-BMW-E34-Electronic-Troubleshooting-Manual.html
айде прегледай на воля и прецени кое къде отива
успех

http://dl.bmworg.ru/book/BMW5_87-95.rar
http://pdftown.com/PDF-BMW-E34-1988-1995-Electronic-Troubleshooting-Manual.html
http://pdftown.com/PDF-BMW-E34-Electronic-Troubleshooting-Manual.html
айде прегледай на воля и прецени кое къде отива
успех

Моля който разбира да помогне
Заболя ме всичко да ровя, и да се ядосвам че не разбирам и нищо немога да намеря.
Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
При мен също не се нулира оил сървис-а след като дадох 19-ти и 7-ми пин на късо
Има ли няква друга фитка ала направи си сам?
R6 - Was sonst?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Смятайте че съм си взел кръстата отвертка, мултицет с по дълги кабели и ключ за сваляне на волана... да се пазят на събора тея дето са с Е34 и с напълно аналогово табло
Ще си взема и майсторското свидетелство (майстор - поддръжка електронна техника) та да ми вярвате като разглобя някоя кола
Поздрави.
Красимир Дянков
Ще си взема и майсторското свидетелство (майстор - поддръжка електронна техника) та да ми вярвате като разглобя някоя кола
Поздрави.
Красимир Дянков
"Колкото повече, толкова повече!" - Мечо Пух
Penchev написа:... Там когато паднех под 220 км/ч връщах 4-та скорост ,карал съм колата в баирите с по 6400 мин-1
Георги Пенчев
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
