въпрос за испарител

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

въпрос за испарител

Мнение от Stennli » 09 Юни 2008, 18:20

Пичове помагайте.Взех си наскоро 520 с м50 мотор и реших да си сложа газта сам.всичко ок,ама забих дето не съм очаквал.Не мога да оправя маркучите нещо.Вързах испарителя от маркуча който излиза от дясно под колекторите и после се връща горе под прозореца на шофьора в една кутия която го разпределя на два маркуча и влизат в купето за парното.Проблема ми е че за да ми загрее испарителя трябва да си включа парното????????Бах мааму няма каде другаде да го вържа.Дайте идеи.Кам кой маркуч са вързани вашите испарители?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: въпрос за испарител

Мнение от stambo_81dg » 09 Юни 2008, 18:22

Stennli написа:Пичове помагайте.Взех си наскоро 520 с м50 мотор и реших да си сложа газта сам.всичко ок,ама забих дето не съм очаквал.Не мога да оправя маркучите нещо.Вързах испарителя от маркуча който излиза от дясно под колекторите и после се връща горе под прозореца на шофьора в една кутия която го разпределя на два маркуча и влизат в купето за парното.Проблема ми е че за да ми загрее испарителя трябва да си включа парното????????Бах мааму няма каде другаде да го вържа.Дайте идеи.Кам кой маркуч са вързани вашите испарители?


вържи го на мъркуча тънкия които влиза долув казанчето на радиатора :idea: режеш го и единия краи го вързваш към изпарителя а другия да си се връща към другата отрязана част ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 09 Юни 2008, 19:53

сега слязох долу,и оставих колата да загрее първо,но този маркуч за който ми говориш незагрява?Стой си студен??? :shock:
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 09 Юни 2008, 19:55

обезвъздушена ли е добре
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 09 Юни 2008, 20:02

Stennli написа:сега слязох долу,и оставих колата да загрее първо,но този маркуч за който ми говориш незагрява?Стой си студен??? :shock:


на тоо мъркуч съм вързвал-нямало е проблеми :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 09 Юни 2008, 20:05

обезвъздушена е,някаде мога ли да намеря схема на водната система?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Юни 2008, 20:09

Вържи го последователно на дроселовата клапа ;) Моят е там и загрява много бързо! Само няколко минутки да поработи колата и вече е топъл.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 09 Юни 2008, 20:11

не е ли много тънак този маркуч?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 09 Юни 2008, 20:15

Stennli написа:не е ли много тънак този маркуч?


:yes:

-вързваи там дето ти казах :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 09 Юни 2008, 20:29

мисля че преди парното е много удачен вариант
хем охлажда хем не пречи
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 09 Юни 2008, 21:00

Изображение
Ето я схемата,имаш предвид номер 7.В каква посока се движи тази вода?В радиятора влизат 3 отвора,по пътя на логиката би трябвало от горе да влиза в радиятора,отдоло да излиза.ако го вържа на 7 ще стане така че първо ще се охлажда водата а после ще влиза в испарителя.Това май води до по голям разход.бях вързал първо на номер 8 но там трябва да ми е пуснато парното че да циркулира??Някой знае ли в ква посока се движи водата?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook