По инерция гасне...
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Друго и да не е, поне ви стана весело...
Колега pantzer3, първо вече споменах че "стила ми на каране" не е да се движа по инерция, пуснах темата понеже преди не беше така... докато карам на 4-та (примерно със 130) и тръгна да вкарвам 5-та, но се забавя мъничко и колата гасне... дали е нормално?
Второ-този разходомер за моментния разход не го гледай чак толкова... да не искаш да ми кажеш че ако карам със 110 на 5-та и пусна педала на газта, стрелката на разходомера показва 2 литра на 100 и това е вярно? Дали е възможно двигателя да върти с 3000 оборота в минута и да харчи само 2 литра на 100? на 7-ма може и така да стане, ама на 5-та.... а относно това че по инерция отива на безкрайност... ами нормално е, тя и на място да работи-пак е там (все пак разхода го изчислява взависимост от скоростта и оборотите на мотора...).
Както и да е-най-вероятно наистина причината е обеднена смес поради голямото количество въздух... въпреки че директно пред филтъра няма как да влиза въздух-там са фаровете.. решетката е по-встрани. Ще пробвам една модификация да видя как ще е и ще споделя
Мерси за съветите.
Колега pantzer3, първо вече споменах че "стила ми на каране" не е да се движа по инерция, пуснах темата понеже преди не беше така... докато карам на 4-та (примерно със 130) и тръгна да вкарвам 5-та, но се забавя мъничко и колата гасне... дали е нормално?
Второ-този разходомер за моментния разход не го гледай чак толкова... да не искаш да ми кажеш че ако карам със 110 на 5-та и пусна педала на газта, стрелката на разходомера показва 2 литра на 100 и това е вярно? Дали е възможно двигателя да върти с 3000 оборота в минута и да харчи само 2 литра на 100? на 7-ма може и така да стане, ама на 5-та.... а относно това че по инерция отива на безкрайност... ами нормално е, тя и на място да работи-пак е там (все пак разхода го изчислява взависимост от скоростта и оборотите на мотора...).
Както и да е-най-вероятно наистина причината е обеднена смес поради голямото количество въздух... въпреки че директно пред филтъра няма как да влиза въздух-там са фаровете.. решетката е по-встрани. Ще пробвам една модификация да видя как ще е и ще споделя

- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
Когато спускам на скорост разходомера винаги е нула. Това си обяснявам с едно. При спускане на скорост не се подава гориво и двигателя се върти от колелата, докато при неотрална се подава гориво за подържане на минималните обороти и съответно има някакъв разход. Отделно че при спускане на скорост чувствам колата много по стабилна, но както и да е ... 

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Момчета отклонихме се... АЗ НЕ СПУСКАМ НАКЛОНИТЕ ПО ИНЕРЦИЯ! Просто казвам че преди колата не гаснеше, а сега го прави... разбира се че е "по-стабилна" когато си е на скорост...
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
dj_ennsy_1 написа:Друго и да не е, поне ви стана весело...
Колега pantzer3, първо вече споменах че "стила ми на каране" не е да се движа по инерция, пуснах темата понеже преди не беше така... докато карам на 4-та (примерно със 130) и тръгна да вкарвам 5-та, но се забавя мъничко и колата гасне... дали е нормално?
Второ-този разходомер за моментния разход не го гледай чак толкова... да не искаш да ми кажеш че ако карам със 110 на 5-та и пусна педала на газта, стрелката на разходомера показва 2 литра на 100 и това е вярно? Дали е възможно двигателя да върти с 3000 оборота в минута и да харчи само 2 литра на 100? на 7-ма може и така да стане, ама на 5-та.... а относно това че по инерция отива на безкрайност... ами нормално е, тя и на място да работи-пак е там (все пак разхода го изчислява взависимост от скоростта и оборотите на мотора...).
Както и да е-най-вероятно наистина причината е обеднена смес поради голямото количество въздух... въпреки че директно пред филтъра няма как да влиза въздух-там са фаровете.. решетката е по-встрани. Ще пробвам една модификация да видя как ще е и ще споделяМерси за съветите.
Един приятел си е сложил някаква лепенка която му затваря около 2/3 от отвора на тръбата за въздуха и няма проблеми при скорост около 90-100км/ч ! Като кара в града я разлепя




- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани