Автомат за психолог!
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Автомат за психолог!
Така колеги! Първо искам да се извиня, за това че пускам темата и тук, освен в "други модели", но там не получих отговори! Въпреки, че модела е Е32, автомата си е автомат! Така, че предполагам, че ще имате мнения! Копирам написаното!
Здрасти! -на всички!
Ще се опитам да пренебрегна всички емоции и дилеми, които се въртят в сърцето и главата ми - да я купя или не!
Всичко около колата звучи прекрасно, както и цената, но както винаги има едно "НО"!
Проблема е в автоматичната скоростна кутия. Човека решава да смени маслото и след смяната му, се появява проблем(това е неговата версия, разбира се) На режим "Е" и "S", превключва, както му дойде на тенекиения акъл! Превключването е меко, няма тласъци или някакви други грубости, просто качва и сваля предавките, по логика лишена от моята Very Happy.Когато загрее, положението се влошава . На режим "М"(който не знам за какво е!), положението си е ток, цъка си, като часовник!
Изчетох някои теми и мнения във форума, но не стигнах до конкретно мнение по въпроса! Дали кутията е за ремонт, или са сипали неправилното масло!? Основният ми въпрос е- как неправилното масло за тази кутия(ако приемем, че е проблема), може да "изклати", иначе здравата скоростна?
Не знам какъв е точния модел на кутията,която е 4-степенна, но колата е с 3.5 мотор и '88 година, всичките екстри за модела, даже има и 17" джанти Wink
Знам, че 100% отговор на проблема няма, но вашите мнения, биха могли да ме клатнат в някоя от двете посоки Smile
Колата си заслужава, поназнайвам туй-онуй, но с автоматици не съм се сблъсквал и точно за това се обръщам към хора, които са се срещали с подобни проблеми и решенията им, разбира се! Very Happy
Благодаря предварително!
Здрасти! -на всички!
Ще се опитам да пренебрегна всички емоции и дилеми, които се въртят в сърцето и главата ми - да я купя или не!
Всичко около колата звучи прекрасно, както и цената, но както винаги има едно "НО"!
Проблема е в автоматичната скоростна кутия. Човека решава да смени маслото и след смяната му, се появява проблем(това е неговата версия, разбира се) На режим "Е" и "S", превключва, както му дойде на тенекиения акъл! Превключването е меко, няма тласъци или някакви други грубости, просто качва и сваля предавките, по логика лишена от моята Very Happy.Когато загрее, положението се влошава . На режим "М"(който не знам за какво е!), положението си е ток, цъка си, като часовник!
Изчетох някои теми и мнения във форума, но не стигнах до конкретно мнение по въпроса! Дали кутията е за ремонт, или са сипали неправилното масло!? Основният ми въпрос е- как неправилното масло за тази кутия(ако приемем, че е проблема), може да "изклати", иначе здравата скоростна?
Не знам какъв е точния модел на кутията,която е 4-степенна, но колата е с 3.5 мотор и '88 година, всичките екстри за модела, даже има и 17" джанти Wink
Знам, че 100% отговор на проблема няма, но вашите мнения, биха могли да ме клатнат в някоя от двете посоки Smile
Колата си заслужава, поназнайвам туй-онуй, но с автоматици не съм се сблъсквал и точно за това се обръщам към хора, които са се срещали с подобни проблеми и решенията им, разбира се! Very Happy
Благодаря предварително!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Автомат за психолог!
el cho написа:Така колеги! Първо искам да се извиня, за това че пускам темата и тук, освен в "други модели", но там не получих отговори! Въпреки, че модела е Е32, автомата си е автомат! Така, че предполагам, че ще имате мнения! Копирам написаното!
Здрасти! -на всички!
Ще се опитам да пренебрегна всички емоции и дилеми, които се въртят в сърцето и главата ми - да я купя или не!
Всичко около колата звучи прекрасно, както и цената, но както винаги има едно "НО"!
Проблема е в автоматичната скоростна кутия. Човека решава да смени маслото и след смяната му, се появява проблем(това е неговата версия, разбира се) На режим "Е" и "S", превключва, както му дойде на тенекиения акъл! Превключването е меко, няма тласъци или някакви други грубости, просто качва и сваля предавките, по логика лишена от моята Very Happy.Когато загрее, положението се влошава . На режим "М"(който не знам за какво е!), положението си е ток, цъка си, като часовник!
Изчетох някои теми и мнения във форума, но не стигнах до конкретно мнение по въпроса! Дали кутията е за ремонт, или са сипали неправилното масло!? Основният ми въпрос е- как неправилното масло за тази кутия(ако приемем, че е проблема), може да "изклати", иначе здравата скоростна?
Не знам какъв е точния модел на кутията,която е 4-степенна, но колата е с 3.5 мотор и '88 година, всичките екстри за модела, даже има и 17" джанти Wink
Знам, че 100% отговор на проблема няма, но вашите мнения, биха могли да ме клатнат в някоя от двете посоки Smile
Колата си заслужава, поназнайвам туй-онуй, но с автоматици не съм се сблъсквал и точно за това се обръщам към хора, които са се срещали с подобни проблеми и решенията им, разбира се! Very Happy
Благодаря предварително!
При режим М няма превключване- при него блокираш скоростта ,която е зададена с лоста за скоростите.
Според мен трябва да смениш маслото-има доста неща в подписа ми.И недей да се ръководиш по разни проспекти и каталози на производители на масла ,а виж какво пише на табелката върху кутията и вземи оргинално на BMW.Освен това много е важно и правилното нагласяване на нивото на маслото,има и вероятност да не е сменен филтъра.Успех.

- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
Искренно се надявам да си оправиш проблема, Е32 ще ми е следващата кола
късмет !!!

| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
- calco
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 1.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: хубави работи
- Мечтае да кара: още по-хубави работи
Според мен ще се опариш... Искренно не ти го пожелавам, но съм имал много проблеми със автомати... Започне ли да има някакви симптоми, значи нещо не е във ред и освен ремонт незнам как да се оправи.... Най дорбе я закарай на сервиз да я проверят преди да я купиш...
Купувам Range Rover от 1996 до 2000 г.
Kолега кутията би трябвало да е ZF 4HP-22.Kакто казва колегата zvetiko маслото и неговото ниво са от основно зна4ение за правилната работа на всеки автоматик.Ти казваш 4е има голяма разлика при топла и студена кола,при4ините са 3=
1.неподходящо или износено масло
2.прегорели(износени)0-пръстени или износени оплатнителни сегменти-при висока темп.не могат да оплатнят и маслото минава и в някои друг канал за друга скорост ето ти и пример== http://translate.google.bg/translate?hl ... 5%26sa%3DG
3.маслената помпа-неможе да направи достатъ4но налягъне(малко е вероятно)......Казваш още ,4е си превклю4ва хаостно=
1.маслото
2.запушен канал в мозъка
3.лоша връзка на управлението на кутията(мозъка)с ком-ра,в следствие на което се трупат грешки решението е едно диагностика,има и дат4ици които от4итат оборотите на дадена ос и ако дават грешна информация....
4.много замърсен филтер-помпата не може да объзвъздуши каналите на мозъка и изобщо в кутията,маслото става на пяна особено когато е загряло ,в следствие на което помпата не може да си направи налягънето за да събере пакета фрикцион-претисквател -В този слу4аи ще ти буксува и дори може да ти изклю4ва от скорост за момент.УСПЕХ
1.неподходящо или износено масло
2.прегорели(износени)0-пръстени или износени оплатнителни сегменти-при висока темп.не могат да оплатнят и маслото минава и в някои друг канал за друга скорост ето ти и пример== http://translate.google.bg/translate?hl ... 5%26sa%3DG
3.маслената помпа-неможе да направи достатъ4но налягъне(малко е вероятно)......Казваш още ,4е си превклю4ва хаостно=
1.маслото
2.запушен канал в мозъка
3.лоша връзка на управлението на кутията(мозъка)с ком-ра,в следствие на което се трупат грешки решението е едно диагностика,има и дат4ици които от4итат оборотите на дадена ос и ако дават грешна информация....
4.много замърсен филтер-помпата не може да объзвъздуши каналите на мозъка и изобщо в кутията,маслото става на пяна особено когато е загряло ,в следствие на което помпата не може да си направи налягънето за да събере пакета фрикцион-претисквател -В този слу4аи ще ти буксува и дори може да ти изклю4ва от скорост за момент.УСПЕХ
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Благодаря, за мненията Ви! Явно не може точно да се локализира проблема! Вариантите са доста, като чета!
Последно!
Този проблем се появява непосредствено след смяната на маслото в кутията! Дали това я е повредило и тя трябва да се отремонтира, или просто трябва да се подмени маслото с точната за кутията!
Бях чел из форума за колега, с доста подобен проблем, който изчезва след смяната на маслото!
п.с. абе аз все въртя около това масло, защото ми се ще, това да е проблемацията
Последно!
Този проблем се появява непосредствено след смяната на маслото в кутията! Дали това я е повредило и тя трябва да се отремонтира, или просто трябва да се подмени маслото с точната за кутията!
Бях чел из форума за колега, с доста подобен проблем, който изчезва след смяната на маслото!
п.с. абе аз все въртя около това масло, защото ми се ще, това да е проблемацията

- boricha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
- Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе
Аз съм колегата. Проблема ми беше друг. Блъскаше скоростите и не искаше да превключи на по горна скорост като я изръчках. Оказа се че нямам масло. По добре я закарай в Джемини аз съм им карал 2 стари баби и двата пъти бяха мн отзивчиви и ми решиха проблема без да изгрубяват с цената.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
el cho написа:Благодаря, за мненията Ви! Явно не може точно да се локализира проблема! Вариантите са доста, като чета!
Последно!
Този проблем се появява непосредствено след смяната на маслото в кутията! Дали това я е повредило и тя трябва да се отремонтира, или просто трябва да се подмени маслото с точната за кутията!
Бях чел из форума за колега, с доста подобен проблем, който изчезва след смяната на маслото!
п.с. абе аз все въртя около това масло, защото ми се ще, това да е проблемацията
Колега,ти сам отговаряш на въпроса си-смени маслото и филтъра-ако не можеш сам, при хора ,които разбират от тази работа,да кажем автосервиз Автоматик на "Черни връх".

- boricha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
- Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе
Личен опит
Преди год и половина в сервиза на черни връх ми Е***А МАЙКАТА ( с извинение но няма да се сдържа) на автоматика на реното. Бях написал голям пост тогава не искам да го повтарям, НО АЗ ТАМ ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СТЪПЯ!!! Вие си знаете само казвам че съм имал мн лош опит от там.
В джемини съм ходил 3 пъти и съм много доволен.
цензура
Преди год и половина в сервиза на черни връх ми Е***А МАЙКАТА ( с извинение но няма да се сдържа) на автоматика на реното. Бях написал голям пост тогава не искам да го повтарям, НО АЗ ТАМ ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СТЪПЯ!!! Вие си знаете само казвам че съм имал мн лош опит от там.

В джемини съм ходил 3 пъти и съм много доволен.
цензура
- boricha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
- Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Здравейте хора!
Мисията приключена! След смяна на маслото проблема си остава! Покупката отпада!
Много благодаря на всички за отговорите и мненията! Наистина ми помогнахте!
Здраве и успех на всички и най-вече - безавариина!
п.с. Ако имам други питънки, пак ще ви тормозя!
Край!
Мисията приключена! След смяна на маслото проблема си остава! Покупката отпада!
Много благодаря на всички за отговорите и мненията! Наистина ми помогнахте!
Здраве и успех на всички и най-вече - безавариина!
п.с. Ако имам други питънки, пак ще ви тормозя!

Край!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани