Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от TukBaTa » 18 Юни 2015, 8:18

тая тема стана една.... всички ти дават съвети ти си знаеш твоето... ама то и парите и мотора са си твой ще правиш каквото си решил 8)

За вала разпределителния вал щом не искаш да слушаш може като сглобиш мотора да си премериш обратното налягане в колектора, предполагам ще найден ще е прав и ще е твърде високо и бързо ще счупиш мотора дори и с настройките, за който не се притесняваш, след това или ще смениш турбото или ще върнеш изпускателния вал :)
За кометика, аз нямам опит, но нищо хубаво не съм чул, бих заложил на шпилки и сток гарнитура. Това да разреждаш мотор с гарнитура е най-грешния вариант, пише го навсякъде по книгите, който ти явно не си виждал или нямаш желание да четеш (дебелички са "за бога"). Работата е там, че има една зона в горивната камера, която се нарича "squish" с дебелата гарнитура може да стане, така че и най-добрия мапер да не може да го спре да детонира тоя мотор, а конете така или иначе няма да са това, което трябва ;)
Само съвети, нищо повече, не си длъжен да слушаш :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от zhivkojujo » 18 Юни 2015, 11:07

marioneikov написа:Кометиците фейлват като има детонаций, детонацийте се получават от кофти настройки, аз за мойте настройки не се притеснявам...Според вас защо всички нови коли са със метални гарнитури? Най- малкото топлобмена е по- добър понеже се материялите горе долу се уеднаквяват метал с метал... Поправете ме, ако греша, но мисля че инжинерите не са по глупави от нас...

Как не се притесняваш ? Обикновено драмите са при процеса на настройване. При мен се получи така, че в един момент датчика на коляновия вал спря да работи на високи обороти или поне сигнала му се промени така, че мегата се затрудняваше да го чете. Резултата беше, че при 1.5 бара ECU-то даде искра на 4-и цилиндър малко след дмт, след като е засмукал и преди да започне да сгъстява. Парче от гарнитурата изхвърча извън гаража ! Още се чудя ако бях с кометик, кое щеше да хвръкне извън гаража, че да освободи налягането ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 18 Юни 2015, 17:18

Колеги не искам да обиждам никой, не искам да споря с никой, че има хора който разбират повече от мен е ясно, но добре знаете, че с колите е както при лекарите... При всеки е различно.Ще се сглоби мотора и ще видим, ако не така има и други начини.Колкото до книгите [img]
20150618_181721.jpg
[/img]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от TOM » 18 Юни 2015, 17:22

marioneikov написа:Кометиците фейлват като има детонаций, детонацийте се получават от кофти настройки, аз за мойте настройки не се притеснявам...
Наистина ли? Не съм се сетил досега че настройките ми са лайнени а лайнетика всъщност се е казвал кометик
marioneikov написа: Според вас защо всички нови коли са със метални гарнитури? Най- малкото топлобмена е по- добър понеже се материялите горе долу се уеднаквяват метал с метал...
Ти лайнетика от амирика с оригиналните гарнитури ли ще го сравняваш? Извинявай, ама частите от ТАМ са откровенно чешмиджийски части, ВиК, питай изпатилите и не ги обвинявай че им са смотани настройките! Защото не са!
И давайки пример с новите мотори и металните гарнитури, не пропускаш ли че те ОРИГИНАЛНО са си с метални гарнитури, тоест предвидени са конструктивно моторите да са с метални. А не такива с клингеритени и после "модифицирани" на метални...Ти си знаеш, просто исках да предпазя още някой от мошенниците лайнетик!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 18 Юни 2015, 17:39

Извинявам се понеже аз бях в грешка: Няма да ползвам дебела гарнитура за разреждане, гарнитурата ще е кометик но ще се използва по тънка от оригиналната за намаляване на скуиш зоната, а разреждането ще се докара по друг начин било то пилене на бутала, друг вал или нещо друго..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 22 Юни 2015, 19:33

Td05Hr 16g
rps20150622_202936.jpg

rps20150622_203229.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 25 Юни 2015, 20:48

Искам да питам някой слагал ли е бубини с кутия от форд с кабели до свещите или, ако някой знае поне от кой модел форд се слагат?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от slavianko » 26 Юни 2015, 12:39

marioneikov написа:Искам да питам някой слагал ли е бубини с кутия от форд с кабели до свещите или, ако някой знае поне от кой модел форд се слагат?

Доста хора. Трябва ти Едис 6 от някой фордов шестак. Една обща бубуна разделена на 3 и с кабели до свещите. Трябва ти и зъбното колело 36-1. Но защо по дяволите ще го правиш???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 26 Юни 2015, 20:20

Щото при всяко навлажняване, по- стабилно нагряване или просто паднала слана аз или сменях бубини или ги вадих всички да ги подсушавам...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от slavianko » 26 Юни 2015, 22:19

marioneikov написа:Щото при всяко навлажняване, по- стабилно нагряване или просто паднала слана аз или сменях бубини или ги вадих всички да ги подсушавам...
От 20г карам БМВ-та с такова запалване и никога не съм имал грижи.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 26 Юни 2015, 22:28

На атмосферка и аз не съм имал... Нз при мене от както взех тоя мотор големи ташаци ям. Не знам къде може да е бил проблема ще видим на първо време сигурно ще пробвам с оригиналните, че малко по малко финансите намаляват а мотора на никъде пък после ще му мисля :lol: Мерси за инфото. Ще ти пиша лс за друг въпрос.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2014
Пол: Мъж

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от zhivkojujo » 29 Юни 2015, 20:21

Писал си, че си с мега 2. Аз сложих от червените бубини за турбо VAG моторите и няма проблеми. Субашов трябва да питаш дали е нужно да модне малко мегата, че мен изрично ме пита точно за какви бубини, но си е съвсем стандартна процедура. Това е от мен като вариант. И аз мислех отначало да е ЕДИС от Форд, основно заради цената, но пък хем не е прецизно хем е по-трудно за монтаж (макар да го има описано на много места, може да се допуснат грешки, които да отнемат много време в отстраняване). Пък и не излиза чак толкоз по-евтино. С оригинални не съм карал нито веднъж, но от познати и от хора от форума съм чувал че също носят на бууст, но нямам никакъв опит с тях.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 30 Юни 2015, 7:22

Те на бууст държат, на топлина не държат...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от slavianko » 01 Юли 2015, 21:47

marioneikov написа:Те на бууст държат, на топлина не държат...

Моите вече 5-та година си държат и на топло и на буст.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 в проект
Мечтае да кара: Самолет

Re: Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо

Мнение от marioneikov » 03 Юли 2015, 20:55

Еми значи си късметлия :д (в кръга на шегата) не знам защо така се получаваше...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook