BMW E36 V8 за дрифт

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 15 Ное 2014, 9:50

nayden написа:http://shop.hptmotorsport.lv/index.php?id_product=51&controller=product&id_lang=3

Това го гледах, но не виждам къде може да се сложи датчика за коляновия вал и ми е интересно дали всичко друго пасва. Също така да става за кутията на 3.0d е46 е39 пет степенната. Освен да взема да им пиша на тези момчета.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 14 Фев 2015, 19:09

Като подвързвахме електрониката се наложи да сваля капака на клапаните на дясната глава и се оказа че резбите на шпилките които държат капака са развалени и не може да се стегне както трябва. От тогава течеше масло от гарнитурата и затова реших докато е студено да се хвана да оправя нещата. Разбира се за да не е прекалино просто, тези резби са нарязани в петичките на разпределителните валове и до тях минава маслена магистрала. Наложи се да свалям петичките и да им пренарязвам резби на 7мм и да правя преходни шпилки от 6 към 7мм. Междувреминно боядисах капаците на клапаните и подмених с нови пластмасовите декорации, защото старите изглеждаха доста зле.
И както се казва, къде да стрелям за зайче? :mrgreen:
209.jpg

210.jpg

212.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4205
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от ///M_Martin » 15 Фев 2015, 10:36

Голямо внимание към детайла-много добре е станало :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 03 Мар 2015, 10:35

Наложи се да започна с промяна на концепцията на колата, тъй като реших да карам Тайм Атак.
Тези дни се занимавах с изработката на преградна стена между купето и багажника, в който се намира съда за гориво и помпата.
Изработих я с подръчни инструменти от 0.8мм алуминиева ламарина. Първия вариант не се получи много добре.
213.jpg

Затова си изработих абкант и направих две сгъвки, с които резултата като за аматьор ми хареса.
214.jpg

След това изрязах горната част и вкарах малко творчество :mrgreen:
215.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 03 Мар 2015, 10:37

Благодарение на Асен (racing_fan) се сдобих с 90 градусово алуминиево коляно и си направих връзката с въздушния филтър а 75 turbodelta преправи стойката на самия филтър, и така вече нямам ВиК части под капака :mrgreen:
216.jpg

След това се събрахме една бригада и след 3 часово търкане успяхме да изчистим колата от наслоената по фолиото гума, която без да искам натрупах при последното каране :oops:
Преди
217.jpg

След
218.jpg

Изтеглих колата и в момента тежи 1260кг с 15 литра бензин, имам да свалям килограми, но имам и да качвам, защото мисля да сложа по-голям диф, по-големи спирачки и съответно по-големи джанти, надявам се да успея да я сваля поне до 1190кг, но без да си махам прозорците и да правя леки врати, което ще е доста трудно. Вчера махнах лайстните от вратите и мигачите на калниците и свалих 1кг :mrgreen:
На 7-8 март ще направя първите тестове на Калояново. За жалост не успях да се сдобия със сликове, нито с по-добри спирачки и затова ще карам с Румънски регенерати за дрифт без амбиции за добро класиране :D
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от Sharo » 03 Мар 2015, 10:50

имам едни накрая на живота им. Ако искаш 50лв парчето и ти ги нося :DDD Два дена не знам дали ще изкараш с тях обаче
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 03 Мар 2015, 16:03

Sharo написа:имам едни накрая на живота им. Ако искаш 50лв парчето и ти ги нося :DDD Два дена не знам дали ще изкараш с тях обаче

Хахаха не благодаря, като гледам прогнозата може и със зимни гуми да караме
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от Sharo » 04 Мар 2015, 10:06

REMUS написа:
Sharo написа:имам едни накрая на живота им. Ако искаш 50лв парчето и ти ги нося :DDD Два дена не знам дали ще изкараш с тях обаче

Хахаха не благодаря, като гледам прогнозата може и със зимни гуми да караме

аз на прогнози за Калояново не вервам ... тва там е българския бермудски триъгълник със собствен климатичен пояс хехе
В с.Труд се разцепва да вали на Калояново суша .. на Калояново дъжд пред потоп в Труд слънце... на магистралата па 3-то ... тва там няма прогнозиране :DD

Сега гледам ... то няма нищо общо с вчерашната прогноза тва дето днеска показват аххаха
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от oxam » 07 Мар 2015, 18:43

смени задните странични и целия заден прозорец с тези http://www.plastics4performance.com/ (3мм са около 30% от тежестта на оригиналните). не знам с какъв акумулатор си, но там също може да свалиш 10 кг с една Оптима. може да резнеш оребряването на задния капак или да минеш на карбон/фибростъкло. оттам нататък без да смениш вратите и предните прозорци няма къде да сваляш (вратите на явор на е36цата както са с рамка пасват перфектно, 4 килограмова лудница)

между другото с големите спирачки няма да качиш килата...цсл дисковете са плаващи и са по-леки от другите.
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 12 Мар 2015, 22:08

Тези дни премахнах гредата на задната броня и я направих на шплентове.
Не съм предполагал колко тежи, 8.8кг :shock:
219.jpg

220.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 12 Мар 2015, 22:11

oxam написа:смени задните странични и целия заден прозорец с тези http://www.plastics4performance.com/ (3мм са около 30% от тежестта на оригиналните). не знам с какъв акумулатор си, но там също може да свалиш 10 кг с една Оптима. може да резнеш оребряването на задния капак или да минеш на карбон/фибростъкло. оттам нататък без да смениш вратите и предните прозорци няма къде да сваляш (вратите на явор на е36цата както са с рамка пасват перфектно, 4 килограмова лудница)

между другото с големите спирачки няма да качиш килата...цсл дисковете са плаващи и са по-леки от другите.

Я сподели за тези дискове, с какви размери са ?
Вратите и стъклата са последното нещо което ще махна, дори за вратите съм почти сигурен че няма да ги сменя ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от oxam » 13 Мар 2015, 4:32

предните са 345х28 мм, нали ти писах на лично, стават с апарати от 996/997 карера/бокстер С и планки.
задните са като на нормално м3 328х20 (не са плаващи), стават с апарати от 996/997 карера/бокстер С и планки
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 16 Мар 2015, 13:02

Равносметката от първи и втори кръг на Тайм Атак:
Първи кръг цял ден валя и пистата беше изключително мокра.
Карах с нови гуми румънски регенерат 225/45/17 и най-доброто ми време е 1:07.628, което в клас М3 беше четвърто.
Най-доброто време в класа беше 1:06.834
В генералното съм на 18 позиция, като най-доброто време е на Ангел 1:00.583

Във втори кръг спря да вали и пистата започна бавно да изсъхва.
Аз отново карах със същия регенерат и този път ме наказаха доста прилично.
Най-доброто ми време е 1:00.747, което в клас М3 беше шесто.
Най-доброто време в класа беше на Явор 0:56.707
В генералното съм на някъде в гъбите около 20 място, като най-доброто време 0:55.810

Имам доста работа докато започна да се класирам на по-престижни позиции.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от Делян » 16 Мар 2015, 14:12

С повече практика, ще се случат нещата :driving:
Какви килограми е колата е момента и с какво разпределение на масите?
Също и с какви настройки на камбъра кара и с какви стабилизиращи щанги си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Re: BMW E36 V8 за дрифт

Мнение от REMUS » 16 Мар 2015, 15:03

Делян написа:С повече практика, ще се случат нещата :driving:
Какви килограми е колата е момента и с какво разпределение на масите?
Също и с какви настройки на камбъра кара и с какви стабилизиращи щанги си?

1260кг е колата, разпределението е около 60/40 в полза на предния мост.
Камбъра е на око, но нямаше как да си правя експерименти с него, защото условията на пистата бяха различни за всяка една сесия.
Щангите не ги знам какви са точно, най-вероятно стандартните за 320 купе.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook