Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Избор на турбо - м50б23 строук, турбо, скрап проект

Мнение от Boyadjiev » 12 Окт 2013, 15:55

Към колегите с турбинираните коли - дайте малко числа на топла и студена част на турбините с които карате, както и на какъв мотор са, налягане на което карате и А/R по желание. Питам щото имам някакви турбини, но не намирам турбо карти и така на прима виста ми изглежда малка дори и по-голямата...
Проба-грешка не ме устроива....
Последна промяна Boyadjiev на 30 Яну 2015, 23:59, променена общо 1 път
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Избор на турбо

Мнение от AVGO » 28 Окт 2013, 19:30

За 20ката ли?
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Избор на турбо

Мнение от BULL3T » 29 Окт 2013, 0:36

Сашо най-накрая разбра къде е истината...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Избор на турбо

Мнение от Boyadjiev » 29 Окт 2013, 21:36

Стефчо брат то истината е ясна къде е била винаги, ама едното се прави с пари, а другото с много пари.... тааа така... :oops: Ама понеже свърших с атмосферката и започнах нов мотор от нулата да си чопля - основно с помощта на приятели ще трябва да реализирам някакъв турбо проект.
За сега мотора ще е 2.3 литра с м52 глава, редлайн 7000оборота, СС ~9.2, с ей такова турбо:
IMG_20131013_190356.jpg

за което поради факта че няма турбо карти из никое пространство и с малко гледане наляво надясно
реших че ще ми стигне. Притеснявам се дали няма да е голямо и да прави максимален бууст след 5500
оборота (което би било доста неприятно) но това няма как да се види докато не сглобя явно...
За това и ме интересуваше мнение от колеги, ама нещо не се отзовават много много :confused:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Избор на турбо

Мнение от nayden » 29 Окт 2013, 21:42

дай малко инфо за тия турбини де , модел , размери ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Избор на турбо

Мнение от Boyadjiev » 29 Окт 2013, 22:06

Ами от Камаз е тая горе.... Другите са от малолитражни дизели - по 2.2 2.5 литра и не стават, твърде малки са...
Тая от горе, още размер:
IMG_20131013_190410.jpg

IMG_20131013_192409.jpg

63мм е топлата част :paranoid:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Избор на турбо

Мнение от nayden » 29 Окт 2013, 22:44

Тая камазовата може и да изкара 300-350 коня .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Избор на турбо

Мнение от Boyadjiev » 29 Окт 2013, 22:56

Залагам и аз на нея, предвид че няма луфт.
Ами целта ми е 310 коня на мотор (повече е добре дошло), на 1 бар до 1.2 макс (ако позволи турбото) - оринг на блока с обикновена гарнитура и може би ще се наложи шпилки, а не болтове, но за сега това е напред във времето и още нямам отговор на тоя въпрос :paranoid:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Избор на турбо

Мнение от nayden » 29 Окт 2013, 23:08

Направи си хубав хедър , не виждам от снимките дали е туинскрол , от това много зависи на колко оборота ще надува и мощността . Може и без шпилки ,само с оринг . Така ако направи детонация ще духне гарнитурата , иначе със шпилки чупи бутала и криви биели :mhihi: . Сгъстяването е малко голямо за бензин , ще ти трябва добър кулер и прецизно управление на двигателя .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Избор на турбо

Мнение от Boyadjiev » 29 Окт 2013, 23:26

Хедъра мисля аз да си го правя като изкопирам плетените колектори които се продават из нета, като ще го дам на някой професионалист да го завари изцяло. Турбото не е туинскрол обаче. Степента е малко много ама няма как да сляза по-надолу с тоя обем, а ако не вдигна обема няма да спуулва турбото. Електрониката мисля да остане стоковата (или бош или сименс, не съм се задълбочавал за да преценя с коя ще е по-добре, а и мапера ще каже) с настройване след това в режимите под бууст от колега от форума който ми настройва сегашния мотор.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Избор на турбо

Мнение от maxpower » 30 Окт 2013, 20:01

nayden написа: Сгъстяването е малко голямо за бензин , ще ти трябва добър кулер и прецизно управление на двигателя .

В какви граници би било оптималното сгъстяване да направим още малко сметки. Аз все си мисля, че ще е най добре да се събере с бутала от без ванос и да се свали малко от челото при 1мм свалено от челото и дебелата гарнитура би трябвало да дойде 9,2:1 по сметки с м52 глава. Тия бутала обаче мисля, че могат още бой да понесат ама трябва да се измери колко е дебело челото да видим колко може да се отнеме без да рискуваме здравината. Ваносовите 20кови за мене лично ми се струват кекави за турбо, може и да греша поправете ме :dunno:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Избор на турбо

Мнение от BULL3T » 30 Окт 2013, 21:17

Boyadjiev написа:Хедъра мисля аз да си го правя като изкопирам плетените колектори които се продават из нета, като ще го дам на някой професионалист да го завари изцяло. Турбото не е туинскрол обаче. Степента е малко много ама няма как да сляза по-надолу с тоя обем, а ако не вдигна обема няма да спуулва турбото. Електрониката мисля да остане стоковата (или бош или сименс, не съм се задълбочавал за да преценя с коя ще е по-добре, а и мапера ще каже) с настройване след това в режимите под бууст от колега от форума който ми настройва сегашния мотор.


http://prodavalnik.com/turbo-kolektor-b ... -i34270639 Това го продава Киро Илиев ( Косата ) от варна... Излгежда добре... Аз те съветвам да не се знимаваш с глупости а дадеш някой да ти направи колектор с нормален провар а не с некфи шупли по 1 см вътре... Камаз с туин скрол... заеби ти... Степента да не притеснява,ще сложиш яки сегменти на буталата и си шест! Гарнитурата сток ако е... на един бар не само ще духне,ами направо ще изчезне... Виждал съм и духнал кометик на бар и 2 така че... Твойта правена двайска на 2.4 или колкото е там с тая турбина ще тръгва като хонда,демек височко... ама тряя да решиш или малко турбо или голямо... избистри си хубаво концепцията... щото така няма да си доволен от резултата...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Избор на турбо

Мнение от nayden » 30 Окт 2013, 21:49

Нямам желание да навлизам в спорове кое как е , всеки си прави колата както иска !!! 9.2 :1 е голяма степен за DIY проект , принципно може и 10 и 11 сгъстяване , но това е друга тема . 8:1 е екстра , 8.5:1 са повечето турбо китове !!!! Много рядко двигателя се чупи от чиста сила , в повечето случаи е от отклонение на нормалните режими . Ако направиш детонации на пълна газ на 1.2 бара , никви сегменти няма да те спасят . Чупят се буталата между сегментите ! Най евтината оригинална гарнитура с О-ринг държи 400+ коня и няма да смърда с правилни настройки и сетъп на мотора .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Избор на турбо

Мнение от BULL3T » 30 Окт 2013, 23:11

nayden написа:Нямам желание да навлизам в спорове кое как е , всеки си прави колата както иска !!! 9.2 :1 е голяма степен за DIY проект , принципно може и 10 и 11 сгъстяване , но това е друга тема . 8:1 е екстра , 8.5:1 са повечето турбо китове !!!! Много рядко двигателя се чупи от чиста сила , в повечето случаи е от отклонение на нормалните режими . Ако направиш детонации на пълна газ на 1.2 бара , никви сегменти няма да те спасят . Чупят се буталата между сегментите ! Най евтината оригинална гарнитура с О-ринг държи 400+ коня и няма да смърда с правилни настройки и сетъп на мотора .


Никой не спори точно с теб Найдене... Ти знаеш много повече от мен и явно не си ме разбрал... Момчето прави нещо с малко пари без да пипа всичко... Демек степента на сгъстяване не му е много опционална... Както и много други неща...

Това което исках да ти кажа от личния ми опит е че с мойта кола на 1 бар арп-та и атена гарнитура се случи точно това което казваш ти, три бутала бяха спукани между сегментите,а сегментите бяха на сол като вадех буталата... Това което разбрах в последствие обаче е, че има сегменти които са по-твърди и специално правени за коли с налягане... Такива бях взел за втория етап от проекта си... Един нащ общ приятел ми ги напазари...

Отностно оринга,оригиналната гарнитура и 400те коня, мога да си заложа главата,че без сериозно подготовено долнище и дишаща глава ( правилни валове ) няма как да се получи читав мотор,който да не се чупи...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Избор на турбо

Мнение от nayden » 30 Окт 2013, 23:33

Мисълта ми беше ,че без причина различна от чиста сила ,не се духат гарнитурите или чупят бутала и сегменти . Ти си счупил 3 бутала , щото колата ти е направила детонации . Не е от това че е много мощна на това налягане . Нашата драг кола кара 5-кръга на бензин и 2+ бара със напълно стандартни части по долнището . За 7 кръга има счупени само 2 кобилици по двигателя и 2 пъти съм сменял сегменти , щото ги износва накриво заради липса на разработка на мотора .

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook