Е30 м42б20 турбо.
Модератор: bum_bum
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Колата вече е понастоена малко,има още за доискосуряване.
С мепера я карахме първо само на голямата турбина и със двете.
Определено със малката от ниските колата върви повече и е много по-рязка.
Обратното налягане на 1бар във всмукателя е 1.5бара което
е доста добре само за вгт без гейт.Само преди да се избутата лопатките минава малко над 2бара.
С мепера я карахме първо само на голямата турбина и със двете.
Определено със малката от ниските колата върви повече и е много по-рязка.
Обратното налягане на 1бар във всмукателя е 1.5бара което
е доста добре само за вгт без гейт.Само преди да се избутата лопатките минава малко над 2бара.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Колата вече е само със голямото турбо.
Ходих до Томи в несебър,понамапи колата но просто малакта турбина си иска гейт
да разтоварва потока към голямата а просто място не остана по капшака за такъв.
Малко се измесъти работния диапазон във високите.
Ще пусна скоро със едната и със двете лог-ове.
Колата е мапната до 1.5бара,със двете върви от ниските но тапи високите заради липсата на гейт вгт-то не смогва да разтовари.Със едната прави 1бар на около 4 но пък се чисти
по съвсем различен начин нагоре.
13.4 даде със двете турбини и 178терминална по г-тек,без значение дали на 1бар на 1.2 на 1.5 просто мотора не диша без гейт преди вгт-то.
Чакам да дойде циганското лято дет обещават да замерим със една.
Ходих до Томи в несебър,понамапи колата но просто малакта турбина си иска гейт
да разтоварва потока към голямата а просто място не остана по капшака за такъв.
Малко се измесъти работния диапазон във високите.
Ще пусна скоро със едната и със двете лог-ове.
Колата е мапната до 1.5бара,със двете върви от ниските но тапи високите заради липсата на гейт вгт-то не смогва да разтовари.Със едната прави 1бар на около 4 но пък се чисти
по съвсем различен начин нагоре.
13.4 даде със двете турбини и 178терминална по г-тек,без значение дали на 1бар на 1.2 на 1.5 просто мотора не диша без гейт преди вгт-то.
Чакам да дойде циганското лято дет обещават да замерим със една.
Re: Е30 м42б20 турбо.
Паца що се предаде бе човек за тестовете с еднара турбина съм на лице
Последна промяна biko на 25 Окт 2011, 18:43, променена общо 1 път
само най-добрите умират млади
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Е30 м42б20 турбо.
biko написа:Паца що се предаде бе човек за тестовете с еднара турвина съм на лице
Защото понякога нещата стават много тегави и ти писва...
Пачо евала за работата по колата брат!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Оказа се,че със турбо за 680коня също стават нещата да имаш
бустец 1.2 преди 4к на ниските предавки,просто трябват малко заигравки.
бустец 1.2 преди 4к на ниските предавки,просто трябват малко заигравки.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
BULL3T написа:biko написа:Паца що се предаде бе човек за тестовете с еднара турвина съм на лице
Защото понякога нещата стават много тегави и ти писва...
Пачо евала за работата по колата брат!
аз отдавна съм претръпнал да ми е писнало,тегаво и т.н.
Ако исках да ми е лесно щях да сложа стоков мков двг да си мисля,че съм
бърз и щях да съм С-ЕМ-КАДЖИЯ
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Е30 м42б20 турбо.
S-stail написа:Оказа се,че със турбо за 680коня също стават нещата да имаш
бустец 1.2 преди 4к на ниските предавки,просто трябват малко заигравки.
Разбира се,просто трябва да се пипне малко по-сериозно... Главно железата в мотора трябва да са подбрани правилно...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- street_force
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
Re: Е30 м42б20 турбо.
дам ние правихме едно пунто 1.4 турбо пратихме данните на турбинта и целите за който е колата в кет камс и в момента гаретт гт30р тръгва на 4100 и има фулбуст на 4800 ( 2.5 бара ) и колата до 8 си върви на куче
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12067
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е30 м42б20 турбо.
Явно са по-светнати за Фиатите, че аз за мойта им писах 100 мейла и нямаше един човек в час да каже дали става или не става и накрая ми писна и си взех валове от друг производител, където хората бяха в час и ми обясниха от какво имам нужда за да нямам ядове.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Мойта кеш за валчета няма,други неща се направиха.
Като се доисцентри ще пиша.
Като се доисцентри ще пиша.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Колата направи 12.6 със 195 терминална по g-teck na 1.2bara със пълен интериор
и разни неща в багажника.
За съжаление съединителчето вече се предава на това налягане.
Следва една кръстачка керамика и да се домапне на диното.
и разни неща в багажника.
За съжаление съединителчето вече се предава на това налягане.
Следва една кръстачка керамика и да се домапне на диното.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: Е30 м42б20 турбо.
много интересна тема. виждам, че си се отказал от малкото турбо.
при последователните компресори хубавото е, че налягането се умножава (ПР*ПР), но лошото е, че и ефикасността (кпд) се умножава, т.е. ако единия компресор е в режим 70% и другия в режим 70% се получава 0.7*0.7=0.49 което значи, че трябва да се мисли за интеркулер между първия и втория етап и интеркулер между втория и двигателя.
това, което не разбирам, е защо малката турбина беше преди голямата?
при последователните компресори хубавото е, че налягането се умножава (ПР*ПР), но лошото е, че и ефикасността (кпд) се умножава, т.е. ако единия компресор е в режим 70% и другия в режим 70% се получава 0.7*0.7=0.49 което значи, че трябва да се мисли за интеркулер между първия и втория етап и интеркулер между втория и двигателя.
това, което не разбирам, е защо малката турбина беше преди голямата?
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Такава е схемата дори при оем колите със какскадно пълнене.
Хубаво е със две турбини но просто при мен липсата на разтоварващ клапан преди малката се оказа фатален за по високи налягания,а ефекта е точно във тях.
Хубаво е със две турбини но просто при мен липсата на разтоварващ клапан преди малката се оказа фатален за по високи налягания,а ефекта е точно във тях.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Ето два ръна със двете турбини и със едната.
175 терминална със двете,193 със едната.
175 терминална със двете,193 със едната.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Е30 м42б20 турбо.
S-stail написа:Ето два ръна със двете турбини и със едната.
175 терминална със двете,193 със едната.
Пачо като гледам тзи картинка тука май ще посягаме на мойта евридейка
само най-добрите умират млади
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани