Проект на LBP

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Проект на LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:05

Това е един проект на LBP в лицето на мен и streetforce.

Финалната визия на колата в завършен вид е замислена като BMW E36 325 БиТурбо, но докато стигнем до там, ще трябва да минем доста път. Когато я взехме, колата беше в доста лоша форма - множество изкривени детайли, двигателя - насаден от БМВ Е39 328 - M52B28, алуминиев блок, по-добро разпределение на тежеста, малко повече въртящ момент от M50B25 с чугунен блок, но не държи на налягане и не става за турбиниране. Колата имаше инсталационен проблем - умираше на 5000 об/мин. Имаше страшно много рифелова ламарина - в багажника, наместо шибидаха, в купето, в коша...ужас! Панела на предна лява врата беше отрязан и беше занитена една грозна ламарина отгоре. Колата имаше спортни амортисьори FX с пружини, алуминиеви разпълнки и...неони... bang Другарите от Варна се бяха постарали колата да добие...хм, да речем уникален вид - особено с потурчената боя - опит за мат с помоща на флекс и четка върху металика... tupanica

Ето снимки, няколко часа след докарването в Софя:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна MatriX_Fucked на 29 Мар 2011, 23:10, променена общо 1 път
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:05

А сега малко за проекта:

Двигател - БМВ М50Б25, биТурбо с две турбини Гарет Т3
Електроника - Мегаскуърт
Окачване - D2 Racing спортни койлоувъри, камбър-плейтове, изработени носачи, разпънки и щанги, полиуретанови тампони...
Хидравлична ръчна - D2 Racing.
Спирачки - 6 бутални Брембо отпред, 4 бутални - отзад, дискове Брембо - отпред 325 мм, отзад 280 мм, вентилирани.
Клетка, изработен спортен резервоар, изработен шпер по проект на LBP 75%, спортна седалка Спарко с колани Спарко, Волан - Момо Дрифтинг.

Това е само основна информация - ще има промени, добавки и допълнително инфо!

От първия ден започнахме да я разглабяме - отлекотяване на панелните на вратите, премахване на битума, премахване на рифеловата ламарина, където не ни е нужна, премахване и замяна на панела между багажника и купето, поради изискванията на БДЦ за негорима преграда между резервоара и купето.

Първата работа по копето беше измерване и поставяне на широки вежди на калниците, за да може да се поберат наистина широки търкалета - Брокове 12J, премахване на оригиналната капачка за резервоар и замяната й с една от Кавазаки, монтирана на арката на прозореца. Трябваше да препроменим и резервоара от трабант, който ще използваме, поради компактните му размери.

Ето снимки:

Отлекотения капак на багажника:

Изображение

Задните калници:

Изображение

Изображение

Сравнение между Д2 ръчна и LBP ръчна:
Изображение

Максимално прости щипки на задния капак:

Изображение

Ново място за ауспуха:

Изображение

Окачването:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:06

Преработка на задните бомбета, за монтиране на койлоувърите - всички койлоувъри за БМВ Е36 се предлагат, като задните амортисьори се закачат на бомбетата, а пружините на горните носачи към купето, което ни се струва доста малоумно. Наложи се да преработим амортисьори за 3000 лева. yeah yeah yeah а след това и бомбетата, с което ще спечелим - реглаж на камбъра на задните гуми, по-голяма възможност за реглаж на височината, по-голяма твърдост и отпада нуждата от горния носач...15 ненужни кила...

Ето снимки от процеса:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ето и как изглежда резервоара:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

А това по-долу е болта на гредата на дифа! Много хора заваряват задната разпънка за ламарината около болта и от много напън има навика да се къса, за това ние директно захващаме тръбата за болта и така няма мърдане!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Някъде тук ни стана ясно, че поради финансови причини няма да можем да успеем с турбинирането на 2.5-цата за първия кръг, за това решихме да караме с 2.8-цата с мега и дросели...

Ето снимки от изработката на дроселите - карбуратори Вебер и Делорто 36-ци, от които ползваме само клапите и водачите! ;)

Изображение

Изображение

Изображение

Няколко бири по-рано и преработката на задните койлоувърти, за което споменах преди малко:

Отляво - преработен, отдясно - заводски:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:06

Чистене на битума и боядисване:

Изображение

Изображение

Предните дискове:

Изображение

С оригиналните апарати:

Изображение

С брембото:

Изображение

18 цолова джанта:

Изображение

Освежаване:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И още боядисване:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Предните дискове:

Изображение
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:07

Вчера решихме да преместим резервоара преди задния мост, та да не се лашка излишно задницата, а сега центъра на тежеста ще пада в центъра - резервоар, акомулатор, гъз!

Изображение

Изображение

Изображение
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:07

Решихме да запазим само приборната част на таблото, защото лично мен страшно много ме кефи! Оставихме 2 въздуховода за топъл въздух към предния джам, всичко друго е свободно пространство за клетката. punk

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:07

Странни образувания се появиха при назе... :D

30 метра тръби дали се побират лесно в една кола? :D

Изображение

Заварки-чудо! :D

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Това тук са 9 метра...Утре - още 21... :D

Апропо - днес измерихме всичко, което бяхме олекотили от колата - над 300 килограма! В момента е под 900, с клетка, резервоар, акомулатор, пожарогасител и седалка трябва да е около и под 1000 килограма! :)
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:08

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:08

Днес взехме поликарбонат и "довъшихме" задните врати... :D

Изображение

Ето как изглежда задната врата без досадната колонка:

Изображение

Ненужно тегло:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Крайния продукт:

Изображение

И без защитния слой:

Изображение
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:09

Днес оправихме задна лява и предна днясна по същия метод...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И още малко на клетката:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И новите гуми на бигачкта... ;D ;D ;D

Изображение
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:09

Изображение

Изображение

Изображение
Без страх, без спирачка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 0:10

Изображение

Изображение

Изображение

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Без страх, без спирачка!

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от Веселин|Василев » 07 Апр 2010, 1:27

Мераклийска работа, браво :ok:
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от nikoror » 07 Апр 2010, 6:02

доста сериозна работа сте свършили :yes:

има ли още снимки от дроселите? готови ли са?

не разбрах точно какво сте направили със задното окачване. нещо като макферсон?

защо има само 1 диагонал в основния обръч на клетката (в средата)? и къде ще се монтират коланите?

не знам къде ще карате колата, но разрешен ли е резервоара в купето?

не съм сигурен, че low budget е подходящо име с тия спирачки :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 29.06.2006

Re: Проект на STB и LBP

Мнение от MatriX_Fucked » 07 Апр 2010, 8:20

Здравейте, радвам се, че ви е харесал малкия ни проект!

Коланите се окачат на хоризонталната тръба на задния хикс! Клетката сме я правили по проект на Е36 ДТМ - както там, така и при нас, разбира се с леки изменения, породени от условията!

Ще наснимам дроселчетата, защото всички качени снимки са от момента на основно шкурене :mhihi: няма по-скорошни! :)

Това е само огнеупорната кутия на резервоара, който ще е под нея.

По проекта постояннос е работи, ще ъпвам темата! 8)
Без страх, без спирачка!

Следваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook