E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 08 Яну 2015, 18:26

KPETEH написа:
slavianko написа:
KPETEH написа:Е, що не разпробиеш конуса, или не направиш конусовидна втулка по него... Болта минава през унибала и после втулката, ако има нужда шайба и гайка...

Това са двата вариянта за които и аз се сещам. Притеснява ме това че ако разпробия конуса и вкарам болта така ще има лек луфт. Същото е и със фтулката. Това ми е притеснението

Ми не е задължително да има луфт. Ще намериш болт на който резбата му не е по цялата дължина и в зависимост от отвора на унибала ще баправиш отвора/втулката на шенкела. А тия унибали и аз ги гледам, но май е най-добре да ги пипнеш на живо, да не се окаже, че шарнира ти се кълчи повече от тия... Иначе сигурен ли си, че с тия носачи ще завива повече? Имам чувството, че гумата ще се опира в носача дето отива назад. Яко у филма си се вкарваш ти... :yes:
Видях вече една сглобка на живо и ми стана ясно как ще стане и със конус. Що се отнася до разположението на носачите така изглежда визуално да но иначе не опират. Мерих със 25мм фланци и колелото застава буквално на 90* ако не пречат оригиналните шарнири.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 2.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 über alles
Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
Детайли за колата: проект :p

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от methaman » 09 Яну 2015, 0:58

slavianko написа:Най-накрая си намерих и филтър по мярка. Изпадна ми един КиН в продавалник.

Изображение

Остава на първо време да му направя кутия или поне да го изолирам да не смуче топло.

Само на мен ли ми се струва, че не е най-якия вариант, филтъра да е точно до downpipe-a? Тая тръба не затопля ли леко въздуха, който постъпва в мотора? Според мен ако направиш кутия, която да води въздуха и да изолира топлината, ще има голям ефект.

Аз си мислех, че колата я караш главно за кеф... Състезаваш ли се с нея, че гониш 90 градуса? Иначе евала за проекта!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 09 Яну 2015, 8:43

[
Последна промяна slavianko на 09 Яну 2015, 8:48, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 09 Яну 2015, 8:46

methaman написа:
slavianko написа:Най-накрая си намерих и филтър по мярка. Изпадна ми един КиН в продавалник.

Изображение

Остава на първо време да му направя кутия или поне да го изолирам да не смуче топло.

Само на мен ли ми се струва, че не е най-якия вариант, филтъра да е точно до downpipe-a? Тая тръба не затопля ли леко въздуха, който постъпва в мотора? Според мен ако направиш кутия, която да води въздуха и да изолира топлината, ще има голям ефект.

Аз си мислех, че колата я караш главно за кеф... Състезаваш ли се с нея, че гониш 90 градуса? Иначе евала за проекта!
Не колега не ти се струва само. Наистина не е най якия вариянт но е единственият където се събира. Ще го изолирам със сигурност и не толкова заради тръбата от клапана ами най вече от топлия въздух от перката. За кеф ми е колега. Никакви състезания. Просто ми е кеф да се занимавам с нея и не искам да правя компромиси.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 13 Яну 2015, 15:35

Понеже с по голямата рампа ще ми трябва външен регулатор та днес се заиграх леко с аргона. И защото все още се уча да заварям та доста се измъчих с тая тънката неръждавейка.
Сътворх си една конзолка за оригиналния регулатор.

Изображение

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 28 Яну 2015, 19:27

Днес оставих чуждите коли и малко творих по моята

Изображение

Изображение

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 20 Фев 2015, 10:09

Докато времето още не става за каране си смъкнах задният мост че здрав тампон не остана. Бях си наумил само да ги сменя с по твърди и да се приключва бързо. Тая сутрин обаче Ремусчето мина през сервиза и ме вкара на бързо във филма.

Изображение
Убеди ме бързичко да се заиграя и да го направя раздвижен. Макар че то май вече няма къде да се кара дрифт. Ама като ще е гарга да е рoшава поне.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от TheStorm » 20 Фев 2015, 10:34

От М5 не е ли готов с реглажи ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 20 Фев 2015, 10:39

TheStorm написа:От М5 не е ли готов с реглажи ?

Нямам идея. Но той тежи цял тон. Отделно трябва да сменя още една камара неща. Да не говорим също че и ценат му ще е хубава и че ги няма много такива мостове. пак ще трябва да го ревизирам и накрая ще ми стъпи на една камара пари. Тук с тоя ще вложа малко труд и ще стане. Иначе ще проверя дали е раздвижен че ми стана интересно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 20 Фев 2015, 10:41

Ето и една прясна снимка на вече опясъкоструен. :)

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 01 Мар 2015, 9:44

Големите тампони към купето вече са ми готови от полиамид. Готови са ми и новите втулки в които ще набия унибалите за да мога да си направа моста раздвижен. Купих и унибалите също.

Изображение

Останаха ми само тампоните на дифа но за тях съм пред димема. Дали да сложа оригинални нови или и те на твърдо. Много ме е стрх понеже и сега с тоя тилтън блъска брутално и ако и те са на твърдо не знам какво ще се получи.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 13 Мар 2015, 18:47

Нарязах носачите и вече нямам избор освен да ги правя

Изображение

Нещо такова ще се получи. Направих си и плътен дорник който да стои вътре докато заварям за да избегна усукването. Само трябва да реша как да ги заваря че да стане по надеждно.

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 23 Мар 2015, 19:15

Вече с монтирани унибали. Остана само да направя отворите на елипси за да се регулира и го качвам на купето

Изображение

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 24 Мар 2015, 18:42

И отворите за реглажа готови.

Изображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook