И аз малко по-скромно....

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 30 Окт 2009, 8:49

Дюзите са Биаджиоти фаст, 3 мм. Разхода засега е 11,3 литра, с 20 лева минах 170 км, половината градско, другите извънградско. Като извънградското не съм карал с 90 :lol: Искам да подчертая също, че на газ въобще не съм я удушил, върви си направо страхотно. Ако я поудуша малко, мога да спечеля още 0,5 - 1 л, но няма смисъл. Предполагам че само извънградско разхода ще е 9-10 при каране до 130, а само градско около 13. Засега не съм ходил по-далече от Бургас, когато пообиколя повече, ще коригирам данните :driving:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от sonny » 30 Окт 2009, 22:01

Томи, итън 62ка, според теб колко би могъл да надуе на М50Б20 и на М52Б28, говориме като макс възможности на сами компресор. Ясно е, че от един момент нагоре, загубите от развъртането му ще са прогресивни и ще са повече от спечеленто, та до разумния максимум, колко би могло да се надуе с тоз алтернатор :D

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 31 Окт 2009, 22:38

Сони, виж някъде по-напред в темата имах някакви сметки. За М50Б20 компресора ще смогне да надуе 0,5 предполагам. За Б28 трябва да посмятаме, макар не всичко е сметки, иска и проби. Аз преди бях сложил М62 на моя М106, успяваше да надуе макс 0,35-0,4. Като предавката бях я направил така че на 6300 об. на коляновия вал, компресора се въртеше на около 15 000 об. Тоест с 1000 над допустимите.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 02 Ное 2009, 11:49

TOM написа:Предполагам че само извънградско разхода ще е 9-10 при каране до 130, а само градско около 13. Засега не съм ходил по-далече от Бургас, когато пообиколя повече, ще коригирам данните :driving:
За два дни навъртях 140 км градско, спокойно каране. После теглих едно е36 на буксир 20 км. Рзултата е 12,2 което ме устройва :D
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 11.01.2009

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от martines » 02 Ное 2009, 13:09

което значи че ако не ти се налага да теглиш 36-ци разхода се очаква да е около 11.7-12л. което за кола с тази мощност си е перфектно според мен.

П.С. защо не мога да го засека тва бмв в бургас просто 21-ци и 30-ки не ми убягват от погледа никога еле с такива джанти но за жалост не съм я засичал.ше продължавам да се оглеждам :mhihi:
голфаджията в bmw-форума


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от sonny » 03 Ное 2009, 17:12

TOM написа:Сони, виж някъде по-напред в темата имах някакви сметки. За М50Б20 компресора ще смогне да надуе 0,5 предполагам. За Б28 трябва да посмятаме, макар не всичко е сметки, иска и проби. Аз преди бях сложил М62 на моя М106, успяваше да надуе макс 0,35-0,4. Като предавката бях я направил така че на 6300 об. на коляновия вал, компресора се въртеше на около 15 000 об. Тоест с 1000 над допустимите.

Скоро ще ти се обадиме. Засега с помоща на постман сметнахме, че на 28цата, ще надуе с оригиналната си шайба 0.18-0.2, но както каза ти всимчко е сметки иска проби. Задруго те питах и си отговорих ан въпроса лед твоя пост, закоето отново Благодаря :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от koyota » 03 Ное 2009, 17:47

sonny написа:
TOM написа:Сони, виж някъде по-напред в темата имах някакви сметки. За М50Б20 компресора ще смогне да надуе 0,5 предполагам. За Б28 трябва да посмятаме, макар не всичко е сметки, иска и проби. Аз преди бях сложил М62 на моя М106, успяваше да надуе макс 0,35-0,4. Като предавката бях я направил така че на 6300 об. на коляновия вал, компресора се въртеше на около 15 000 об. Тоест с 1000 над допустимите.

Скоро ще ти се обадиме. Засега с помоща на постман сметнахме, че на 28цата, ще надуе с оригиналната си шайба 0.18-0.2, но както каза ти всимчко е сметки иска проби. Задруго те питах и си отговорих ан въпроса лед твоя пост, закоето отново Благодаря :yes:

Някакво развитие по този проект, че скоро някои хора ще остана без евридейка а други ще имат цяла зима да тунингарят.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от sonny » 04 Ное 2009, 20:07

koyota написа:
sonny написа:
TOM написа:Сони, виж някъде по-напред в темата имах някакви сметки. За М50Б20 компресора ще смогне да надуе 0,5 предполагам. За Б28 трябва да посмятаме, макар не всичко е сметки, иска и проби. Аз преди бях сложил М62 на моя М106, успяваше да надуе макс 0,35-0,4. Като предавката бях я направил така че на 6300 об. на коляновия вал, компресора се въртеше на около 15 000 об. Тоест с 1000 над допустимите.

Скоро ще ти се обадиме. Засега с помоща на постман сметнахме, че на 28цата, ще надуе с оригиналната си шайба 0.18-0.2, но както каза ти всимчко е сметки иска проби. Задруго те питах и си отговорих ан въпроса лед твоя пост, закоето отново Благодаря :yes:

Някакво развитие по този проект, че скоро някои хора ще остана без евридейка а други ще имат цяла зима да тунингарят.

Спокол той си има още една :mhihi:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 01 Дек 2009, 8:43

Преди два-три дни тия дето искаме да си караме турбо колите на газ (евтино :driving: ) се увеличихме с още един :mhihi: Вече съм я сложил газовата, днес трябва да я настройвам, само широколентовата сонда ме мота нещо...иска реплейс :mhihi: Газовата е БИгаз разбира се, с най-големия редуктор, 280 киловата.
Изображение

Изображение
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от bum_bum » 01 Дек 2009, 11:15

Язе ти казах да я подгряваш сондата преди палене :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от toto_ » 01 Дек 2009, 14:44

Еха, получава се баш "Много вари, малко гори"
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от павката » 02 Дек 2009, 11:55

Томи,тая хонда е твое творение нали,как не загрява с това мини радиаторче :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 02 Дек 2009, 21:56

bum_bum написа:Язе ти казах да я подгряваш сондата преди палене :mhihi:

A бре тази сонда не е моята ;), и не е изгоряла сондата а контролера :shock: ...а днес си свалих моята и настройвам.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от TOM » 02 Дек 2009, 21:58

павката написа:Томи,тая хонда е твое творение нали,как не загрява с това мини радиаторче :roll:
Не е мое, аз сложих Мегаскуирта преди две години
и сега газовия инжекцион.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: И аз малко по-скромно....

Мнение от valentino » 03 Дек 2009, 21:31

Да сте мерили случайно какво е налягането на газта след редуктора(изпарителя)?
Megasquirt & Megaview user

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook