Още коне за М3 ?
Модератор: bum_bum
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Актуална снимка с телефон:
Отпред е на макс височина в момента, хората от Сливен знаят защо
Отпред е на макс височина в момента, хората от Сливен знаят защо
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
пак леки механични дефекти
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
285/30/19
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Още коне за М3 ?
интересен избор на джанти ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Най-после се преборихме с АЕМ-а
Сименс + АЕМ = Проблем
Важното е, че успяхме!!! Последно на 0,8 и полетя!
Другата седмица вдигаме
Сименс + АЕМ = Проблем
Важното е, че успяхме!!! Последно на 0,8 и полетя!
Другата седмица вдигаме
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Още коне за М3 ?
Можеше да питате Том, той беше се занимавал май с АЕМ на Сименс преди и го беше подкарал успешно.
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Тази точно конфигурация мотор,ЕКУ и АЕМ май в БГ няма.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Re: Още коне за М3 ?
Малко радост за очите (и за гумите)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- Hammerfall
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: СЛИВЕН
Още новини
Утре я караме на БМВ севиз в Бургас за настройка на кутията и ако всичко е наред, през уикенда ще видим на какво е способна
После после лънч и тракшън контрола.
Вече работим по идеята за втора ръчна кутия.
После после лънч и тракшън контрола.
Вече работим по идеята за втора ръчна кутия.
Как се живее в държава, в която да си прост е модерно?!
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Днес вдигнахме бууста. На 1.5 бара колата е коренно различна .. усещането е като ракета
Всичко вървеше перфектно, докато не гръмна нещо откъм студената част и колата стана атмосферка.. сигурно доста познато усещане за турбо манияците - помислихме си "аре пак някое съединение изплю" /тук има още работа за да стане всичко ОК/, но отваряме капака - всичко на пръв поглед ОК, отдолу - също ОК. И ето какво се оказа:
не издържа заварката на напъна
Утре е готов и продължаваме..
Иначе към момента колата си върви перфектно и равномерно до прекъсвач на всички предавки. Кара се много приятно и мазно, включително на автоматичен режим на SMG-то. Решен е проблема с отичането на маслото от турбината, държи перфектна температура на водата и маслото след продължително натоварване. Изобщо все повече се доближаваме до крайната цел на проекта - надеждно и бързо ежедневно шукар BMW
Всичко вървеше перфектно, докато не гръмна нещо откъм студената част и колата стана атмосферка.. сигурно доста познато усещане за турбо манияците - помислихме си "аре пак някое съединение изплю" /тук има още работа за да стане всичко ОК/, но отваряме капака - всичко на пръв поглед ОК, отдолу - също ОК. И ето какво се оказа:
не издържа заварката на напъна
Утре е готов и продължаваме..
Иначе към момента колата си върви перфектно и равномерно до прекъсвач на всички предавки. Кара се много приятно и мазно, включително на автоматичен режим на SMG-то. Решен е проблема с отичането на маслото от турбината, държи перфектна температура на водата и маслото след продължително натоварване. Изобщо все повече се доближаваме до крайната цел на проекта - надеждно и бързо ежедневно шукар BMW
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Още коне за М3 ?
Заварката изглежда доста повърхностна май май ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Да, заварчика си е оставил ръцете, но докато не надуе здраво и не се обади няма как да разбереш. От втория път ще стане добре - както с повечето неща
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Още коне за М3 ?
Малко новини от днес:
Имаше сериозен проблем с кулера, затова поръчахме нов със сърцевина 600 x 300 x 100мм от tuning-parts.bg , който пристигна днес. Естествено набързо беше монтиран временно за проба и резултата е много добър. На 1.7бара на 4-та температурата на входящия въздух не превишава 40-45 градуса при външна около 15 градуса. Със стария на 1.4 бара минаваше 100
Няма нужда да казвам, че разликата в пауара е от небето да земята. Всеки, който слезе от колата излиза с такава физиономия и в еуфория
Тази седмица въздушните пътища ще се изработят изцяло наново и както трябва. И ще видим как ще влезе бронята.
Пигибека АЕМ F/IC по-рано го похвалих, но тогава колата беше на трупчета, а сега след 2 месеца каране, тестове и настройки ще си върна думите назад.
Няма начин при конкретната конфигурация да се изкара целия потенциял на мотора с това управление. Като цяло съм на мнение, че при проект с толкова корави части и много пари дадени използването на пигибек е компромис.. който скоро ще бъде решен с цената на минаването на ръчна кутия най-верояно
Пробвах да направя и клипчета, ама не са сполучливи. Днес тестовете бяха по една улица със завои, неравности и движение и няма възможност за яка газ. Пък аз държа лаптопа,гледам и снимам и си бия главата в тавана всеки път като подскочи колата на някоя неравност Летището е затворено, че има някво мото шоу.
Малко снимки от днес:
Имаше сериозен проблем с кулера, затова поръчахме нов със сърцевина 600 x 300 x 100мм от tuning-parts.bg , който пристигна днес. Естествено набързо беше монтиран временно за проба и резултата е много добър. На 1.7бара на 4-та температурата на входящия въздух не превишава 40-45 градуса при външна около 15 градуса. Със стария на 1.4 бара минаваше 100
Няма нужда да казвам, че разликата в пауара е от небето да земята. Всеки, който слезе от колата излиза с такава физиономия и в еуфория
Тази седмица въздушните пътища ще се изработят изцяло наново и както трябва. И ще видим как ще влезе бронята.
Пигибека АЕМ F/IC по-рано го похвалих, но тогава колата беше на трупчета, а сега след 2 месеца каране, тестове и настройки ще си върна думите назад.
Няма начин при конкретната конфигурация да се изкара целия потенциял на мотора с това управление. Като цяло съм на мнение, че при проект с толкова корави части и много пари дадени използването на пигибек е компромис.. който скоро ще бъде решен с цената на минаването на ръчна кутия най-верояно
Пробвах да направя и клипчета, ама не са сполучливи. Днес тестовете бяха по една улица със завои, неравности и движение и няма възможност за яка газ. Пък аз държа лаптопа,гледам и снимам и си бия главата в тавана всеки път като подскочи колата на някоя неравност Летището е затворено, че има някво мото шоу.
Малко снимки от днес:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Още коне за М3 ?
Много зловещо изглежда колата с тези джанти е направо трепач
Si non confectus, non reficiat.
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Още коне за М3 ?
първата снимка е брутална а представям си вътре кво е усещането,евала
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани