БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 05 Яну 2009, 18:50

Overburner - NX написа:Какво стана с колата?

Следи първоначалния линк защото нямам време да пиша много тука пък и колегата понякога забравя и така......Иначе колата се държи перфекно даже наскоро имало интересна гонка с едно БМВ V8 на Е36 купе както разбрах ма нека autovan да каже какво е станало :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 05 Яну 2009, 22:18

С еърбокса колата варви по добре. Не мога да я засека с г-тека, заради лошото време. А за V8-то нищо особенно,много лесно се предаде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 05 Яну 2009, 23:39

autovan написа:С еърбокса колата варви по добре. Не мога да я засека с г-тека, заради лошото време. А за V8-то нищо особенно,много лесно се предаде.
Интересно е било как са гледали майсторите на това БМВ :lol: Ванка с ква кубатура е тва БМВ V8 неска с батю си прикаахме ама така и не разбрах.......А като качи Жорката (човек 140++ кила) и блока отзаде бая ли го наказа тва БМВ
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Мнение от nayden » 06 Яну 2009, 11:17

Нека и Емо да каже ,той на единия старт беше в колата с Ванчо :mhihi:

По думите им двигателя е 3500 кубика от Е39 ,но така и не го видяхме било скъсано жилото на капака , :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 06 Яну 2009, 18:40

nayden написа:Нека и Емо да каже ,той на единия старт беше в колата с Ванчо :mhihi:

По думите им двигателя е 3500 кубика от Е39 ,но така и не го видяхме било скъсано жилото на капака , :dunno:
Сега ако кажеш че са го казали и след като сте ги били работата е ясна :lol: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 4.01.2009

Мнение от Денит0о » 06 Яну 2009, 21:42

батка,виждам бая ги чаткаш нещата по м20.имам такъв умреляк,давай съвет как да го стресна първоначално,без дросели мросели.
нещо само да се сгъсти или незнам,колко да се свали главата,блока нещо,буталата ако тряя малко работа по тях :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Мнение от nayden » 06 Яну 2009, 21:50

Денит0о написа:батка,виждам бая ги чаткаш нещата по м20.имам такъв умреляк,давай съвет как да го стресна първоначално,без дросели мросели.
нещо само да се сгъсти или незнам,колко да се свали главата,блока нещо,буталата ако тряя малко работа по тях :roll:


Не разбрах към кого точно е зададен въпроса ,ама карай ! :D
Най-ефективния (лесно и горе-долу евтино) начин според мен е конверсия към 2700 куб. Сменят се коляновия вал, 6 - биели и дюзите и се получава нещо на което като се качиш и усещаш разликата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 06 Яну 2009, 22:20

я кой е присъствал на гонките да сподели,че има противоречиви мнениия и то доста :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Мнение от nayden » 06 Яну 2009, 22:36

павката написа:я кой е присъствал на гонките да сподели,че има противоречиви мнениия и то доста :roll:


Аз и още 10-тина човека . Малко ще изясня нещата .

По принцип Иван не искаше да се дърпат заради лошото време и гумите ( колата е със сликове ,беше 12.30 вечерта и нямаше начин да се сменят) ,но пичовете настояваха и накрая той се съгласи :)

Пича със Е36-цата беше подготвен със зимни гуми и няколко акумулатора в багажника
Общо имаше около 6-7 гонки и на всички е36-цата изскачаше с 2 коли на старта ,а пък Иван се сееше из пътя чак до 3-та.После го настигаше и задминаваше като дистанцията им беше около 30 метра на поне два от стартовете .На всички стартове Иван беше отпред :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 06 Яну 2009, 22:55

павката написа:я кой е присъствал на гонките да сподели,че има противоречиви мнениия и то доста :roll:

Каде ги има противоречивите мнения?

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Sami99 » 06 Яну 2009, 23:27

autovan написа:
павката написа:я кой е присъствал на гонките да сподели,че има противоречиви мнениия и то доста :roll:

Каде ги има противоречивите мнения?


Противоречия колкото искаш :winky:

Първо: стартовете бяха три :mhihi:

Трето: жилото наистина беше скъсано :mhihi: :mhihi: :mhihi:
street disorder workshop
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 06 Яну 2009, 23:54

Sami99 написа:
autovan написа:
павката написа:я кой е присъствал на гонките да сподели,че има противоречиви мнениия и то доста :roll:

Каде ги има противоречивите мнения?


Противоречия колкото искаш :winky:

Първо: стартовете бяха три :mhihi:

Трето: жилото наистина беше скъсано :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Не знам дали има значение ама стартовете бяха 7 :D. Важното е че си направихме кефа. Всичко друго е без значение :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 07 Яну 2009, 9:55

autovan написа:С еърбокса колата варви по добре. Не мога да я засека с г-тека, заради лошото време. А за V8-то нищо особенно,много лесно се предаде.


М, :roll: Що да върви по-добре приятелю?
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 07 Яну 2009, 11:15

drft написа:
autovan написа:С еърбокса колата варви по добре. Не мога да я засека с г-тека, заради лошото време. А за V8-то нищо особенно,много лесно се предаде.


М, :roll: Що да върви по-добре приятелю?
Какъв еърбокс и сложихте???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 07 Яну 2009, 11:52

drft написа:
autovan написа:С еърбокса колата варви по добре. Не мога да я засека с г-тека, заради лошото време. А за V8-то нищо особенно,много лесно се предаде.


М, :roll: Що да върви по-добре приятелю?


сигурно дърпа по- студен въздух
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook