БМВ М20Б25 (2700сс) вече турбо ХУЛИГАН

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 06 Окт 2008, 17:41

drft написа:Пропуснах още един въпросчес :uups: Има ли идея в проекта Ви за съотношение в дължините на всмукателните колектори /вкл. и с тромпетите/ и изпускателния такъв. Ако да и ако не питам мноо какво е това съотношение щото гледам тропетите са ви марка .......... и викам си сигурно сте го мислили и това :roll:
А бе много ми станаха май въпросите, ама кат ми напира отвътре......
Вала комплект с пружини, кобилици или само вал и цената ако не е тайна /мое и на лични/
Предварително благодарско :!:

Тромпетите са правени.Вала идва без пружини.И забравих да кажа че бубината на колата е електронна и не е оригиналната Тази е от ауди :mhihi: 8)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 06 Окт 2008, 17:42

autovan написа:
KAMIKADZE написа:
autovan написа:Между буталото и клапаните има над 1мм


Колко над - при 1.5мм изпускателните че докосват при високи обороти 2мм ще е добре , всмукателните и 1.5мм им стига

1.3-1.4mm. Като зацепим на белезите с раздвижното колело няма да опира ,ама на високите обороти :roll: незнам :roll: :?:


Аз имах 1.6мм карам до 7200 оборота и :
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg

С презацепване колата почва да не върви много - щом за казали отворени 5мм значи трябва да са толкова ако съм на теб ще отворя мотора и ще преправя буталата защото иначе ще го отвориш пак и може и да не се разминеш само с биелни лагери като мен :idea:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 06 Окт 2008, 19:09

Аз бих оставил около 2.5 мм, не по-малко!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 06 Окт 2008, 22:25

Буталата са издълбани вече и мотора чака само раздвижната ролка да видиме как ще е с нея.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 06 Окт 2008, 22:26

KAMIKADZE написа:
autovan написа:
KAMIKADZE написа:
autovan написа:Между буталото и клапаните има над 1мм


Колко над - при 1.5мм изпускателните че докосват при високи обороти 2мм ще е добре , всмукателните и 1.5мм им стига

1.3-1.4mm. Като зацепим на белезите с раздвижното колело няма да опира ,ама на високите обороти :roll: незнам :roll: :?:


Аз имах 1.6мм карам до 7200 оборота и :
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg

С презацепване колата почва да не върви много - щом за казали отворени 5мм значи трябва да са толкова ако съм на теб ще отворя мотора и ще преправя буталата защото иначе ще го отвориш пак и може и да не се разминеш само с биелни лагери като мен :idea:

Като моделирахме буталата предвидихме луфт 1.5мм ,но като зацепихме ремъка се оказа че разпределителния вал изостава с половин зъб защото блока е свален 2мм. При певъртане на ръка не се усети упиране ,ама като запали леко започна да почуква :( . Сега ще направим раздвижна шаиба да си доидат белезите по местата и опирането ще изчезне,но във високите обороти кво ще стане :?: :help: :uups:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 06 Окт 2008, 23:07

autovan написа:
KAMIKADZE написа:
autovan написа:
KAMIKADZE написа:
autovan написа:Между буталото и клапаните има над 1мм


Колко над - при 1.5мм изпускателните че докосват при високи обороти 2мм ще е добре , всмукателните и 1.5мм им стига

1.3-1.4mm. Като зацепим на белезите с раздвижното колело няма да опира ,ама на високите обороти :roll: незнам :roll: :?:


Аз имах 1.6мм карам до 7200 оборота и :
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 80x768.jpg

С презацепване колата почва да не върви много - щом за казали отворени 5мм значи трябва да са толкова ако съм на теб ще отворя мотора и ще преправя буталата защото иначе ще го отвориш пак и може и да не се разминеш само с биелни лагери като мен :idea:

Като моделирахме буталата предвидихме луфт 1.5мм ,но като зацепихме ремъка се оказа че разпределителния вал изостава с половин зъб защото блока е свален 2мм. При певъртане на ръка не се усети упиране ,ама като запали леко започна да почуква :( . Сега ще направим раздвижна шаиба да си доидат белезите по местата и опирането ще изчезне,но във високите обороти кво ще стане :?: :help: :uups:


Ще стане минимум каквото и при мен ... аз извадих късмет и блокира на празен ход на светофара ...
distance between valve and piston 1.0mm (pref. 1.5mm). check 5-15° before TDC on exhaust, and after TDC on intake
това е с техните пружини с нормалните 1.5мм препоръчително 2.0мм 15 градуса преди горна мъртва на изпускателни и толкова след на всмукателни ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 06 Окт 2008, 23:45

KAMIKADZE написа:....

При тебе и шорт шифтъра си каза думата :uups:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 08 Окт 2008, 15:53

:D "Shopdza", Питах те нещо си там на лични. Имам интерес за стария вал.....
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 08 Окт 2008, 23:40

За сега стария вал няма да се продава иначе може да попитам дали немогат да ти изработят един като този

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 09 Окт 2008, 8:19

shopaza написа:За сега стария вал няма да се продава иначе може да попитам дали немогат да ти изработят един като този


:D Може да стене 288 градуса или греша? Оригиналния на какви градуси е ? И ако е възможна процедурата - по моя стария ли работят или си имат "заготовки"? Гърбиците стават еднакви нали? И-и-и.... не на последно място цифрата /цената/ :D
Предварително благодарско :D
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 09 Окт 2008, 9:36

имаш лс

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 09 Окт 2008, 10:48

shopaza написа:имаш лс

И ти :D
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 29 Окт 2008, 9:32

Колега как върви проекта? Споделяй тука да гледаме :D
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 29 Окт 2008, 9:56

Снощи трябваше един комшия да дойде с едно Р8 да ги спуснеме ма нещо не се появи.Иначе сложихме новия вал раздвижното колело настройхме я и за сега е добре колата.Несме я тествали с нещо по така да видиме как върви още.Иначе ще има видео матерял скоро :twisted: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1898
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: 39

Мнение от DanielzZz » 05 Яну 2009, 16:07

Какво стана с колата?

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook