M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 14 Мар 2010, 22:31

още
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 14 Мар 2010, 22:32

най-после ни дойде о-ринга който седи в маслената помпа и сега мотора вече заприлича на нещо :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 25 Мар 2010, 5:28

и сега вече се готвим за следващата стъпка от 11.3кг на 3.85 кг :shock: (+малко заради по-тежкия съединител)

и една снимка за феновете на един от най-добрите серийни двигатели :bowdown:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от bum_bum » 25 Мар 2010, 9:46

И аз се радвам, че Фиданзата е лек :mhihi: Пробвахте ли го вече? Интересува ме главно дали е възможно поради значително по-лек от стандартния маховик като пуснеш двигателя по малко по-високи обороти на свободна и да си губи инерцията, т.е. да падат под 500 и надолу?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 26 Мар 2010, 1:22

не сме го пробвали, двигателя още е на стойката :) до 2 седмици може би ще е в колата...

на алфата сме със силно олекотен маховик и основния проблем е, че на ниска предавка при ниска скорост газ-та става много чувствителна и колата лесно качва/губи обороти, т.е. даваш газ -> оборотите почват да се качват много бързо -> пускаш газта и те падат много бързо и това прави плавен старт от място доста трудно и изглежда все едно не можеш да караш кола с ръчни скорости :paranoid:
същото е и на други коли, които съм карал с олекотени маховици (например корвет)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от bum_bum » 26 Мар 2010, 12:04

Това с плавния старт го нямаше като проблем при мен ама предполагам е защото маховика не е чак толкова лек като вашите, но се случваше често да ми падат много оборотите като изключа от скорост и сега се замислих дали маховика няма нещо общо :|
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от oxam » 26 Мар 2010, 13:00

bum_bum написа:Това с плавния старт го нямаше като проблем при мен ама предполагам е защото маховика не е чак толкова лек като вашите, но се случваше често да ми падат много оборотите като изключа от скорост и сега се замислих дали маховика няма нещо общо :|


не вярвам да е от маховика....на зедката също много рязко падат оборотите но не чак толкова че да гасне или да са под 500....

но разликата с мустанга е огромна - при него няма нужда от междинна газ въобще, като изключиш от скорост сам си вдига оборотите - явно винтовия компресор има леко забавяне и продължава да върти и като моторът няма натоварване вдига обороти за момент преди да паднат. първите няколко пъти като включих на ограничител имаше изненада от още 200-300 оборота отгоре....
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 26 Мар 2010, 19:37

по принцип в еку-то има минимална стойност на оборотите и при принудителния празен ход (т.е. оборотите почват да падат) спира да подава гориво до определени обороти (примерно над 1200 не вкарва бензин) и после постепенно почва да подава гориво, така че да ги поддържа тези обороти. афтърмаркет еку-тата като цяло нямат такива екстри, но Motec примерно може да се настройва за точно това и ще си поддържа празен ход като фабрична кола с примерно 10% гориво от 1200 оборота и 100% необходимото гориво на 1000 и си поддържа 1000 и е невероятно плавно.

та ако оборотите падат под зададените проблема е по-скоро в еку-то (сензори и т.н.)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от bum_bum » 26 Мар 2010, 22:35

Екуто ми си работеше читаво преди това ама после беше с чип, който е за 25-ца с М валове, а тя е 28-ца с м50б25 колектор и изпускатели и М валовете та става малко мешана салата, явно чипа не е много подходящ за тая конфигурация, въпреки че Марк Д. от който е чипа каза, че не би трябвало да има проблеми, но явно се оказа, че не е баш така.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 27 Мар 2010, 5:54

по принцип тука като си с олекотен маховик слагат чип, който (заедно с другите неща) качва желаната скорост за празен ход на 1000 оборота и по този начин, не позволява оборотите да паднат толкова, че да загасне колата и подобрява стабилността на празен ход (особено за коли с климатик)

и 2 снимки от днес: полиуретанови тампони за мотора и скоростите (за да няма проблеми в бъдеще :oops: ) специални благодарности на http://www.akgmotorsport.com

маховика и съединителя вече са си на мястото :P
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 02 Апр 2010, 5:24

вчера и днес малко свободни дни и свършихме доста полезна работа. първо свалихме предницата и подготвихме колата за мотора. после всичко си дойде на мястото. и малко урок по история: народния автомобил беше пригоден както по първоначален замисъл: въздушно охладен задно-разположен двигател :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 02 Апр 2010, 5:26

още малко
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 05 Апр 2010, 3:32

запали :lalala:

история в картинки, даже остана малко време да поизлъскаме колата :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 05 Апр 2010, 3:34

още малко и едни евентуални бъдещи подобрения :paranoid:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил

Мнение от nikoror » 11 Апр 2010, 23:12

след като семеринга между скоростите и съединителя протече след 50км следваше експресно сваляне на скоростите и нов семеринг. това ни остави 12 часа до тренировачния ден на пистата да разработим мотора, т.е. чиста подготовка за one lap of america - караш 500 мили цяла нощ, спиш 2-3 часа и после цял ден се състезаваш. в зори след 3 часа сън сменихме маслото и почна цял ден яко даване на газ. новия мотор е може би 7-8км по-бърз на правата от преди (145км/ч преди, сега към 152). 9 сесии по 20 минути без почивка (3ма човека се редувахме) без никакви проблеми. мисля, че официално е разработен вече :driving: малко снимки от днес:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook