E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Zagy » 23 Дек 2009, 9:07

А това ли е окончателния сетъп на мотора или по-нататък си замислил още някоя благинка :D ?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 23 Дек 2009, 11:51

Zagy написа:А това ли е окончателния сетъп на мотора или по-нататък си замислил още някоя благинка :D ?
Евентуално малко по голяма турбинка но това ще е в далечно бъдеще. Много искам и някой по качественна електроника но за сега средствата не стигат.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Zagy » 08 Яну 2010, 23:01

Някакво развитие?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 09 Яну 2010, 5:58

Zagy написа:Някакво развитие?
В Русе през зимата времето е толкова гадно че развитие ще има най вероятно като цъфнат кокичетата. Нито мога да и направя поне някаква минимална разработка нито пък да донастроя щото най много да се претрепем с мапера :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ТУРБО » 11 Яну 2010, 14:40

slavianko написа:
Zagy написа:Някакво развитие?
В Русе през зимата времето е толкова гадно че развитие ще има най вероятно като цъфнат кокичетата. Нито мога да и направя поне някаква минимална разработка нито пък да донастроя щото най много да се претрепем с мапера :mhihi: :mhihi:

Кокичетата вече са факт продължавай,пък и времето е доста добро! :D
Успех!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 12 Яну 2010, 0:40

Zagy написа:Някакво развитие?
Тая събота и неделя времето наистина беше добро за настройки но пък не ми остана време. Затова пък сега имам време и ще пооправя някой неща които преди ме дразнеха.
Поръчал съм си един по як горивен регулатор и го чакам тия дни да дойде. В момента ползвам оригиналният който е на рейката но за целта съм вързал и двете рейки последователно а това някак не ме кефи че много съединения под колектора и карам все със страх понеже съм брал ядове веднъж с подпалена кола :mhihi: :mhihi: Като ми дойде регулатора ще вържа рейките успоредно и накрая от двете с тройник към регулатора. Ще ползвам полиуританови съединения с бързи връзки хем да стане лесно за ремонт хем да държат яко. Ще наснимам пак всичко че да е интересно. Последно правихме една кола с такива връзки и съединения и си става определено много надеждно и лесно за обслужване и не на последно място изглежда по шукар :mhihi: :mhihi:
Отделно съм си взел и по голям маслен охладител че със старият много ми завираше маслото. Общо взето ще имам работа тия дни и ще раздвижа хем темата ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 12 Яну 2010, 14:51

Ето го и новото радияторче

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 00594o.JPG

Точно два пъти по голям е от тдс-овият с който съм в момента. Утре ще ида да ми направят съединенията с накрайниците и тия дни ще го сложа и пак ще щракна една снимка да се види :lol: :lol:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 15 Яну 2010, 16:41

Дойде ми и пластмасовият капак. който е точно 20кг по лек от оригиналният.

http://www.picbg.net/img.php?file=d89bf9ad41911a5d.JPG
http://www.picbg.net/img.php?file=3e2f93eba42e58b9.JPG

Днес цял ден се занимавам с напасвания тук там но си стана. Купих и едни топспиидски шплентове за захващане и вече съм 6. Остава в понеделник да го дам на бояджията да му прасне един черен мат и съм аз.
Гадното само е че капака е за широкият бъбрек та си отворих малко рана на задника и сега ще трябва да сменям и бъбреци и решетки :mhihi: :mhihi:
Отделно забелязах че колата си вдигна предницата с поне 2см.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 15 Яну 2010, 16:53

Сложи му и кечето, ако не си, че ще береш яд от жегата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 15 Яну 2010, 17:28

bum_bum написа:Сложи му и кечето, ако не си, че ще береш яд от жегата.
Ооо задължително. Иска ми се няква по лека изолация че от това кече ще висне капака понеце вече не е много здрав :mhihi: :mhihi: Ама за сега се чудя каква да е. Отделно искам да се заиграя и на топлата част на турбината някакъв щит да измисля
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 15 Яну 2010, 17:35

Има некво строително. Виж е е36 има тема за изолация на вратите. Корка има много добри термо изолационни и шумопоглъщащи свойства и не е хигроскопичен ама не знам до колко е удачно там.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slatanic » 15 Яну 2010, 18:01

Славяне относно капака има една изолация тип пореста гума със алуминиево фолио отгоре и лепенка отдолу.
Само махаш покритието върху лепящата страна и лепиш.Доста леко и същевременно добре залепва.Аз го ползвам при изолирането на въздуховоди,тръби и т.н.Дебелината е около 9-10 мм и върши идиална работа.
Утре ще видя марката и ще ти я напиша! :yes: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 15 Яну 2010, 18:21

slatanic написа:Славяне относно капака има една изолация тип пореста гума със алуминиево фолио отгоре и лепенка отдолу.
Само махаш покритието върху лепящата страна и лепиш.Доста леко и същевременно добре залепва.Аз го ползвам при изолирането на въздуховоди,тръби и т.н.Дебелината е около 9-10 мм и върши идиална работа.
Утре ще видя марката и ще ти я напиша! :yes: :yes:
Братле точно тая изолация я бях виждал някъде и днес цял ден се мъча да се сетя защото много ми хареса. Ако можеш да ми дадеш инфо от къде може да се вземе ще съм ти много, много задължен :bchug:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 15 Яну 2010, 18:29

карам от доста време с такъв капак,няма никви грижи от жегата.всяка една изолация там е напълно безмислена,по добре да се сложат и въздухоодводи да се вади температурата от коша,а не да се задържа излишно с някви изолации които и се палят лесно.плюс това изолацията на предния капак служи основно за обезшумяване,докато карах с нея капака се загряваше не по малко от сега,просто ставаше по бавно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 15 Яну 2010, 18:40

kirililiev написа:карам от доста време с такъв капак,няма никви грижи от жегата.всяка една изолация там е напълно безмислена,по добре да се сложат и въздухоодводи да се вади температурата от коша,а не да се задържа излишно с някви изолации които и се палят лесно.плюс това изолацията на предния капак служи основно за обезшумяване,докато карах с нея капака се загряваше не по малко от сега,просто ставаше по бавно.
Кире така е ама от тая турбина като почервенее и буквално ме е страх да не се разтопи тоя капак. Днес хем е студено времето и докато се прибера от гаража и като я паркирах капака направо беше врял хем изобщо не съм я юркал колата. Направо имах чувството че се е размекнал чак :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook