E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
tuningfena написа:браво приятелю , страхотна работа вършиш дано да си доволен от крайния резултат , лично аз леко се съмнявам
И ти ли се съмняваш? Добре де гледах чуждестранни проекти на 28-ци с такъв компресор и с по 250-260кс на сгъстен мотор. Предполагам на моя разредения поне 240 да ударя. Искам като наглася всичко да измеря на дайното само с чарджъра кви коне ще извади. Ако е така както предполагам защо да не съм доволен?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
с този компресор няма ли да ти доиде буста на турбото по рано ?
само най-добрите умират млади
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
biko написа:с този компресор няма ли да ти доиде буста на турбото по рано ?
Би било много добре ако се получи и такъв ефект
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Днес ми пристигна и "камионския" силикон на ф102. Чакам си и едн 90* коляно
И турбо пътищата почти готови
Ето така ще излежда коша от лявата страна
И турбо пътищата почти готови
Ето така ще излежда коша от лявата страна
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
REMUS написа:Защо след кулера правиш рестриктор, или се бъркам?
Просто кулера ми е на 76мм вход и изход а аз искам турбо пътища на 63мм.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:REMUS написа:Защо след кулера правиш рестриктор, или се бъркам?
Просто кулера ми е на 76мм вход и изход а аз искам турбо пътища на 63мм.
Е защо така, това не е ли малко неправилно?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
REMUS написа:slavianko написа:REMUS написа:Защо след кулера правиш рестриктор, или се бъркам?
Просто кулера ми е на 76мм вход и изход а аз искам турбо пътища на 63мм.
Е защо така, това не е ли малко неправилно?
Е на колко да ги направя Иво? На 76 са прекалено големи. Съвсем да олагавее. 600кс перфектно се потдържат от пътища на 63мм.за повече коне не знам а и не ме интересува
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:REMUS написа:slavianko написа:REMUS написа:Защо след кулера правиш рестриктор, или се бъркам?
Просто кулера ми е на 76мм вход и изход а аз искам турбо пътища на 63мм.
Е защо така, това не е ли малко неправилно?
Е на колко да ги направя Иво? На 76 са прекалено големи. Съвсем да олагавее. 600кс перфектно се потдържат от пътища на 63мм.за повече коне не знам а и не ме интересува
Нали с тази цел слагаш компресора, за какво да олагавее.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
REMUS написа:slavianko написа:REMUS написа:slavianko написа:REMUS написа:Защо след кулера правиш рестриктор, или се бъркам?
Просто кулера ми е на 76мм вход и изход а аз искам турбо пътища на 63мм.
Е защо така, това не е ли малко неправилно?
Е на колко да ги направя Иво? На 76 са прекалено големи. Съвсем да олагавее. 600кс перфектно се потдържат от пътища на 63мм.за повече коне не знам а и не ме интересува
Нали с тази цел слагаш компресора, за какво да олагавее.
Дам така е но колкото са по дълги и по големи турбо пътищата толкова по малко ще надува и чарджъра. Том лично ме посъветва от опит да ги направя възможно най къси защото има голяма разлика. Разбира се и прекаления диаметър ще окаже влияние. Иначе те си бяха изградени турбо пътищата. Сега само преправих една две извивки. А и наистина не виждам смисъл от пътища на 76мм затова ги оставих такива.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
И днес се позаиграх
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Най накрая приключих с турбо пътищата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Добре че сиганите не гледат бмв форума, ако гледаха...толкоз неръждавейка батее
е21 345 0-402м 12.18
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
TOM написа:Добре че сиганите не гледат бмв форума, ако гледаха...толкоз неръждавейка батее
Плащам си редовно сота в гаража.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани