И аз малко по-скромно....
Модератор: bum_bum
- vicho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8397
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Nikolay1 написа:SpeeD_GT написа:Кофти. Проекта е много интересен. До сега не съм засичал афтърмаркет турбо+компресор.
http://www.cardomain.com/ride/2458244 ето тук има един
то не става само с ейнджъл айсче, трЕбва и ъкъл

You said: "Time will change!" What if it changes you?
		- Nikolay1
- Кой кашля?
- 
				  
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
vicho написа:Nikolay1 написа:SpeeD_GT написа:Кофти. Проекта е много интересен. До сега не съм засичал афтърмаркет турбо+компресор.
http://www.cardomain.com/ride/2458244 ето тук има един
то не става само с ейнджъл айсче, трЕбва и ъкъл
Поясни се ако обичаш с големия си акъл кое точно не ти хареса?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
		Oня русия
Всъщност съм направил доста работи още... че и покарах даже, към 250 метра...SpeeD_GT написа:Как върви проекта? Интересно ми е как си направил входящият колектор и захващането на компресора.
 преди да духне гарнитурата на 4-ти цил
 преди да духне гарнитурата на 4-ти цил  За което съм виновен аз де....че не я смених веднага след като взех колата, хем видях че е карана яко с вода. Както и да е, това са подробности, ще пусна снимки, остана ми да направя входа и изхода на въздуха от компресора, от турбото до двигателя тръбите са готови. Имах известни на пръв, втори и трети
  За което съм виновен аз де....че не я смених веднага след като взех колата, хем видях че е карана яко с вода. Както и да е, това са подробности, ще пусна снимки, остана ми да направя входа и изхода на въздуха от компресора, от турбото до двигателя тръбите са готови. Имах известни на пръв, втори и трети  поглед нерешими проблеми с АЕМ-а, допитах се до форума им, и разбира се не получих никакъв отговор...само още повече се уплаших когато попаднах на ТОЧНО същите проблеми (с БМВ) и поне според написаното не бяха решени още
  поглед нерешими проблеми с АЕМ-а, допитах се до форума им, и разбира се не получих никакъв отговор...само още повече се уплаших когато попаднах на ТОЧНО същите проблеми (с БМВ) и поне според написаното не бяха решени още  Както и да е, и това вече е история, остана ми да си преправя новата изп. генерация, защото тия 60 ммм не ме кефят ама хич.  Вчера си получих новата гарнитура и болтове за главата и също инструмента за О-рингването на блока (благодарение на Лудия, той изнамери модела от някъде
  Както и да е, и това вече е история, остана ми да си преправя новата изп. генерация, защото тия 60 ммм не ме кефят ама хич.  Вчера си получих новата гарнитура и болтове за главата и също инструмента за О-рингването на блока (благодарение на Лудия, той изнамери модела от някъде  ). Та след някой ден пак ще покарам надявам се повечко
 ). Та след някой ден пак ще покарам надявам се повечко   ... Трябва ми и друга бензинова помпа че таз рахитичната на М42 ми прилича на всичко друго ама не и на помпа за 500 коня....
 ... Трябва ми и друга бензинова помпа че таз рахитичната на М42 ми прилича на всичко друго ама не и на помпа за 500 коня....  шегичка. И накрая ми остава да реша проблема с гърнето, което разбира се пак аз трябва да правя ръчно с някакви подръчни материали...аман. Проблема е че в Испания хич не е лесно, даже е много трудно да намериш точно каквото ти трябва, направо не ми останаха нерви. Все няма, трябва с ченгел да им изкарвам думите и чаркалаците които ми трябват. Сега ще ми трябва вата за гърнето и вече си представям физиономията и чувам отговора на тия из магазините
  шегичка. И накрая ми остава да реша проблема с гърнето, което разбира се пак аз трябва да правя ръчно с някакви подръчни материали...аман. Проблема е че в Испания хич не е лесно, даже е много трудно да намериш точно каквото ти трябва, направо не ми останаха нерви. Все няма, трябва с ченгел да им изкарвам думите и чаркалаците които ми трябват. Сега ще ми трябва вата за гърнето и вече си представям физиономията и чувам отговора на тия из магазините  Довечера ще видя какви снимки съм направил и ще пусна тия дето не се излагам много с тях
  Довечера ще видя какви снимки съм направил и ще пусна тия дето не се излагам много с тях 
е21 345 0-402м  12.18

		
Ето ти един линк, но не се вижда достатъчно стойката. http://www.bmwfaq.com/f148/318is-con-tu ... ndex5.htmlico318 написа:компресора хвана ли го и шайба направи ли?ако не си,като направиш,да те помоля за снимка.
е21 345 0-402м  12.18

		
- SpeeD_GT
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.06.2007
- Местоположение: наше село София
- Кара: 318 CI
Аха, използваш заводският колектор. По-лесно ли е така или го правиш по други съображения?
			Нема пари нема гуми !
Има пари па нема гуми
		Има пари па нема гуми

- bum_bum
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- oxam
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
аз малко  го давам ама с тези някой в БГ опитвал ли е? http://www.gotech.co.za/
 го давам ама с тези някой в БГ опитвал ли е? http://www.gotech.co.za/
тук разни хора казаха че не са никак зле и за парите определено си струват
			 го давам ама с тези някой в БГ опитвал ли е? http://www.gotech.co.za/
 го давам ама с тези някой в БГ опитвал ли е? http://www.gotech.co.za/
тук разни хора казаха че не са никак зле и за парите определено си струват
 
  
  
 
- Mitaka85
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 525
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- turbo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
oxam написа:аз малкого давам ама с тези някой в БГ опитвал ли е? http://www.gotech.co.za/
тук разни хора казаха че не са никак зле и за парите определено си струват
То изобщо някой някъде пробвал ли ги е тези? В он-лайн магазина им няма цена за MFI Kit-чето...

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!  552 к.с. GAS POWERED
 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
		 552 к.с. GAS POWERED
 552 к.с. GAS POWEREDVideo -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
turbo написа:oxam написа:аз малкого давам ама с тези някой в БГ опитвал ли е? http://www.gotech.co.za/
тук разни хора казаха че не са никак зле и за парите определено си струват
То изобщо някой някъде пробвал ли ги е тези? В он-лайн магазина им няма цена за MFI Kit-чето...
при английските им дистрибутори дават около 800е

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
		- S-stail
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
АЕМ-а за цената е супер има много функций и 
доста лесно се настройва.
ТОМ-и май е 1вия дет безпроблемно го е подкаръл на бмв /за fic-4 / съдейки по форума и.
			
		доста лесно се настройва.
ТОМ-и май е 1вия дет безпроблемно го е подкаръл на бмв /за fic-4 / съдейки по форума и.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 
