E34 M50 В25 turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Мерси братле.nesko написа:много се радвам че и ти си сериозен като РЕМУСА ако не сте двамата няма да има коражлии из Русе за спорт , каза за дросели сложиси каза за турбина почна са браво само така и за напред и много без аварийни с инхалатораslavianko написа:Абе мислих мислих и взех че го купих днес
http://picbg.net/img.php?file=0a9c76591e75f6cd.jpg
Идната седмица ще са готови и всички фланци откъм глава, колектор, там за отвеждането на маслото. Дано не съм забравил нещо да кажа на бай стругар
Междувременно ето и малко снимки от днес. Направиха ми фланеца за връзката с изходящата генерация
http://picbg.net/img.php?file=34cfce87aa5e58e4.jpg
http://picbg.net/img.php?file=f2140de7a197c839.jpg
http://picbg.net/img.php?file=74a9ddd19b091816.jpg
Скъпичко излиза ама поне става като хората.
В понеделник мисля да си поръчам и съединенията за малото дето ще мажат турбинката.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BMWRACING
- младши ентусиаст
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Веднага след турбото ще е на 76ммBMWRACING написа:бате Славянко,от какво е даунпайпа и на колко мм е
Последна промяна slavianko на 04 Фев 2010, 10:49, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ето една снимка на фланците с които ще хвана ТДС-овият колектор към главата
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 47712d.jpg
В неделя ще ходя и до Плевен да взема ей това кулерче от Пачо http://www.album.bg/plamen83/images/9810084/ и хем ще погледам малко дрифтец
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 47712d.jpg
В неделя ще ходя и до Плевен да взема ей това кулерче от Пачо http://www.album.bg/plamen83/images/9810084/ и хем ще погледам малко дрифтец
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Не е никак трудно да се направи прехода. В момента бай стругар прави точно това. Утре дори ще ида да му стоя на главата да не обърка нещо.Joreto написа:Мислил ли си как ще стане прехода от овалните към кръглите отвори ?
П.С. за Благоевското 328 турбо взеха чугунен турбо колектор от Германия за 400 euro.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Nikolay1
- Кой кашля?
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Не е ли "малко" рестриктивно да запушиш портовете на главата с тоя колектор?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Не е реструктивно. Вътрешният диаметър на портовете на ТДС-совият колектор са същите като на тези на главата. Разликата е във формата на отворите. На главата са елипса а на колектора кръглиNikolay1 написа:Не е ли "малко" рестриктивно да запушиш портовете на главата с тоя колектор?
Ето една снимка от колата не един колега с 2.5 литров мотор със същият ТДС-сов колектор.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 81992f.JPG
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Nikolay1
- Кой кашля?
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Еее вие кво го напъплихте човека
Тоя минус си има и плюсове - през по малкото сечение газовете ше имат по-голяма скорост и ще се развърта по-бързо турбината
Тоя минус си има и плюсове - през по малкото сечение газовете ше имат по-голяма скорост и ще се развърта по-бързо турбината
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Аз не се притеснявам колега щото в момента колектора е пред мен и добре му знам сечението на отворите и знам и тези на главата. И да има разлика ще е съвсем минимална. Отделно че този вариянт с чугунен дизелов колектор на бензинка е доста изпитан особенно в Русе. Знам две коли по този начин направени които вървят повече от прилично.nParMaTuK написа:Еее вие кво го напъплихте човека
Тоя минус си има и плюсове - през по малкото сечение газовете ше имат по-голяма скорост и ще се развърта по-бързо турбината
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Ето го и кулерчето
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 27914m.jpg
Размери 600/300 Днес тъкмо си го взех
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 27914m.jpg
Размери 600/300 Днес тъкмо си го взех
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
еее честито.значи скоро ще подкарваме
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- RSxRacer
- вълкодав
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Явор написа:еее честито.значи скоро ще подкарваме
Дай боже! Обещавам снимките да са от мене тия дни
п.п Славянски бате,аз съм на линия и чакам сигнал
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
www.bizzart.info
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани