E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- shopaza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Със сигурност нямаше. Вие като ми разправяхте навремето да не се занимавам ама нямаше кой да слуша и само си изгубих 1г време в атмосверни проектиTOM написа:slavianko написа:Замерих я съвсем скоро с едно Е34 М5 340кс и на 4-500м му направих 3 тира и това на 0,8 налягане и със боксуващ съединител. Мисля че това ми е доволно като постижение![]()
Ейй Славянко, това с дроселите май нЕмаше да стане, а....?![]()
Налягането си е налягане и това си е.
Трябва да има нещо дето да му духа да знаеш


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Сложих едни 4 бутални брембо отпред с по големи дискове но аз писах в темата тук. Отзад не съм пипал нищо. Вече спира доста прилично и за сега това ще е. Отностно хидравличната до напролет ще трябва да съм я сложил задължително. Но нея ще си я правя сам и ще пусна снимки тукshopaza написа:Славянко пропуснал съм сигорно ама по спирачната система нещо ново има ли ? и мислиш ли за нещо по яко хидравлична ръчна това онова Сори ако си го написал някаде ама може и да сам го пропуснал без да искам

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Със сигурност нямаше. Вие като ми разправяхте навремето да не се занимавам ама нямаше кой да слуша и само си изгубих 1г време в атмосверни проектиTOM написа:slavianko написа:Замерих я съвсем скоро с едно Е34 М5 340кс и на 4-500м му направих 3 тира и това на 0,8 налягане и със боксуващ съединител. Мисля че това ми е доволно като постижение![]()
Ейй Славянко, това с дроселите май нЕмаше да стане, а....?![]()
Налягането си е налягане и това си е.
Добре аз не мога да разбера какво толкова пречат тия дросели на турбо кола??? Какъв е толкова проблема да имаш турбо кола, с дросели на всеки цилиндър? Толкова ли е адски невъзможно да се настрой!!!???

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
не хващаш иронията,че с дросел тунинга нямаше как да разтегли ем-ка
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
павката написа:не хващаш иронията,че с дросел тунинга нямаше как да разтегли ем-ка
Аз тва го разбрах много добре,въпроса е какво пречи и малко атмосферен тунинг на турбо кола,колко има смисъл е ясно,ама аз поне си мисля,че тия дросели няма да са във вреда на турбо двигателя!При положение че има много турбо коли с дроселчета.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
BULL3T написа:павката написа:не хващаш иронията,че с дросел тунинга нямаше как да разтегли ем-ка
Аз тва го разбрах много добре,въпроса е какво пречи и малко атмосферен тунинг на турбо кола,колко има смисъл е ясно,ама аз поне си мисля,че тия дросели няма да са във вреда на турбо двигателя!При положение че има много турбо коли с дроселчета.
те няма да са във вреда,но струва ли си наливането на едни излишни пари в тях?по добре да ги дадеш за качествена турбина и електроника

Re: E34 525turbo> E34 528turbo
kirililiev написа:...но струва ли си наливането на едни излишни пари в тях?по добре да ги дадеш за качествена турбина и електроникане вярвам че целиш някви извънземни 1000 коня че всеки детаил да е от значение.
Точно, естествено че ще е добре и с дросели и с клапани и с пружини и с бутала и с биели и с валове и с азот и с метанол и с какво ли още не


е21 345 0-402м 12.18


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
А тия валове с големите лифтове по-добре ли са за турбониран мотор или не,че четох някъде,че е по-добре сус стокови или с такива специално за FI?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Точно поради тая причина и аз турбинирах колата без дровелите. Сметнах че ще ми е по рентабилно да ги продам и с парите са си взема пиджито и още някой неща с които доста си улесних турбинирането от към финансовата част. Не че не ми се искаше да си остана с тях но ...TOM написа:kirililiev написа:...но струва ли си наливането на едни излишни пари в тях?по добре да ги дадеш за качествена турбина и електроникане вярвам че целиш някви извънземни 1000 коня че всеки детаил да е от значение.
Точно, естествено че ще е добре и с дросели и с клапани и с пружини и с бутала и с биели и с валове и с азот и с метанол и с какво ли още неникой не е казал че няма да е по-добро, то винаги има по-добро и по-мощно и не знам си кво, важното е всеки който прави тунинг да го прави според възможностите си, а не да пробва да се надскача гледайки другите по клипчетата и снимките как могат да скачат
Отностно това дали е по трудна настройката на турбо кола с дросели: На Павлин turbodelta алфата преди да я разколачи я беше направил с дросели и турбо. Спомням си че беше голяма драма докато я нагласят качественно. Като трябва да се има в предвид че я настройва Ванката / Волумакс/ от Русе който е доста в час

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Колега аз проблема с таблото го реших така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
krasi_90 написа:Колега аз проблема с таблото го реших така
Грозно ,но ефективно!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Аз проблем с таблото нямамkrasi_90 написа:Колега аз проблема с таблото го реших така

Последна промяна slavianko на 13 Дек 2010, 17:28, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
bum_bum написа:А тия валове с големите лифтове по-добре ли са за турбониран мотор или не,че четох някъде,че е по-добре сус стокови или с такива специално за FI?
Ми въпроса с лифта не е като при атмосферните, щото тоя въздух си влиза под налягане, важното е как излиза, та по тоя случай някой слагат изпускателен вал с по-голям дюрейшън от смукателния и турбото надувало по-отрано. Напролет ше пробвам с 2 вала на 240* на безваносова глава, та ше видим има ли разлика

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Колеги някой вадил ли е конзолата с педалите ??? Като гледам трябва да излиза директно с целият кормилен прът обаче х ...я е голям. Има и един болт който фабрично като се завие и се чупи. Направо съм в шах и мат а трябва да извадя цялата конзола с педалите понеже точно под нея е ръждясало от предишни течове на спирачна течност от помпата 

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ето го и парото извън колата.
http://www.picbg.net/img.php?file=a8caddf700d578ff.JPG
Нямате си и на идея колко бях учуден като го видях какъв кютюк е. Та то си е голямо почти колкото едно М42
А най доволен бях когато усетих колко много тежи. Най най пък се бях изненадан когато на финала видях как предницата се вдигна леко след всичко което намахах под таблото.
Някой има ли на идея колко тежи изолацията по купето ? Имам в предвид тая вътре дето е като смола залепена по пода по тунела за кутията и под таблото. Просто ориентировъчно ако някой е махал.
http://www.picbg.net/img.php?file=a8caddf700d578ff.JPG
Нямате си и на идея колко бях учуден като го видях какъв кютюк е. Та то си е голямо почти колкото едно М42


Някой има ли на идея колко тежи изолацията по купето ? Имам в предвид тая вътре дето е като смола залепена по пода по тунела за кутията и под таблото. Просто ориентировъчно ако някой е махал.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани