E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от shopaza » 11 Дек 2010, 14:09

slavianko написа:
TOM написа:
slavianko написа:Замерих я съвсем скоро с едно Е34 М5 340кс и на 4-500м му направих 3 тира и това на 0,8 налягане и със боксуващ съединител. Мисля че това ми е доволно като постижение :mhihi: :mhihi:

Ейй Славянко, това с дроселите май нЕмаше да стане, а....? :lol:
Със сигурност нямаше. Вие като ми разправяхте навремето да не се занимавам ама нямаше кой да слуша и само си изгубих 1г време в атмосверни проекти :mhihi: :mhihi: Налягането си е налягане и това си е.

Трябва да има нещо дето да му духа да знаеш :D под налягане да е.....Славянко пропуснал съм сигорно ама по спирачната система нещо ново има ли ? и мислиш ли за нещо по яко хидравлична ръчна това онова Сори ако си го написал някаде ама може и да сам го пропуснал без да искам
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 11 Дек 2010, 15:31

shopaza написа:Славянко пропуснал съм сигорно ама по спирачната система нещо ново има ли ? и мислиш ли за нещо по яко хидравлична ръчна това онова Сори ако си го написал някаде ама може и да сам го пропуснал без да искам
Сложих едни 4 бутални брембо отпред с по големи дискове но аз писах в темата тук. Отзад не съм пипал нищо. Вече спира доста прилично и за сега това ще е. Отностно хидравличната до напролет ще трябва да съм я сложил задължително. Но нея ще си я правя сам и ще пусна снимки тук ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 12 Дек 2010, 1:35

slavianko написа:
TOM написа:
slavianko написа:Замерих я съвсем скоро с едно Е34 М5 340кс и на 4-500м му направих 3 тира и това на 0,8 налягане и със боксуващ съединител. Мисля че това ми е доволно като постижение :mhihi: :mhihi:

Ейй Славянко, това с дроселите май нЕмаше да стане, а....? :lol:
Със сигурност нямаше. Вие като ми разправяхте навремето да не се занимавам ама нямаше кой да слуша и само си изгубих 1г време в атмосверни проекти :mhihi: :mhihi: Налягането си е налягане и това си е.


Добре аз не мога да разбера какво толкова пречат тия дросели на турбо кола??? Какъв е толкова проблема да имаш турбо кола, с дросели на всеки цилиндър? Толкова ли е адски невъзможно да се настрой!!!???
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от павката » 12 Дек 2010, 9:29

не хващаш иронията,че с дросел тунинга нямаше как да разтегли ем-ка
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 12 Дек 2010, 11:38

павката написа:не хващаш иронията,че с дросел тунинга нямаше как да разтегли ем-ка


Аз тва го разбрах много добре,въпроса е какво пречи и малко атмосферен тунинг на турбо кола,колко има смисъл е ясно,ама аз поне си мисля,че тия дросели няма да са във вреда на турбо двигателя!При положение че има много турбо коли с дроселчета.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 12 Дек 2010, 13:31

BULL3T написа:
павката написа:не хващаш иронията,че с дросел тунинга нямаше как да разтегли ем-ка


Аз тва го разбрах много добре,въпроса е какво пречи и малко атмосферен тунинг на турбо кола,колко има смисъл е ясно,ама аз поне си мисля,че тия дросели няма да са във вреда на турбо двигателя!При положение че има много турбо коли с дроселчета.

те няма да са във вреда,но струва ли си наливането на едни излишни пари в тях?по добре да ги дадеш за качествена турбина и електроника ;) не вярвам че целиш някви извънземни 1000 коня че всеки детаил да е от значение.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от TOM » 12 Дек 2010, 13:40

kirililiev написа:...но струва ли си наливането на едни излишни пари в тях?по добре да ги дадеш за качествена турбина и електроника ;) не вярвам че целиш някви извънземни 1000 коня че всеки детаил да е от значение.

Точно, естествено че ще е добре и с дросели и с клапани и с пружини и с бутала и с биели и с валове и с азот и с метанол и с какво ли още не :roll: никой не е казал че няма да е по-добро, то винаги има по-добро и по-мощно и не знам си кво, важното е всеки който прави тунинг да го прави според възможностите си, а не да пробва да се надскача гледайки другите по клипчетата и снимките как могат да скачат :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 12 Дек 2010, 16:44

А тия валове с големите лифтове по-добре ли са за турбониран мотор или не,че четох някъде,че е по-добре сус стокови или с такива специално за FI?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 12 Дек 2010, 17:22

TOM написа:
kirililiev написа:...но струва ли си наливането на едни излишни пари в тях?по добре да ги дадеш за качествена турбина и електроника ;) не вярвам че целиш някви извънземни 1000 коня че всеки детаил да е от значение.

Точно, естествено че ще е добре и с дросели и с клапани и с пружини и с бутала и с биели и с валове и с азот и с метанол и с какво ли още не :roll: никой не е казал че няма да е по-добро, то винаги има по-добро и по-мощно и не знам си кво, важното е всеки който прави тунинг да го прави според възможностите си, а не да пробва да се надскача гледайки другите по клипчетата и снимките как могат да скачат :!:
Точно поради тая причина и аз турбинирах колата без дровелите. Сметнах че ще ми е по рентабилно да ги продам и с парите са си взема пиджито и още някой неща с които доста си улесних турбинирането от към финансовата част. Не че не ми се искаше да си остана с тях но ...
Отностно това дали е по трудна настройката на турбо кола с дросели: На Павлин turbodelta алфата преди да я разколачи я беше направил с дросели и турбо. Спомням си че беше голяма драма докато я нагласят качественно. Като трябва да се има в предвид че я настройва Ванката / Волумакс/ от Русе който е доста в час ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 22.05.2010
Пол: Мъж

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от krasi_90 » 12 Дек 2010, 20:23

Колега аз проблема с таблото го реших така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 13 Дек 2010, 0:49

krasi_90 написа:Колега аз проблема с таблото го реших така


Грозно ,но ефективно!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 13 Дек 2010, 10:45

krasi_90 написа:Колега аз проблема с таблото го реших така
Аз проблем с таблото нямам ;) Просто имам лека драма с кабелаците под него но не е нерешимо а просто ми е неприятно за вършене. Отностно твоето решение на проблема. Ти си изхвърлил таблото което тежи 5-6кг а си оставил отдолу цялото парно със все управления, въздуховоди ел моторчета, оставил си явно и клапите в коша и всичко общо взето което тежи 5 пъти повече от самото табло. Не виждам къде е решението по тоя начин. А и без да се сърдиш защото това е мое мнение но така е просто отвратително направено.
Последна промяна slavianko на 13 Дек 2010, 17:28, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от nParMaTuK » 13 Дек 2010, 11:32

bum_bum написа:А тия валове с големите лифтове по-добре ли са за турбониран мотор или не,че четох някъде,че е по-добре сус стокови или с такива специално за FI?

Ми въпроса с лифта не е като при атмосферните, щото тоя въздух си влиза под налягане, важното е как излиза, та по тоя случай някой слагат изпускателен вал с по-голям дюрейшън от смукателния и турбото надувало по-отрано. Напролет ше пробвам с 2 вала на 240* на безваносова глава, та ше видим има ли разлика :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 13 Дек 2010, 17:38

Колеги някой вадил ли е конзолата с педалите ??? Като гледам трябва да излиза директно с целият кормилен прът обаче х ...я е голям. Има и един болт който фабрично като се завие и се чупи. Направо съм в шах и мат а трябва да извадя цялата конзола с педалите понеже точно под нея е ръждясало от предишни течове на спирачна течност от помпата :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 14 Дек 2010, 17:39

Ето го и парото извън колата.

http://www.picbg.net/img.php?file=a8caddf700d578ff.JPG

Нямате си и на идея колко бях учуден като го видях какъв кютюк е. Та то си е голямо почти колкото едно М42 :mhihi: :mhihi: А най доволен бях когато усетих колко много тежи. Най най пък се бях изненадан когато на финала видях как предницата се вдигна леко след всичко което намахах под таблото.
Някой има ли на идея колко тежи изолацията по купето ? Имам в предвид тая вътре дето е като смола залепена по пода по тунела за кутията и под таблото. Просто ориентировъчно ако някой е махал.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook