E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от M_Kuzev » 08 Сеп 2010, 12:32

Е точно за изработка говорех и аз, не за купуване на някво лъскаво парче алуминий ;) Може и от няква стомана разбира се, по-тежко ше е, но то тва си е окачена маса и спада към масата на купето, а не на окачването. Пък и разликата колко грама ше е...? Аз си правих за задните амортесьори на е30 тампони от полиуретан, има няква разлика, ама много малка. А и мойте амортесьори са кайаба газ и са сравнително меки. За яко твърди решението е само унибал според мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 13 Сеп 2010, 15:48

Ето го и решението. Днес сутринта наминах покрай една морга и си харесах разни тампончета и няколко метални чашки в които да легнат. Тези тампони които си взех мисля са някви опелски а чашките само един Господ знае :mhihi: :mhihi: Въпроса е че след един ден работа и малко мислене нещата се получиха

http://www.picbg.net/img.php?file=63baa52aab78aba6.jpg
http://www.picbg.net/img.php?file=e07e5112c7ada8a6.jpg
http://www.picbg.net/img.php?file=3fcb77c7f041760b.jpg
http://www.picbg.net/img.php?file=cc1d1c89d55b3933.jpg
http://www.picbg.net/img.php?file=61a19062cd00f40a.jpg

Понатегнах ги малко повечко и сега вече е почти като на твърдо но все пак си има някакви тампони. За сега ще ги видя тия дали ще държат въпреки че така направено ми изглежда доста здраво. Ако по натам след време има дертове ще си поръчам някакви по твърди но мисля че ще ги бъде и с тия
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Postman » 14 Сеп 2010, 10:59

Не знам колко време ти е отнело да направиш тези тампони, но само като информация (в случай, че тези не издържат и ти потрябват нови скоро), и като изключим скъпите алтернативи, MEYLE имат HD (HD = heavy duty = усилени) серия тампони за задни амортисьори за Е34 на цена между 25 и 30 лв. за брой без евентуалните отстъпки (цена на дребно в Аутостар, вносител на MEYLE, 24,80лв/бр). Ако предположим, че от някой твой приятел, който продава части, можеш да ги вземеш за максимум 40 лв двата, сигурно е по-удобно отколкото да ги правиш, но прецени сам.
Това са им номерата по MEYLE:
300 335 1104/HD - комплект от 2 тампона
300 335 2104/HD - единичен тампон
Аз лично отзад сложих такива, именно защото са усилени - може и на теб да ти хареса идеята.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 14 Сеп 2010, 16:21

Postman написа:Не знам колко време ти е отнело да направиш тези тампони, но само като информация (в случай, че тези не издържат и ти потрябват нови скоро), и като изключим скъпите алтернативи, MEYLE имат HD (HD = heavy duty = усилени) серия тампони за задни амортисьори за Е34 на цена между 25 и 30 лв. за брой без евентуалните отстъпки (цена на дребно в Аутостар, вносител на MEYLE, 24,80лв/бр). Ако предположим, че от някой твой приятел, който продава части, можеш да ги вземеш за максимум 40 лв двата, сигурно е по-удобно отколкото да ги правиш, но прецени сам.
Това са им номерата по MEYLE:
300 335 1104/HD - комплект от 2 тампона
300 335 2104/HD - единичен тампон
Аз лично отзад сложих такива, именно защото са усилени - може и на теб да ти хареса идеята.
Дам гледах ги тия усилените на едно приятелче но пак подскача от тях доста повече отколкото както ги направих сега. В момента съм ги натегнал и мърдат не повече от 1-2мм което е невъзможно с усилените. Бих казал че съм само една идея по меко от съвсем на твърдо а точно това беше желаният от мен ефект.
Имаше и друга причина поради която исках да ги преправя. По принцип съм уж с най ниският вариянт на задни пружини обаче като олекотих колата и задницата щтръкна прекалено много. По тази причина резнах по една витка. Знаеш обаче че задните не се слагат на напъната пружина и като я резнеш и увисва понеже хода на амортисьора е по дълъг. Кофтито е че Конитата нямат задни за Е34 с по къс ход. Та в този ред на мисли исках да повдигна леко чашката на тампона и така обрах луфта.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 14 Сеп 2010, 16:29

Ето пък какво сътворих днес :mhihi: :mhihi:

http://www.picbg.net/img.php?file=1132d742eb5b8cea.jpg

1мм неръждавейка. Понеже не ми остана време утре ще взема силиконец и яко с нитове и това ще е :mhihi: :mhihi: Мислих всякакви вариянти но тва е най удачният. А и понеже колата е сива дори не изглежда кой знае колко зле. :P
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 14 Сеп 2010, 18:25

slavianko написа:Ето пък какво сътворих днес :mhihi: :mhihi:

http://www.picbg.net/img.php?file=1132d742eb5b8cea.jpg

1мм неръждавейка. Понеже не ми остана време утре ще взема силиконец и яко с нитове и това ще е :mhihi: :mhihi: Мислих всякакви вариянти но тва е най удачният. А и понеже колата е сива дори не изглежда кой знае колко зле. :P


Славянко ,обикновено всичко което правиш ми харесва,ама това не прилича на нищо!!!!Много ми грознеее!!!

Иначе като тежест как е?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 14 Сеп 2010, 18:38

BULL3T написа:Славянко ,обикновено всичко което правиш ми харесва,ама това не прилича на нищо!!!!Много ми грознеее!!!

Иначе като тежест как е?
И на мен не ми харесва особенно но няма как. А и на тавана не си личи изобщо дори освен ако не я спреш пред блока и да погледнеш през терасата :mhihi: :mhihi:
Иначе тежи по малко от 2кг. Имах и по тънка на 0.5мм но ме достраша да не дрънка на варел докато карам.
Последна промяна slavianko на 14 Сеп 2010, 18:41, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slatanic » 14 Сеп 2010, 18:40

slavianko написа:
BULL3T написа:
slavianko написа:Ето пък какво сътворих днес :mhihi: :mhihi:

http://www.picbg.net/img.php?file=1132d742eb5b8cea.jpg

1мм неръждавейка. Понеже не ми остана време утре ще взема силиконец и яко с нитове и това ще е :mhihi: :mhihi: Мислих всякакви вариянти но тва е най удачният. А и понеже колата е сива дори не изглежда кой знае колко зле. :P


Славянко ,обикновено всичко което правиш ми харесва,ама това не прилича на нищо!!!!Много ми грознеее!!!

Иначе като тежест как е?
И на мен не ми харесва особенно но няма как. Иначе тежи по малко от 2кг


Славяне с какво я реза тая ламарине бре!? :shock: :mhihi:
Иначе лошо няма.Слагай нитовете и се не бой.И яко силиконец да няма душ после вътре. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 14 Сеп 2010, 18:45

slatanic написа:Славяне с какво я реза тая ламарине бре!? :shock: :mhihi:
Иначе лошо няма.Слагай нитовете и се не бой.И яко силиконец да няма душ после вътре. :D
Имам приятел с фирма която се занимава с аспирации и тем подобни и от него са ламарината и рязането и пробиването. Та днес докато пихме по кафенце и шерпите му я сътвориха в цеха и аз само си я взех наготово и я наснимах :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slatanic » 14 Сеп 2010, 18:49

slavianko написа:
slatanic написа:Славяне с какво я реза тая ламарине бре!? :shock: :mhihi:
Иначе лошо няма.Слагай нитовете и се не бой.И яко силиконец да няма душ после вътре. :D
Имам приятел с фирма която се занимава с аспирации и тем подобни и от него са ламарината и рязането и пробиването. Та днес докато пихме по кафенце и шерпите му я сътвориха в цеха и аз само си я взех наготово и я наснимах :mhihi: :mhihi:


А колеги значи. :mhihi:
И те явно обичат работата с флекса като гледам ъглите. :mhihi:
Аз мисля,че като я боцнеш отгоре хич даже и няма да се вижда от гледна точка цвета на колата,а най-хубавото е че няма нужда от третиране с боя тъй като си е неръждавейка. :D
А най-хубаво е че друг я направил. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 14 Сеп 2010, 19:36

slatanic написа:А най-хубаво е че друг я направил. :mhihi:
Честно ти казвам това е първото нещо което са ми направили наготово и умрях от кеф :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 14 Сеп 2010, 22:17

slavianko написа:
slatanic написа:А най-хубаво е че друг я направил. :mhihi:
Честно ти казвам това е първото нещо което са ми направили наготово и умрях от кеф :mhihi: :mhihi:


Ще се сетиш ти!! :mhihi:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 19 Сеп 2010, 16:43

Ето го и вече занитен.

http://www.picbg.net/img.php?file=4a579ecfeffc8b3e.jpg

Първоначално сложих нитовете през 10см но после се презапасих през 5см. Сега чакам утрешният дъжд който предвидиха нашите синоптици за да направя един тест драйф :mhihi: :mhihi: Честно да си призная бяха ми казали че шибедаха с всичката карантия кабели и сие е доста тежък но не предполагах че наистина е доста тежък. :mhihi: Не го претеглих но съм сигурен че смъкнах поне 20кг от теглото на колата като го изритах. Отделно понеже колата е сива и не стои съвсем грозно както ми се струваше преди да го сложа.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Smoocki » 20 Сеп 2010, 9:26

Екстра е с ламарината ,на една астра се излъгахме та слжихме плексиглас и над 200км се отвори яката работа :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 20 Сеп 2010, 13:07

Дам. Така поне няма мърдане :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook