E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Делян » 23 Авг 2010, 21:42

Със сигурност има голям ефект,като се има предвид че стоковите стават само за нормално каране.Малко по-агресивно каране и започват да прегревяват...Какъв размер са тия перфорираните?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от ikonkata » 23 Авг 2010, 23:44

slavianko написа:Днес сложих новите спирачни маркучи. Продухахме системата и налях MOTUL обезвъздушихме и излязох да пробвам.
Пробвах първо два три пъти на ниска скорост да видя дали всичко е наред. После засилих до към 180 и като натиснах спирачката и очите ми станаха ей такива :shock: :shock: Не можах да повярвам просто каква разлика има от стоковите.

:mhihi: :mhihi: на мойта като сложих сликовете и карах на истински асвалт имах чуството че си отлепя задницата като се изправя на спирачките :shock: /няма да обяснявам какво се случва с пасажер без колан :mhihi: / п.п. а са само 324мм
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 24 Авг 2010, 0:00

Dpy написа:Със сигурност има голям ефект,като се има предвид че стоковите стават само за нормално каране.Малко по-агресивно каране и започват да прегревяват...Какъв размер са тия перфорираните?
Не са много по големи от оригиналните. 316мм са но пък 4 буталните супорти упражняват по голямо усилие и от там идва спирането
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Postman » 24 Авг 2010, 17:18

Какви накладки сложи отпред за новите дискове?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 25 Авг 2010, 1:14

...
Последна промяна BULL3T на 25 Авг 2010, 2:04, променена общо 1 път
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Sharo » 25 Авг 2010, 1:52

...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 25 Авг 2010, 4:16

Postman написа:Какви накладки сложи отпред за новите дискове?
Този който ми продаде супортите купил и новите накладки но така и не беше ги сменил. Мисля че бяха EBC ама то вече мина повече от година от как ги имам та съм забравил точно.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от RSxRacer » 25 Авг 2010, 21:32

кога ще покарам викаш... :mhihi: айде,че статива те чака :mhihi:
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 26 Авг 2010, 9:31

RSxRacer написа:кога ще покарам викаш... :mhihi: айде,че статива те чака :mhihi:
Трябва да сменя повдигачите и съм на линия
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 04 Сеп 2010, 15:10

Днес най накрая дойдоха и задните Конита :mhihi: :mhihi:

http://www.picbg.net/img.php?file=56d9af431be4012c.JPG
http://www.picbg.net/img.php?file=957d667fd7f26980.JPG

Предните ще са тук другият месец. Края на есента ще поръчам и витките заедо с пружините специялно за вграждане на Кони и съм готов оборудвам с койловъри. За съжаление не можах да поръчам всичко наведнъж и затова избрах тоя вариянт.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slatanic » 04 Сеп 2010, 15:15

slavianko написа:Днес най накрая дойдоха и задните Конита :mhihi: :mhihi:

http://www.picbg.net/img.php?file=56d9af431be4012c.JPG
http://www.picbg.net/img.php?file=957d667fd7f26980.JPG

Предните ще са тук другият месец. Края на есента ще поръчам и витките заедо с пружините специялно за вграждане на Кони и съм готов оборудвам с койловъри. За съжаление не можах да поръчам всичко наведнъж и затова избрах тоя вариянт.

От Руди 96 ли ги взе?И надявам се с отстъпка тъй като знам,че много хора ползват такава там и не си дал излишно грешни пари.Иначе да споделиш впечатления относно тия амортесиори,че едни ги хвалят други не и не се знае на кой да вярваш. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 04 Сеп 2010, 15:49

slatanic написа:
slavianko написа:От Руди 96 ли ги взе?И надявам се с отстъпка тъй като знам,че много хора ползват такава там и не си дал излишно грешни пари.Иначе да споделиш впечатления относно тия амортесиори,че едни ги хвалят други не и не се знае на кой да вярваш. :mhihi:
О да. Издействах си отстъпката че тя не е никак малка. Иначе за впечатления ще кажа след понеделник че сега в почивните дни искам да обърна внимание на жената и детето а не да се занимавам с колата. Но днес докато пробвах как се регулират като се натегнат просто си личи че стават брутално твърди пък ще видим как ще са на колата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 05 Сеп 2010, 19:14

Този уикенд бях го планувал да го прекарам със семейството обаче не се сдържах и докато малкия спеше на обяд смених задните амортисьори :mhihi: :mhihi: Натегнах ги докрай и като направих тест драйфа резултата беше че все едно съм в картинг :mhihi: :mhihi: Гадното обаче е с тия тампони отгоре че колата подскача много странно от тях. Тая седмица ще се наложи да измисля някакъв вариянт директно да ги направя твърди по някакъв начин. Ако някой има идеи как да сподели.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от M_Kuzev » 08 Сеп 2010, 9:35

Ако говориш за тия тампони - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45 (позиция 4), най-добре алуминиева плоча с унибал, отдолу със зегерка или гайка. Нещо е такова, ама за е34 - http://www.akgmotorsport.com/catalog/ca ... 2FBushings (#RSM10) . Пише че е от алуминий 7075, ама не става ясно 7075-О или 7075-Т6, щот разликата е доста голяма. В Бълагрия най-достъпен е 2017-Т4, който е почти два пъти по-як от първия и малко "по-слаб" от втория.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 08 Сеп 2010, 11:38

M_Kuzev написа:Ако говориш за тия тампони - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45 (позиция 4), най-добре алуминиева плоча с унибал, отдолу със зегерка или гайка. Нещо е такова, ама за е34 - http://www.akgmotorsport.com/catalog/ca ... 2FBushings (#RSM10) . Пише че е от алуминий 7075, ама не става ясно 7075-О или 7075-Т6, щот разликата е доста голяма. В Бълагрия най-достъпен е 2017-Т4, който е почти два пъти по-як от първия и малко "по-слаб" от втория.
В краен случай ще премина на унибали да. Просто исках да има все пак някакъв тампон там но вече от 2 дена мисля вариянти и май решението е такова. Иначе просто мога да си взема самият лагери а черупката да си я направя сам при местният фрезист. Няма а е от алуминий примерно ами от обикновен метал и така. Но пък цената ще е в пъти по ниска
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook