Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Модератор: bum_bum
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Sharo написа:AVGO написа:Викай Волен и всичко ще се нареди
И той беше като гледахме умно
ами за това се звънка на чичо Ленард в братска Швеция и воала
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Варианта за м3 е30 купе остава
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Явор написа:Варианта за м3 е30 купе остава
аххаха развесели ме
П.П.Винаги има опция да ти доставя един на паленце
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Малко движение.Заиграх се с задният мост.
Докато Алекс Матрицата подсилва купето и прави нов рол кейдж аз реших да почистя с пясъкоструй задният мост,да го боядисам прахово в цветовете на "RACE PILOT" както и да обслужава дифа и да наслагам навсякъде по колата Powerflex Black Series,които са с 20% по-твърди от стандартният Powerflex.
Предният мост също ще мина през всичките разкрасителни процедури но в СФ понеже има работа по предницата на колата.
Почти всичко от силовата страна е готово и монтирано и съвсем скоро се надявам на възпламеняваме.
Ето няколко снимки на процеса:
Докато Алекс Матрицата подсилва купето и прави нов рол кейдж аз реших да почистя с пясъкоструй задният мост,да го боядисам прахово в цветовете на "RACE PILOT" както и да обслужава дифа и да наслагам навсякъде по колата Powerflex Black Series,които са с 20% по-твърди от стандартният Powerflex.
Предният мост също ще мина през всичките разкрасителни процедури но в СФ понеже има работа по предницата на колата.
Почти всичко от силовата страна е готово и монтирано и съвсем скоро се надявам на възпламеняваме.
Ето няколко снимки на процеса:
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Лек ъпдейт с рол кейджа...
Като е напълно готов,боядисан и за показване ще пусна снимки за да се види като краен продукт
Като е напълно готов,боядисан и за показване ще пусна снимки за да се види като краен продукт
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Да "поизтупаме" малко темата от прахоляка
Много неща по колата вече са готови но нямам снимков материал,понеже нямах време да мина и да наснимам.
Чисто нов ролкейдж,благодарение на Алекс Матрицата
Няколко не особенно добри снимки :
Алуминиевият ми резервоар вече и той е готов,както се вижда на снимките е ясно мястото и дизайна му
Част от задното окачване е наредено,дифа се модифицира и той скоро на място:
Масленият охладител и той вече е наличен,APS 34 реда:
Ауспуховата система и тя е почти готова остава само гърнето,понеже там имам дизайнерско виждане и искаме да се измисли кое как понеже идеята е да извлечем пълния потенциал на мотора и звука му
Сега на дневен ред е ел. инсталацията,новата бушониера и заветното палене
Чакам си и стъклата от Англия и скоро снимки на тях и на останалите ъпдейти.
Много неща по колата вече са готови но нямам снимков материал,понеже нямах време да мина и да наснимам.
Чисто нов ролкейдж,благодарение на Алекс Матрицата
Няколко не особенно добри снимки :
Алуминиевият ми резервоар вече и той е готов,както се вижда на снимките е ясно мястото и дизайна му
Част от задното окачване е наредено,дифа се модифицира и той скоро на място:
Масленият охладител и той вече е наличен,APS 34 реда:
Ауспуховата система и тя е почти готова остава само гърнето,понеже там имам дизайнерско виждане и искаме да се измисли кое как понеже идеята е да извлечем пълния потенциал на мотора и звука му
Сега на дневен ред е ел. инсталацията,новата бушониера и заветното палене
Чакам си и стъклата от Англия и скоро снимки на тях и на останалите ъпдейти.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
///M_Martin написа:Да "поизтупаме" малко темата от прахоляка
Много неща по колата вече са готови но нямам снимков материал,понеже нямах време да мина и да наснимам.
Чисто нов ролкейдж,благодарение на Алекс Матрицата
Няколко не особенно добри снимки :
Алуминиевият ми резервоар вече и той е готов,както се вижда на снимките е ясно мястото и дизайна му
Част от задното окачване е наредено,дифа се модифицира и той скоро на място:
Масленият охладител и той вече е наличен,APS 34 реда:
Ауспуховата система и тя е почти готова остава само гърнето,понеже там имам дизайнерско виждане и искаме да се измисли кое как понеже идеята е да извлечем пълния потенциал на мотора и звука му
Сега на дневен ред е ел. инсталацията,новата бушониера и заветното палене
Чакам си и стъклата от Англия и скоро снимки на тях и на останалите ъпдейти.
e тука вече ще траа я качваш на диното, за да изкараш макса от генерацията
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
О това е сигурно и въобще не се обмисля,така или иначе електрониката дава някой и друг жокер така че...
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
REMUS написа:А с този резервуар в купето и правилника, как ще се оправяш?
Това е част от резервора,в смисъл че не е изцяло в купето.Докато тръгна да я карам ще се променят правилата още няколко пъти
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
///M_Martin написа:REMUS написа:А с този резервуар в купето и правилника, как ще се оправяш?
Това е част от резервора,в смисъл че не е изцяло в купето.Докато тръгна да я карам ще се променят правилата още няколко пъти
Правилника резарвоара да не е в купето както и връзки по тръбопровода никога няма се промени, че си е важно за сейфтитууу във всеки един шампионат. Дори на съборите не сме им давали такива изпълнения
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Sharo написа:///M_Martin написа:REMUS написа:А с този резервуар в купето и правилника, как ще се оправяш?
Това е част от резервора,в смисъл че не е изцяло в купето.Докато тръгна да я карам ще се променят правилата още няколко пъти
Правилника резарвоара да не е в купето както и връзки по тръбопровода никога няма се промени, че си е важно за сейфтитууу във всеки един шампионат. Дори на съборите не сме им давали такива изпълнения
Как беше в правилника, че не ми се прелиства пак?
Не може да има връзки на тръбопроводите и резервуара не може да е в купето. Или ако е в купето трябва да има твърда негорема преграда между него и шофьора.
Иначе самите тръбопроводи могат да са в купето, но връзките трябва да са покрити.
Акомулатора също ако е в купето трябва да е в кутия. Добре а ако акомулатора и резервуара са в багажника трябва ли да са изолирани един спрямо друг или е достатъчно да е изолиран плюса?
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Не сте ме разбрали правилно,гориво няма да има в купето.Самият резервоар се намира отдолу,почти на мястото на оригиналният.
Понеже исках малко по-голям резервоар като обем (40л.) се наложи да е така като дизайн.На снимката е само започнала изработката но в действителност крайният продукт не изглежда така;)
Понеже исках малко по-голям резервоар като обем (40л.) се наложи да е така като дизайн.На снимката е само започнала изработката но в действителност крайният продукт не изглежда така;)
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Дойдоха ми и джамчетата Лексан от UK така че скоро се надявам да има на какво да ги сложа
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Като гледам кога съм ъпдейтвал за последно и ми идва да ревна
Да "поизтупам" темата за "вечния" проект и да споделя с Вас част от охладителната система на колата.
Алуминиев,състезателен радиатор на HOWE Racing.Почвам да работя с тях и реших да екпериментирам първо на моята кола
Като размери е най-големия от каталога и се надявам да ми стига за охлаждане.Дават го за къстъм състезателни проекти и се е доказал на редица състезания в Щатите-100% Made in USA...така че се надявам да свърши работа.
Част от силиконова "водопроводна" мрежа,отново съм заложил на ASH...
Обмислям вариянта по-нататък да пробвам безводната течност на EVANS но първо искам да покарам със стандартен антифриз за да види кое как и т.н.
От известно време сме на тема ел.перки и там сме в големи дилеми понеже ми се иска да монтирам две 16 инчови на Stoney Racing проблема е че имат налични само 80W а на мен ми се искаше 120W,да не кажа още по-мощни но предвид мястото, на което ще са още съм в процес на избор.
Работата по колата върви толкова бавно че чак не ми се вярва
Да "поизтупам" темата за "вечния" проект и да споделя с Вас част от охладителната система на колата.
Алуминиев,състезателен радиатор на HOWE Racing.Почвам да работя с тях и реших да екпериментирам първо на моята кола
Като размери е най-големия от каталога и се надявам да ми стига за охлаждане.Дават го за къстъм състезателни проекти и се е доказал на редица състезания в Щатите-100% Made in USA...така че се надявам да свърши работа.
Част от силиконова "водопроводна" мрежа,отново съм заложил на ASH...
Обмислям вариянта по-нататък да пробвам безводната течност на EVANS но първо искам да покарам със стандартен антифриз за да види кое как и т.н.
От известно време сме на тема ел.перки и там сме в големи дилеми понеже ми се иска да монтирам две 16 инчови на Stoney Racing проблема е че имат налични само 80W а на мен ми се искаше 120W,да не кажа още по-мощни но предвид мястото, на което ще са още съм в процес на избор.
Работата по колата върви толкова бавно че чак не ми се вярва
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани