E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 28 Май 2010, 18:40

евала за ентусиазма и старанието,става като по учебник :yes:
каква е цената на тръбата ако не е тайна?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 28 Май 2010, 18:59

kirililiev написа:евала за ентусиазма и старанието,става като по учебник :yes:
каква е цената на тръбата ако не е тайна?
Благодаря Кире. Доста се старах а и е много трудоемко но се получaва.
45х3 безшевна тръба 6.70лв и точно 3кг на метър. Само до тук съм тикнал точно 12м като си ги сметнах супер прецизно и не дадох почти никаква фира. За предната част ще отидат по сметки пак към 12м. Предполагам на финала ще съм вкарал 72кг тръба и още 7-8кг сглобки, пети, заварки, болтове и ще излезе към 80кг. Никак не е малко ама ... :confused:
Последна промяна slavianko на 28 Май 2010, 20:34, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slatanic » 28 Май 2010, 20:10

Екстра е станало Славяне!Евала за старанието което влагаш! :clap: Като реша предназначението на е30ката какво ще е идвам да сглобим и на нея една клетка! :mrgreen:
Отново браво! :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 29 Май 2010, 23:49

Братле ти си ми идол!!! :yes: Аре прави колата и догодина да участваш и да се състезаваш по състезания!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 04 Юни 2010, 18:40

А аз си мислей че не било останало за махане а то кво се получи днес :mhihi: :mhihi:
Тия дни ще се разтърся и за някакътв по дебел вералит или нещо от сорта което да е с дебелината на стъклото за да може да се пъхне на мястото на стъклото защото днес като извадих задните стъкла доста си понатежаваха :mhihi: :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Zagy » 04 Юни 2010, 19:02

"Кара: E34 525i turbo" - май ти е време да го сменяш :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от oxam » 09 Юни 2010, 19:49

slavianko написа:А аз си мислей че не било останало за махане а то кво се получи днес :mhihi: :mhihi:
Тия дни ще се разтърся и за някакътв по дебел вералит или нещо от сорта което да е с дебелината на стъклото за да може да се пъхне на мястото на стъклото защото днес като извадих задните стъкла доста си понатежаваха :mhihi: :mhihi:


питай в някоя фирма която прави рекламни табели (или рекламните светещи пана по автобусните спирки) - имат поликарбонатни плаки в различни дебелини, много леки, държат на драскане и нямат чупене
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 14 Юни 2010, 17:31

oxam написа:
slavianko написа:А аз си мислей че не било останало за махане а то кво се получи днес :mhihi: :mhihi:
Тия дни ще се разтърся и за някакътв по дебел вералит или нещо от сорта което да е с дебелината на стъклото за да може да се пъхне на мястото на стъклото защото днес като извадих задните стъкла доста си понатежаваха :mhihi: :mhihi:


питай в някоя фирма която прави рекламни табели (или рекламните светещи пана по автобусните спирки) - имат поликарбонатни плаки в различни дебелини, много леки, държат на драскане и нямат чупене
Да тия дни ще се поразтърся точно по тия фирми :yes:
А почивните дни поработих малко по фейса. Боядисах криво ляво предният капак матов и сложих и фейслифтовите бъбреци. Вчера даже съм спрял пред кварталното кафене и за половин час разхни хлапета два пъти се снимаха с колата :mhihi: :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Postman » 14 Юни 2010, 18:03

Славянко, какъв е размерът на питата на кулера (потърсих по-напред в темата, но не го намерих)?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 14 Юни 2010, 18:34

Postman написа:Славянко, какъв е размерът на питата на кулера (потърсих по-напред в темата, но не го намерих)?
Абе доста е големичък но не си спомням точно размерите. Обаче ако ти трябват утре ще ги мерна и ще ти ги драсна на ЛС
Доста добре пасва на Е34-ката и все едно е за там направен. Ако се махне климатика може да се прибере по навътре ще влезе перфектно без да се реже бронята. Аз отдавна махнах климата и мога да го събера навътре ама не ми се приправя вече.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Postman » 14 Юни 2010, 21:11

Тази снимка ми стига, няма нужда да го мериш :yes: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 16 Юни 2010, 16:16

Ето и днес какво сътворих. Трабантовият резервоар със стойката която съм му направил за захващането е малко под 3кг. Утре ще махна оригиналният резервоар който според колеги бил 13кг + планките за захващането и там останалите неща към него и се надявам да сваля към 13-14кг ;)
Сега съм го снимал просто къде ще му е мястото. Като махна оригиналният тоя ще го изчистя и боядисам и тогава ще го монтирам. Придвидил съм една външна помпа която да подкачва бензина до кеч танка но аз и без това ще снимам пак та ще се види.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 16 Юни 2010, 16:40

доста е високо резервоара,ако няма да режеш мястото за резервната гума го сложи вътре по добре и го изолирай с негорима преграда от купето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 16 Юни 2010, 17:01

kirililiev написа:доста е високо резервоара,ако няма да режеш мястото за резервната гума го сложи вътре по добре и го изолирай с негорима преграда от купето.
Точно този вариянт обмислях и аз днес но просто ми се щеше да резна и дъното за резервната гума. Ти твоето като го махна имаш ли спомен колко тежеше да знам заслужава ли си поне.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 16 Юни 2010, 17:11

не е тежко,5,6 килограма май беше,но има още доста неща да се режат около него,остават се само рогата и се лее полиестер.резервоара може да се постави точно преди предната преграда,там кадето е правоъгалната вдлъбнатина,но на дали формата му ще пасне точно на нея.пък и докато се пързаляш настрани спреш в нещо със задницата,близоста му до страничния панел може да бъде опасна.лично аз на едно състезание съм виждал удар в насип със задната част,беше се нагънала до средата на резервната гума колата.самия удар беше в долната част и задницата стана триъгална.опасно е резервоара да е там,щото ако смяташ да режеш максимално може задната част да отслабне,а както знаеш всичко се случва по пистите....то зависи също дали ще махаш и гредите на броните.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook