E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ами аз и сега съм на 76мм след турбото до средното гърне но от там до края съм с оригиналната генерация а тя е доста рестриктната. Първоначално исках само права тръба до края но сега ще е права тръба с това гърне накрая което също е на 76ммDido_stz написа:slavianko написа:150мм![]()
![]()
това басия бурията![]()
иначе правилно ли съм разбрал искаше да го направиш без никакви гърнета само с тръба на 76 мм така ли?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BlacK-EviL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: бавно 32?и цупе
- Мечтае да кара: е92 м3 цупе
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
дали с права тръба или с това гърненце разлика никва така като го гледам какво е мънзарко 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Абе не е много малко гърнето, просто така изглежда от снимката. Ама едва ли разликата ще е никаква след като в Проспиид го продават за 359лвBlacK-EviL написа:дали с права тръба или с това гърненце разлика никва така като го гледам какво е мънзарко


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Абе не е много малко гърнето, просто така изглежда от снимката. Ама едва ли разликата ще е никаква след като в Проспиид го продават за 359лвBlacK-EviL написа:дали с права тръба или с това гърненце разлика никва така като го гледам какво е мънзарко![]()
Е то тия крайни гърнета са повече за визия и някакъв завършващ звук. А кой ще ти прави генерацията?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
а малко леймърски въпрос.
Питах по горе дали ще е само права тръба, понеже по принцип нали трябва да има нещо което да спира изгорелите газове и да прави обратна вълна към мотора. При турбото не е ли така
Питах по горе дали ще е само права тръба, понеже по принцип нали трябва да има нещо което да спира изгорелите газове и да прави обратна вълна към мотора. При турбото не е ли така

the project is ready....




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Аз ще съм майстораBULL3T написа:Е то тия крайни гърнета са повече за визия и някакъв завършващ звук. А кой ще ти прави генерацията?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BlacK-EviL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: бавно 32?и цупе
- Мечтае да кара: е92 м3 цупе
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Dido_stz написа:а малко леймърски въпрос.
Питах по горе дали ще е само права тръба, понеже по принцип нали трябва да има нещо което да спира изгорелите газове и да прави обратна вълна към мотора. При турбото не е ли така
доколкото знам на турбото не му трябват обратни вълни лудия нали беше изкарал през калника направо неговата тръба

нека баце Славян да кажи че той е по запознат все пак
п.с. до май месец да го изкараш от бокса че като ми върнат книгата от кат искам кръгче

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Аз ще съм майстораBULL3T написа:Е то тия крайни гърнета са повече за визия и някакъв завършващ звук. А кой ще ти прави генерацията?
Ако ги направиш хубаво,може да ти докарам и мойта колица да и направиш една генерациика. Ще следя с интерес да видя какво ще направиш,имам вяра в теб.





"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Днес привърших с цялата генерация. Прекарах всичко на 76мм от пред до задното гърне цяла тръба без никакви снадки и накрая Проспийското гърненце от което съм много доволен. Момчетата които ми гънаха тръбата се изпотиха тотално покрай мен докато я направят и сигурно доста са ме псували наум. В крайна сметка обаче се получи толкова добре колкото не си бях и представял дори.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76470e.JPG
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76499d.JPG
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76521s.JPG
Принципно не съм привърженик на бучащите БМВ-та но при мен се получи нещо уникално на звук. Докато се прибера до в нас щях да получа оргразъм
Отделно преди да сложа генерацията карах една кола след като я сложих буквално се качих в друга. Не съм очаквал да има такава разлика. Колата тръгна съвсем зверски и се развърта като обезумяла. Утре я нося на мапера да я настройва защото като се кача и не се сдрържам да и дам газ и ненастроена ще я окотя нещо
Ето и една снимка на старата генерация.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76878g.JPG
На мястото където е ламбд сондата е била доста рестрикнтата и аз се чудя тая кола що не върви като хората след 5000-5500 оборота. Другото което е в плюс е че старата тежеше брутално много а с алуминизираната тръба въпреки че не се сетих да измеря но гаранция смъкнах 15-сетина килограма отдолу
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76470e.JPG
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76499d.JPG
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76521s.JPG
Принципно не съм привърженик на бучащите БМВ-та но при мен се получи нещо уникално на звук. Докато се прибера до в нас щях да получа оргразъм


Ето и една снимка на старата генерация.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76878g.JPG
На мястото където е ламбд сондата е била доста рестрикнтата и аз се чудя тая кола що не върви като хората след 5000-5500 оборота. Другото което е в плюс е че старата тежеше брутално много а с алуминизираната тръба въпреки че не се сетих да измеря но гаранция смъкнах 15-сетина килограма отдолу
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Днес привърших с цялата генерация. Прекарах всичко на 76мм от пред до задното гърне цяла тръба без никакви снадки и накрая Проспийското гърненце от което съм много доволен. Момчетата които ми гънаха тръбата се изпотиха тотално покрай мен докато я направят и сигурно доста са ме псували наум. В крайна сметка обаче се получи толкова добре колкото не си бях и представял дори.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76470e.JPG
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76499d.JPG
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76521s.JPG
Принципно не съм привърженик на бучащите БМВ-та но при мен се получи нещо уникално на звук. Докато се прибера до в нас щях да получа оргразъм![]()
Отделно преди да сложа генерацията карах една кола след като я сложих буквално се качих в друга. Не съм очаквал да има такава разлика. Колата тръгна съвсем зверски и се развърта като обезумяла. Утре я нося на мапера да я настройва защото като се кача и не се сдрържам да и дам газ и ненастроена ще я окотя нещо
Ето и една снимка на старата генерация.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76878g.JPG
На мястото където е ламбд сондата е била доста рестрикнтата и аз се чудя тая кола що не върви като хората след 5000-5500 оборота. Другото което е в плюс е че старата тежеше брутално много а с алуминизираната тръба въпреки че не се сетих да измеря но гаранция смъкнах 15-сетина килограма отдолу
Славяне,казваш че звука е готин,ама трае ли се вътре или те заболява главата за 10 мин.престой в колата? Интересно ми е просто,дали ги има тия супер гадни вибрации,дето се появяват при права генерация?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
В Русе преди месец купиха машина да ги гъне тия на 76мм и дори още не са и свикнали напълно момчетата в сервиза. От вътрешната страна на сгънката се получават малко чупки наистина. При мен само на едната сгънка има но не са толкова големи колкото изглеждат на снимката. На живо изглежда по добре и не се забелязват почти.bum_bum написа:на 1 снимка ми се вижда бая нагъната тръбата
С гърнето няма гадни вибрации. На ниски обороти е доста плътен звукът а на високи е все едно караш пистов моторBULL3T написа:Славяне,казваш че звука е готин,ама трае ли се вътре или те заболява главата за 10 мин.престой в колата? Интересно ми е просто,дали ги има тия супер гадни вибрации,дето се появяват при права генерация?


Последна промяна slavianko на 24 Мар 2010, 8:11, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Днес ще нося колата на мапер да настройва електрониката и когато е готова ще направя клипчета задължително.



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
bum_bum написа:на 1 снимка ми се вижда бая нагъната тръбата
и на мен нещо не ми допада варианта с тия гънки . предпочитам готовите колена и надките , а вече ако майстора е наистина добър и не "кълве" с ЦО-то , ще го направи така че да не си личи че има надки . а и гледам тук по Дискавъри УС пичовете го правят точно така , на надки , ама заваряват плазмено ... все пак на мястото на гънката не е 76мм а е паднало на 72(примерно) , което си е сериозна "тапа" за дебита на мотора
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
С CO-то проблема е с прогара вътре, колкото и да е добър заварчика пак ще има малко, но при всички положения е по-добър варианта. Най-добре е т.нар. mandrel bent ама надали има кой да го напрви тук. Набръчканото може и да е малко, но то така става от тук малко, от там малко и накрая от бар и нещо 400 коня, а някъв Джефри в Щатите на същия надув 600 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани