E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 20 Мар 2010, 18:06

Dido_stz написа:
slavianko написа:150мм :mhihi: :mhihi:

това басия бурията :mhihi:
иначе правилно ли съм разбрал искаше да го направиш без никакви гърнета само с тръба на 76 мм така ли?
Ами аз и сега съм на 76мм след турбото до средното гърне но от там до края съм с оригиналната генерация а тя е доста рестриктната. Първоначално исках само права тръба до края но сега ще е права тръба с това гърне накрая което също е на 76мм ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: бавно 32?и цупе
Мечтае да кара: е92 м3 цупе

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BlacK-EviL » 20 Мар 2010, 21:10

дали с права тръба или с това гърненце разлика никва така като го гледам какво е мънзарко :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 20 Мар 2010, 21:42

BlacK-EviL написа:дали с права тръба или с това гърненце разлика никва така като го гледам какво е мънзарко :mhihi:
Абе не е много малко гърнето, просто така изглежда от снимката. Ама едва ли разликата ще е никаква след като в Проспиид го продават за 359лв :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 21 Мар 2010, 3:21

slavianko написа:
BlacK-EviL написа:дали с права тръба или с това гърненце разлика никва така като го гледам какво е мънзарко :mhihi:
Абе не е много малко гърнето, просто така изглежда от снимката. Ама едва ли разликата ще е никаква след като в Проспиид го продават за 359лв :mhihi: :mhihi:


Е то тия крайни гърнета са повече за визия и някакъв завършващ звук. А кой ще ти прави генерацията?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Dido_stz » 21 Мар 2010, 9:50

а малко леймърски въпрос.
Питах по горе дали ще е само права тръба, понеже по принцип нали трябва да има нещо което да спира изгорелите газове и да прави обратна вълна към мотора. При турбото не е ли така :dunno:
the project is ready....
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 21 Мар 2010, 11:10

BULL3T написа:Е то тия крайни гърнета са повече за визия и някакъв завършващ звук. А кой ще ти прави генерацията?
Аз ще съм майстора :lol:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: бавно 32?и цупе
Мечтае да кара: е92 м3 цупе

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BlacK-EviL » 21 Мар 2010, 23:43

Dido_stz написа:а малко леймърски въпрос.
Питах по горе дали ще е само права тръба, понеже по принцип нали трябва да има нещо което да спира изгорелите газове и да прави обратна вълна към мотора. При турбото не е ли така :dunno:

доколкото знам на турбото не му трябват обратни вълни лудия нали беше изкарал през калника направо неговата тръба :mhihi:
нека баце Славян да кажи че той е по запознат все пак
п.с. до май месец да го изкараш от бокса че като ми върнат книгата от кат искам кръгче :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 22 Мар 2010, 1:12

slavianko написа:
BULL3T написа:Е то тия крайни гърнета са повече за визия и някакъв завършващ звук. А кой ще ти прави генерацията?
Аз ще съм майстора :lol:


Ако ги направиш хубаво,може да ти докарам и мойта колица да и направиш една генерациика. Ще следя с интерес да видя какво ще направиш,имам вяра в теб. :yes: :yes: :yes: :mhihi:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 23 Мар 2010, 22:42

Днес привърших с цялата генерация. Прекарах всичко на 76мм от пред до задното гърне цяла тръба без никакви снадки и накрая Проспийското гърненце от което съм много доволен. Момчетата които ми гънаха тръбата се изпотиха тотално покрай мен докато я направят и сигурно доста са ме псували наум. В крайна сметка обаче се получи толкова добре колкото не си бях и представял дори.

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76470e.JPG

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76499d.JPG

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76521s.JPG

Принципно не съм привърженик на бучащите БМВ-та но при мен се получи нещо уникално на звук. Докато се прибера до в нас щях да получа оргразъм :mhihi: :mhihi: Отделно преди да сложа генерацията карах една кола след като я сложих буквално се качих в друга. Не съм очаквал да има такава разлика. Колата тръгна съвсем зверски и се развърта като обезумяла. Утре я нося на мапера да я настройва защото като се кача и не се сдрържам да и дам газ и ненастроена ще я окотя нещо

Ето и една снимка на старата генерация.

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76878g.JPG

На мястото където е ламбд сондата е била доста рестрикнтата и аз се чудя тая кола що не върви като хората след 5000-5500 оборота. Другото което е в плюс е че старата тежеше брутално много а с алуминизираната тръба въпреки че не се сетих да измеря но гаранция смъкнах 15-сетина килограма отдолу
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 23 Мар 2010, 23:43

на 1 снимка ми се вижда бая нагъната тръбата :|
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от BULL3T » 24 Мар 2010, 1:52

slavianko написа:Днес привърших с цялата генерация. Прекарах всичко на 76мм от пред до задното гърне цяла тръба без никакви снадки и накрая Проспийското гърненце от което съм много доволен. Момчетата които ми гънаха тръбата се изпотиха тотално покрай мен докато я направят и сигурно доста са ме псували наум. В крайна сметка обаче се получи толкова добре колкото не си бях и представял дори.

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76470e.JPG

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76499d.JPG

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76521s.JPG

Принципно не съм привърженик на бучащите БМВ-та но при мен се получи нещо уникално на звук. Докато се прибера до в нас щях да получа оргразъм :mhihi: :mhihi: Отделно преди да сложа генерацията карах една кола след като я сложих буквално се качих в друга. Не съм очаквал да има такава разлика. Колата тръгна съвсем зверски и се развърта като обезумяла. Утре я нося на мапера да я настройва защото като се кача и не се сдрържам да и дам газ и ненастроена ще я окотя нещо

Ето и една снимка на старата генерация.

http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 76878g.JPG

На мястото където е ламбд сондата е била доста рестрикнтата и аз се чудя тая кола що не върви като хората след 5000-5500 оборота. Другото което е в плюс е че старата тежеше брутално много а с алуминизираната тръба въпреки че не се сетих да измеря но гаранция смъкнах 15-сетина килограма отдолу


Славяне,казваш че звука е готин,ама трае ли се вътре или те заболява главата за 10 мин.престой в колата? Интересно ми е просто,дали ги има тия супер гадни вибрации,дето се появяват при права генерация?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 24 Мар 2010, 8:05

bum_bum написа:на 1 снимка ми се вижда бая нагъната тръбата :|
В Русе преди месец купиха машина да ги гъне тия на 76мм и дори още не са и свикнали напълно момчетата в сервиза. От вътрешната страна на сгънката се получават малко чупки наистина. При мен само на едната сгънка има но не са толкова големи колкото изглеждат на снимката. На живо изглежда по добре и не се забелязват почти.
BULL3T написа:Славяне,казваш че звука е готин,ама трае ли се вътре или те заболява главата за 10 мин.престой в колата? Интересно ми е просто,дали ги има тия супер гадни вибрации,дето се появяват при права генерация?
С гърнето няма гадни вибрации. На ниски обороти е доста плътен звукът а на високи е все едно караш пистов мотор :mhihi: :mhihi:
Последна промяна slavianko на 24 Мар 2010, 8:11, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 24 Мар 2010, 8:07

Днес ще нося колата на мапер да настройва електрониката и когато е готова ще направя клипчета задължително. :lol: :lol:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от svilgg » 24 Мар 2010, 10:00

bum_bum написа:на 1 снимка ми се вижда бая нагъната тръбата :|

и на мен нещо не ми допада варианта с тия гънки . предпочитам готовите колена и надките , а вече ако майстора е наистина добър и не "кълве" с ЦО-то , ще го направи така че да не си личи че има надки . а и гледам тук по Дискавъри УС пичовете го правят точно така , на надки , ама заваряват плазмено ... все пак на мястото на гънката не е 76мм а е паднало на 72(примерно) , което си е сериозна "тапа" за дебита на мотора
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 24 Мар 2010, 11:36

С CO-то проблема е с прогара вътре, колкото и да е добър заварчика пак ще има малко, но при всички положения е по-добър варианта. Най-добре е т.нар. mandrel bent ама надали има кой да го напрви тук. Набръчканото може и да е малко, но то така става от тук малко, от там малко и накрая от бар и нещо 400 коня, а някъв Джефри в Щатите на същия надув 600 :confused:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook