E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Вътре по заваръчните шевове има ли провар (прокапали мустаци от заваръчен материал)? Или шевовете са изпилени и изгладени?
Si non confectus, non reficiat.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ами доколкото виждам няма. Но и то си личи че е правен от човек който му разбира и то много. Другото е че е карано с него и се успокоявам че ако е имало нещо е щяло да направи белята вече.Zagy написа:Вътре по заваръчните шевове има ли провар (прокапали мустаци от заваръчен материал)? Или шевовете са изпилени и изгладени?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Пускам това мнение на Oxam, тъй като има някакъв технически проблем с писането в тази част от форума
oxam написа:кичето е много опасно и силно препоръчвам без - на е30ката ми като стана късото директно се запали кичето и за по малко от 20 секунди гореше целия мотор - като пламне почва да се топи и горещите капки палят всичко гумено по мотора....същото се случи и на една зедка на ринга....почти всички които каратт писти тук си ги махат
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ако имаш в предвид оригиналното кече на капака знам че гори. Лично преди да го смъкна го пробвах със запалката че ми беше любопитно и направо се оплаших как лесно лумна да гори. Едва го огасихbum_bum написа:Пускам това мнение на Oxam, тъй като има някакъв технически проблем с писането в тази част от форумаoxam написа:кичето е много опасно и силно препоръчвам без - на е30ката ми като стана късото директно се запали кичето и за по малко от 20 секунди гореше целия мотор - като пламне почва да се топи и горещите капки палят всичко гумено по мотора....същото се случи и на една зедка на ринга....почти всички които каратт писти тук си ги махат


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Ако имаш в предвид оригиналното кече на капака знам че гори. Лично преди да го смъкна го пробвах със запалката че ми беше любопитно и направо се оплаших как лесно лумна да гори. Едва го огасихbum_bum написа:Пускам това мнение на Oxam, тъй като има някакъв технически проблем с писането в тази част от форумаoxam написа:кичето е много опасно и силно препоръчвам без - на е30ката ми като стана късото директно се запали кичето и за по малко от 20 секунди гореше целия мотор - като пламне почва да се топи и горещите капки палят всичко гумено по мотора....същото се случи и на една зедка на ринга....почти всички които каратт писти тук си ги махат![]()
точно и да не ти казвам какво става като почне да капе....ако толкова искаш киче потърси негорима самозалепваща се изолация с фолио от едната страна (май някой беше писал по-горе)




- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Точно такова негоримо самозалепващо съм се навил да сложа само дето още не съм го намерил. 

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Точно такова негоримо самозалепващо съм се навил да сложа само дето още не съм го намерил.
пробвай в някоя фирма за промишлена изолация - понякога лепят такива по шахти на климатик/отпление и имат и негорими...едва ли ще ти откажат едно парче




Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Това дето изолирам с него въздуховоди и тръби е 10лв квадратния метър по последни данни.
Ако нямаш от къде да го вземеш Славяне ще взема да рекетирам фирмата с 4 квадрата накрая и да взема ти пратя!
Относно негоримоста му обаче не съм 100% сигурен.От едната страна е с алуминиево покритие,но от към залепващата част май си е запалимо!


Ако нямаш от къде да го вземеш Славяне ще взема да рекетирам фирмата с 4 квадрата накрая и да взема ти пратя!
Относно негоримоста му обаче не съм 100% сигурен.От едната страна е с алуминиево покритие,но от към залепващата част май си е запалимо!


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
слагай една метална мрежа над турбината и си ти,нека всичкия горещ въздух да излиза през нея,може и да преправиш някой щит от ауспух за някое място което има нужда от изолация.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Не знам на Е34-ките какъв е материала,
но на Е36-цата ми опираше леко изолацията
в капака (понеже беше провиснала изолацията)
и по едно време забелязах че доста се е поразтопила
но не се е запалила слава богу, сега просто съм изрязал
парчето което е над турбото и няма грижа ...
но на Е36-цата ми опираше леко изолацията
в капака (понеже беше провиснала изолацията)
и по едно време забелязах че доста се е поразтопила
но не се е запалила слава богу, сега просто съм изрязал
парчето което е над турбото и няма грижа ...


R.I.P Landikar
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
rtzankov написа:... сега просто съм изрязал
парчето което е над турбото и няма грижа ...
Сега да видим боята какво я очаква....или по-скоро лятото

е21 345 0-402м 12.18


- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Томи нема грижи с боята,мойта изкара цяло лято на яката газ
а компресора ми е на 2см под капака.
Зимата кат я запаля и след 5мин всичкия сняг от капака се разтопява
а компресора ми е на 2см под капака.
Зимата кат я запаля и след 5мин всичкия сняг от капака се разтопява

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Малко да раздвижа темата с едни нискобюджетни 4 точкови колани.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 57794s.JPG
Не са супер мупер хай тек ама аз им се радвам
Като за начало ще вършат работа.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 57794s.JPG
Не са супер мупер хай тек ама аз им се радвам


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Малко да раздвижа темата с едни нискобюджетни 4 точкови колани.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 57794s.JPG
Не са супер мупер хай тек ама аз им се радвам![]()
Като за начало ще вършат работа.
Къде мислиш да вържеш горната част?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Идея си нямам. На мястото на задните оригинални че не ми се маха задната седалка за сега. Ако имаш идеи казвай къде, приемам всякакви съвети///peter написа:slavianko написа:Малко да раздвижа темата с едни нискобюджетни 4 точкови колани.
http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 57794s.JPG
Не са супер мупер хай тек ама аз им се радвам![]()
Като за начало ще вършат работа.
Къде мислиш да вържеш горната част?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани