Race Car Born.....E36 M3+V10 S85

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от ///M_Martin » 05 Авг 2011, 19:09

Всичко е готово-грешката е моя :mhihi: но човек се учи докато е жив.Дебитомера е давал големи стойности защото е бил спукан съмсем леко въздуховода на всмукатели и от там е изпускало въздух и колата се е шашкала.Вече е с нова сонда и всичко е оправено и смело мога да кажа че с новият индукшън кит е съвсем друга работа,заслужава си парите :mhihi:

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от ///M_Martin » 04 Ное 2011, 16:23

Реших да пораздвижа темата и да се похваля с "цивилните" обувки на бегачката :winky:

П.П.BBS CH MOTORSPORT 8,5x19 ET20 с гуми 235/35/19 и 10x19 ET20 с гуми 265/30/19
Доста мъка имаше докато ги намеря понеже исках точно този модел но това вече е факт :D

Изображение

Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от kiko » 05 Ное 2011, 8:22

браво,това за мен са едни от най яките джанти евър.но 19ки с толкова тънки гуми не са ли по подходящи за евридеика а не за бегачка?отделно,че тези предполагам не са от най леките.по състезания не са много колите с 19ки все пак

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от street_force » 05 Ное 2011, 9:21

честито :) вече колите ни са близначки по джанти :mhihi:

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от ///M_Martin » 05 Ное 2011, 10:55

kiko написа:браво,това за мен са едни от най яките джанти евър.но 19ки с толкова тънки гуми не са ли по подходящи за евридеика а не за бегачка?отделно,че тези предполагам не са от най леките.по състезания не са много колите с 19ки все пак

тези джанти ги търся от много време и сега съм доволен че най-накрая са мои.За 19-ки са доста леки но аз за това съм написал "цивилни" като си я местя насам натам да не стои на сликовете и да не се движа с тях по улиците.Няма шанс да карам с ББС-а на писта не са това...за пистата има два комплекта други доста по-леки и 18-ки ;)
street_force написа:честито :) вече колите ни са близначки по джанти :mhihi:

мерси :mhihi:

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от ///M_Martin » 27 Дек 2011, 20:00

От известно време искам да направя този ъпгрейд на колата и понеже сега е студено и има време за това реших да попитам за някои неща,преди да купувам каквото и да е било.
Идеята ми е да се смени оригиналният всмукателен колектор с оригиналните тромпети с карбонов еърбокс тип “CSL” с къстъм тромпети правени специално за колата ми,почти прави и без извивките като оригиналните и по-къси като ход.
Интересува ме това ще окаже ли негативен ефект на постъващият въздух в колекторите?
Също така за оптимален ефект при използването на модифициран еърбокс дават да се ремапне ECU-то със/без работа на МАФ сензора/дебитомера.
Питането ми е тук в БГ ли да търся някой за това или направо да си купя от Англия чипове Alpha N на H&H Motorsport,които се продават в два вариянта:
-за работа с дебитомер и стандартни валове
-за работа без дебитомер и валове на 284градуса.
Като останалите параметри са долу горе същите а именно:
-повече мощност около 20-25кс.
-прехване на ограничителя на скоростта
-премахване на EWS имобилайзера
-карта на Ванос-а за по-добра работа
-ограничителя от 7200 на 7600обр/мин

Първият вариянт го дават по-малко агресивен и се препоръчва за стокови или леко модифицирани мотори.
И двата комплекта вървят с по два чипа-единият за Ванос-а,другият за ECU-то

Ето снимка на въпросният еърбокс на NEW HORIZONT STYLING и схема на потока от въздух при нормален всмукател и “CSL” тип:

Изображение

Изображение

Изображение

Като цяло идеята ми е заслужава ли си този мод на мотора?До каква степен ще има плюс в коне и динамика като изключим данните на „хартия”.Интересува ме мнението на хора запознати с този тип еърбокс и които могат да ми дадат някакви лични впечатления и съвети.Основните неща съм ги прочел но искам малко по-детайлно да се разгърне за да мога да взема решение.
Моля без излишни постове и спам в темата!
Благодаря предварително!

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от DrivinGGoD » 27 Дек 2011, 20:36

По думите на хора с подобни колектори разликата освен във звука не заслужава сериозната инвестиция...

Иначе:
-Задължително махаш дебитомера - малкия му диаметър е най-големия ограничител на постъпващия въздух.
-Тромпетитие не бих ги пипал, защото ще променят характера на мотора - по спомен късите тромпети дават по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, а дългите обратното - повече сила по-високо в оборотите...

Като цяло, според мен Alpha-N с тестван Airbox, който се знае, че работи и сток тромпетите...

Можеш да се допиташ за това до Келеша от Варна, той има подобен колектор на Z-ката и е минал по целия път, а съм сигурен, че може и най-добре да ти настрои колата...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от bum_bum » 27 Дек 2011, 20:50

Ако махаш дебитомера може да го изкупя :mhihi:
Имаше една интересна тема за Алфа Н чипа и тая кутия. Виж в нея, може да ти помогне.
Иначе май всяка по-сериозна кола с тоя мотор, която се кара на писта е с такъв колектор.
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от ///M_Martin » 28 Дек 2011, 12:11

DrivinGGoD написа:По думите на хора с подобни колектори разликата освен във звука не заслужава сериозната инвестиция...

Иначе:
-Задължително махаш дебитомера - малкия му диаметър е най-големия ограничител на постъпващия въздух.
-Тромпетитие не бих ги пипал, защото ще променят характера на мотора - по спомен късите тромпети дават по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, а дългите обратното - повече сила по-високо в оборотите...

Като цяло, според мен Alpha-N с тестван Airbox, който се знае, че работи и сток тромпетите...

Можеш да се допиташ за това до Келеша от Варна, той има подобен колектор на Z-ката и е минал по целия път, а съм сигурен, че може и най-добре да ти настрои колата...


Мерси Саше за инфото ще го питам тези дни за да знам дали да влизам в филма.Само заради звука не си заслужава пък така или иначе с тези прави тръби няма да чуя нещо по-различно от сега :mhihi:

П.П.Иво да стане работата и ще го отнасяш дебитомера :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от Sharo » 28 Дек 2011, 13:41

В овърдрайв някой беше правил тая модификация на е46 и на диното беше дало цял 1 кон разлика
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от bum_bum » 28 Дек 2011, 14:14

Само от колектора или и чипа?
Да не е като приваловете- сменяш само валове- баси, закво дадох толкова пари :dunno: Слагаш чип- WOW :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от Sharo » 28 Дек 2011, 14:17

bum_bum написа:Само от колектора или и чипа?
Да не е като приваловете- сменяш само валове- баси, закво дадох толкова пари :dunno: Слагаш чип- WOW :shock:


е на дали на някой там би му хрумнало, че без чиповете ще има някакъв ефект
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от bum_bum » 28 Дек 2011, 14:38

Това не мога да го повярвям, колектор и чип = 1 кон.. на 28-ца дава 1-2 коня с по-голям маф само..
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от ///M_Martin » 28 Дек 2011, 16:42

Sharo написа:В овърдрайв някой беше правил тая модификация на е46 и на диното беше дало цял 1 кон разлика

сериозна разлика :mhihi:
П.П.Гледал съм в Щатите да дино разлика около 20-25кс. със такава кутия+чип на Е36 М3 :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Race Car Born.....E36 M3

Мнение от bum_bum » 28 Дек 2011, 17:41

То там дава и 500 коня на един бар, а тук 100 надолу. Рядка ни е нещо атмосферата явно :mhihi:
Най-вероято е кутията само мерена за тоя един кон. Повече въздух само без да се бара горивото и няма никой :dunno:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook