Race Car Born.....E36 M3+V10 S85
Модератор: bum_bum
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
Всичко е готово-грешката е моя
но човек се учи докато е жив.Дебитомера е давал големи стойности защото е бил спукан съмсем леко въздуховода на всмукатели и от там е изпускало въздух и колата се е шашкала.Вече е с нова сонда и всичко е оправено и смело мога да кажа че с новият индукшън кит е съвсем друга работа,заслужава си парите 


- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
Реших да пораздвижа темата и да се похваля с "цивилните" обувки на бегачката
П.П.BBS CH MOTORSPORT 8,5x19 ET20 с гуми 235/35/19 и 10x19 ET20 с гуми 265/30/19
Доста мъка имаше докато ги намеря понеже исках точно този модел но това вече е факт




П.П.BBS CH MOTORSPORT 8,5x19 ET20 с гуми 235/35/19 и 10x19 ET20 с гуми 265/30/19
Доста мъка имаше докато ги намеря понеже исках точно този модел но това вече е факт




- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Race Car Born.....E36 M3
браво,това за мен са едни от най яките джанти евър.но 19ки с толкова тънки гуми не са ли по подходящи за евридеика а не за бегачка?отделно,че тези предполагам не са от най леките.по състезания не са много колите с 19ки все пак
- street_force
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
kiko написа:браво,това за мен са едни от най яките джанти евър.но 19ки с толкова тънки гуми не са ли по подходящи за евридеика а не за бегачка?отделно,че тези предполагам не са от най леките.по състезания не са много колите с 19ки все пак
тези джанти ги търся от много време и сега съм доволен че най-накрая са мои.За 19-ки са доста леки но аз за това съм написал "цивилни" като си я местя насам натам да не стои на сликовете и да не се движа с тях по улиците.Няма шанс да карам с ББС-а на писта не са това...за пистата има два комплекта други доста по-леки и 18-ки

street_force написа:честитовече колите ни са близначки по джанти
мерси

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
От известно време искам да направя този ъпгрейд на колата и понеже сега е студено и има време за това реших да попитам за някои неща,преди да купувам каквото и да е било.
Идеята ми е да се смени оригиналният всмукателен колектор с оригиналните тромпети с карбонов еърбокс тип “CSL” с къстъм тромпети правени специално за колата ми,почти прави и без извивките като оригиналните и по-къси като ход.
Интересува ме това ще окаже ли негативен ефект на постъващият въздух в колекторите?
Също така за оптимален ефект при използването на модифициран еърбокс дават да се ремапне ECU-то със/без работа на МАФ сензора/дебитомера.
Питането ми е тук в БГ ли да търся някой за това или направо да си купя от Англия чипове Alpha N на H&H Motorsport,които се продават в два вариянта:
-за работа с дебитомер и стандартни валове
-за работа без дебитомер и валове на 284градуса.
Като останалите параметри са долу горе същите а именно:
-повече мощност около 20-25кс.
-прехване на ограничителя на скоростта
-премахване на EWS имобилайзера
-карта на Ванос-а за по-добра работа
-ограничителя от 7200 на 7600обр/мин
Първият вариянт го дават по-малко агресивен и се препоръчва за стокови или леко модифицирани мотори.
И двата комплекта вървят с по два чипа-единият за Ванос-а,другият за ECU-то
Ето снимка на въпросният еърбокс на NEW HORIZONT STYLING и схема на потока от въздух при нормален всмукател и “CSL” тип:



Като цяло идеята ми е заслужава ли си този мод на мотора?До каква степен ще има плюс в коне и динамика като изключим данните на „хартия”.Интересува ме мнението на хора запознати с този тип еърбокс и които могат да ми дадат някакви лични впечатления и съвети.Основните неща съм ги прочел но искам малко по-детайлно да се разгърне за да мога да взема решение.
Моля без излишни постове и спам в темата!
Благодаря предварително!
Идеята ми е да се смени оригиналният всмукателен колектор с оригиналните тромпети с карбонов еърбокс тип “CSL” с къстъм тромпети правени специално за колата ми,почти прави и без извивките като оригиналните и по-къси като ход.
Интересува ме това ще окаже ли негативен ефект на постъващият въздух в колекторите?
Също така за оптимален ефект при използването на модифициран еърбокс дават да се ремапне ECU-то със/без работа на МАФ сензора/дебитомера.
Питането ми е тук в БГ ли да търся някой за това или направо да си купя от Англия чипове Alpha N на H&H Motorsport,които се продават в два вариянта:
-за работа с дебитомер и стандартни валове
-за работа без дебитомер и валове на 284градуса.
Като останалите параметри са долу горе същите а именно:
-повече мощност около 20-25кс.
-прехване на ограничителя на скоростта
-премахване на EWS имобилайзера
-карта на Ванос-а за по-добра работа
-ограничителя от 7200 на 7600обр/мин
Първият вариянт го дават по-малко агресивен и се препоръчва за стокови или леко модифицирани мотори.
И двата комплекта вървят с по два чипа-единият за Ванос-а,другият за ECU-то
Ето снимка на въпросният еърбокс на NEW HORIZONT STYLING и схема на потока от въздух при нормален всмукател и “CSL” тип:



Като цяло идеята ми е заслужава ли си този мод на мотора?До каква степен ще има плюс в коне и динамика като изключим данните на „хартия”.Интересува ме мнението на хора запознати с този тип еърбокс и които могат да ми дадат някакви лични впечатления и съвети.Основните неща съм ги прочел но искам малко по-детайлно да се разгърне за да мога да взема решение.
Моля без излишни постове и спам в темата!
Благодаря предварително!
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Race Car Born.....E36 M3
По думите на хора с подобни колектори разликата освен във звука не заслужава сериозната инвестиция...
Иначе:
-Задължително махаш дебитомера - малкия му диаметър е най-големия ограничител на постъпващия въздух.
-Тромпетитие не бих ги пипал, защото ще променят характера на мотора - по спомен късите тромпети дават по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, а дългите обратното - повече сила по-високо в оборотите...
Като цяло, според мен Alpha-N с тестван Airbox, който се знае, че работи и сток тромпетите...
Можеш да се допиташ за това до Келеша от Варна, той има подобен колектор на Z-ката и е минал по целия път, а съм сигурен, че може и най-добре да ти настрои колата...
Иначе:
-Задължително махаш дебитомера - малкия му диаметър е най-големия ограничител на постъпващия въздух.
-Тромпетитие не бих ги пипал, защото ще променят характера на мотора - по спомен късите тромпети дават по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, а дългите обратното - повече сила по-високо в оборотите...
Като цяло, според мен Alpha-N с тестван Airbox, който се знае, че работи и сток тромпетите...
Можеш да се допиташ за това до Келеша от Варна, той има подобен колектор на Z-ката и е минал по целия път, а съм сигурен, че може и най-добре да ти настрои колата...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
Ако махаш дебитомера може да го изкупя
Имаше една интересна тема за Алфа Н чипа и тая кутия. Виж в нея, може да ти помогне.
Иначе май всяка по-сериозна кола с тоя мотор, която се кара на писта е с такъв колектор.

Имаше една интересна тема за Алфа Н чипа и тая кутия. Виж в нея, може да ти помогне.
Иначе май всяка по-сериозна кола с тоя мотор, която се кара на писта е с такъв колектор.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
DrivinGGoD написа:По думите на хора с подобни колектори разликата освен във звука не заслужава сериозната инвестиция...
Иначе:
-Задължително махаш дебитомера - малкия му диаметър е най-големия ограничител на постъпващия въздух.
-Тромпетитие не бих ги пипал, защото ще променят характера на мотора - по спомен късите тромпети дават по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, а дългите обратното - повече сила по-високо в оборотите...
Като цяло, според мен Alpha-N с тестван Airbox, който се знае, че работи и сток тромпетите...
Можеш да се допиташ за това до Келеша от Варна, той има подобен колектор на Z-ката и е минал по целия път, а съм сигурен, че може и най-добре да ти настрои колата...
Мерси Саше за инфото ще го питам тези дни за да знам дали да влизам в филма.Само заради звука не си заслужава пък така или иначе с тези прави тръби няма да чуя нещо по-различно от сега

П.П.Иво да стане работата и ще го отнасяш дебитомера

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Race Car Born.....E36 M3
В овърдрайв някой беше правил тая модификация на е46 и на диното беше дало цял 1 кон разлика
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
Само от колектора или и чипа?
Да не е като приваловете- сменяш само валове- баси, закво дадох толкова пари
Слагаш чип- WOW 
Да не е като приваловете- сменяш само валове- баси, закво дадох толкова пари


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Race Car Born.....E36 M3
bum_bum написа:Само от колектора или и чипа?
Да не е като приваловете- сменяш само валове- баси, закво дадох толкова париСлагаш чип- WOW
е на дали на някой там би му хрумнало, че без чиповете ще има някакъв ефект
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
Това не мога да го повярвям, колектор и чип = 1 кон.. на 28-ца дава 1-2 коня с по-голям маф само..
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Race Car Born.....E36 M3
Sharo написа:В овърдрайв някой беше правил тая модификация на е46 и на диното беше дало цял 1 кон разлика
сериозна разлика

П.П.Гледал съм в Щатите да дино разлика около 20-25кс. със такава кутия+чип на Е36 М3

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Race Car Born.....E36 M3
То там дава и 500 коня на един бар, а тук 100 надолу. Рядка ни е нещо атмосферата явно
Най-вероято е кутията само мерена за тоя един кон. Повече въздух само без да се бара горивото и няма никой

Най-вероято е кутията само мерена за тоя един кон. Повече въздух само без да се бара горивото и няма никой

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани