E36 M43 B16 kompressor
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Рано или късно слабите места излизат на яве. Вчера настилката беше поизсъхнала и реших да я настъпя и бам ...
Ухото където се захваща горната паразитна ролка се изтръгна заедно с болта.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Цяла нощ не съм мигнал да мисля, защо и как да реша проблема за да не се повтори. Четох доста из чуждестранните форуми,както и писах на няколко познати от чужбина. Оказа се, че повечето компресорни аудита имат сходни проблеми, когато минат на по-големи налягания.
Ето какво сътворих днес
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Вече с карането ще разбера дали съм решил проблема
Ухото където се захваща горната паразитна ролка се изтръгна заедно с болта.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Цяла нощ не съм мигнал да мисля, защо и как да реша проблема за да не се повтори. Четох доста из чуждестранните форуми,както и писах на няколко познати от чужбина. Оказа се, че повечето компресорни аудита имат сходни проблеми, когато минат на по-големи налягания.
Ето какво сътворих днес
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Вече с карането ще разбера дали съм решил проблема
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: E36 M43 B16 kompressor
Еми добре е станало.А защо не го направи на пирамида да свържеш и трите точки?
Не че тая неръждавейка ще мръдне,но ще разпределиш напрежението както трябва.
А иначе както е казал на спайдърмен чича му:
-С голямото налягане идва и голямото гърмене!...та нормално е да има такива моменти...
Което ми напомня за една случка от онзи ден.
Идва един да иска един ресийвър за въздух назаем 6 кубиков дето имаме.
Казвам му едно,че не го даваме,че отива да работи и друго не съм му правил хидротест от поне 5 години да знам дали ще работи без проблем.
-А няма проблем!Аз за въздух го искам не за вода!-казва колегата.
Е как да му го дам да го "пробва" като ще го надуе на 10 бара и нагоре да речем без да иска и ще го чуят в радиус 3 квартала после не че ще го намерят ако не наблизо при евентуален взрив...
Викам пробва се с вода,не с въздух...ама видно...не му беше ясна материята и затова искаше да пробвал...
И те така.
Не че тая неръждавейка ще мръдне,но ще разпределиш напрежението както трябва.
А иначе както е казал на спайдърмен чича му:
-С голямото налягане идва и голямото гърмене!...та нормално е да има такива моменти...


Което ми напомня за една случка от онзи ден.
Идва един да иска един ресийвър за въздух назаем 6 кубиков дето имаме.
Казвам му едно,че не го даваме,че отива да работи и друго не съм му правил хидротест от поне 5 години да знам дали ще работи без проблем.
-А няма проблем!Аз за въздух го искам не за вода!-казва колегата.


Е как да му го дам да го "пробва" като ще го надуе на 10 бара и нагоре да речем без да иска и ще го чуят в радиус 3 квартала после не че ще го намерят ако не наблизо при евентуален взрив...

Викам пробва се с вода,не с въздух...ама видно...не му беше ясна материята и затова искаше да пробвал...
И те така.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
slatanic написа:Еми добре е станало.А защо не го направи на пирамида да свържеш и трите точки?
Не че тая неръждавейка ще мръдне,но ще разпределиш напрежението както трябва.
А иначе както е казал на спайдърмен чича му:
-С голямото налягане идва и голямото гърмене!...та нормално е да има такива моменти...![]()
![]()
Което ми напомня за една случка от онзи ден.
Идва един да иска един ресийвър за въздух назаем 6 кубиков дето имаме.
Казвам му едно,че не го даваме,че отива да работи и друго не съм му правил хидротест от поне 5 години да знам дали ще работи без проблем.
-А няма проблем!Аз за въздух го искам не за вода!-казва колегата.![]()
![]()
Е как да му го дам да го "пробва" като ще го надуе на 10 бара и нагоре да речем без да иска и ще го чуят в радиус 3 квартала после не че ще го намерят ако не наблизо при евентуален взрив...![]()
Викам пробва се с вода,не с въздух...ама видно...не му беше ясна материята и затова искаше да пробвал...
И те така.
Ахахаха. Той с въздух само ще го надувал. Ахахахаха това ме рзсмя наиатина.
Това за пирамидата си абсолютно прав. Вчера направих подсилката и като я монтирах и се усетих, че пак трябва да я преправям. Даже съм измислил снощи ъпгрейд на тоя ъпгрейд. Понеже сега монтажа на ремъка е тегав, искам да могат да ае монтират ролките с ремъка и планката да я поставям отделно. Ще пусна снимки като го направя, но ще е след седмица. Сега заминавам на ски и ще си почина от всичкия тоя тунинг
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Това от днес. Изработих къстъм крепежи с мъжка и женска резба. Така първо ще се монтират ролките с ремъка а усилващата планка ще може да се слага при вече монтиран ремък. Все пак това е БМВ а не Ауди.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Понеже искам преди следващото дино да изчистя всички недъзи останали по този проект и се заех със задното гърне. Принципно е от Е46 3л и беше най- доброто решение до момента в който леко се проби. Реших да го отворя за да видя какъв му е проблема и евентуално да го отстраня
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Е ще ме извиняват колегите дето толкова ги търсят тези точно от Е46 3л ама аз това повече не го искам на колата си. Супер рестриктивно и спънато дори за 240кс. На места минава през толкова тънки тръби и отвори, че със сигурност спъва колата и то доооста.
Всичко хубаво, но аз не съм привърженик на шумните автомобили и веднага си съчиних нещо дооооста по отпушено. С подръчни материали и възможно най бюджетно смятам, че се получи доста прилично
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Е ще ме извиняват колегите дето толкова ги търсят тези точно от Е46 3л ама аз това повече не го искам на колата си. Супер рестриктивно и спънато дори за 240кс. На места минава през толкова тънки тръби и отвори, че със сигурност спъва колата и то доооста.
Всичко хубаво, но аз не съм привърженик на шумните автомобили и веднага си съчиних нещо дооооста по отпушено. С подръчни материали и възможно най бюджетно смятам, че се получи доста прилично
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Не съм активен последните месеци, но общо взето нямам проблеми с колата и само карам. Имах драми единствено с настройките на газовото. Сега съм с големи инжектори на бензина и инжекторните времена за впръскване са доста ниски и газовото е шах и мат.
В последно време обаче взе да ми малее и реших да вдигна оборотите от 6500 до към 6800 и .... Помпата започна да припада във високите.
Ето го и решението
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Valbro 255l
В последно време обаче взе да ми малее и реших да вдигна оборотите от 6500 до към 6800 и .... Помпата започна да припада във високите.
Ето го и решението
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/
Valbro 255l
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
И за да не бия много на очи пред господата полицаи си поиграх със струга.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... ted-public
Не мисля, че колата е шумна с тоя компресор, но все пак издава разни странни шумове и реших да ги сведа до минимум. Към настоящия ми блоу оф изработих още една капачка за да стане както атмосверен, така и рециркулационен.
Ето и тръбичката която отвежда въздуха към филтърната кутия.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... ed-public/
Ето и всичко завършено. Тръба до тръба маркуч до маркуч ама няма как.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... ed-public/
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... ted-public
Не мисля, че колата е шумна с тоя компресор, но все пак издава разни странни шумове и реших да ги сведа до минимум. Към настоящия ми блоу оф изработих още една капачка за да стане както атмосверен, така и рециркулационен.
Ето и тръбичката която отвежда въздуха към филтърната кутия.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... ed-public/
Ето и всичко завършено. Тръба до тръба маркуч до маркуч ама няма как.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... ed-public/
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
В жегите когато включа климатика и имах драми с охлаждането, въпреки огромния радиатор.
Отдавна се канех и сега ми остана време да монтирам от пред още един Спал.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/.
За жалост точно след като го монтирах, жегите спряха и не успях да видя ефекта
Отдавна се канех и сега ми остана време да монтирам от пред още един Спал.
https://www.flickr.com/photos/199693987 ... /lightbox/.
За жалост точно след като го монтирах, жегите спряха и не успях да видя ефекта
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4171
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E36 M43 B16 kompressor
То как стига въздух изобщо до вония




You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E36 M43 B16 kompressor
Kroki написа:То как стига въздух изобщо до вония![]()
![]()
Трудно. Основната перка е едно доста яко Мишимото.
В най големите жеги не ми е минавала никога 95°
Пуснех ли климатика обаче и почваше да я вдига. За жалост, както написах в предният пост, жегите нинаха и не можах да тествам
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани