E36 M43 B16 kompressor

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E36 M43 B16 kompressor

Мнение от slavianko » 02 Ное 2020, 20:33

Днес след работа понагласих малко новия изспускател. Накрая с едно V-band че да стане културно. За сега ще го подвържа към настоящата генерация пък по натам ще направя нова с една тръба на 76мм до края

http://picbg.net/u/26741/63470/892175.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E36 M43 B16 kompressor

Мнение от slavianko » 13 Ное 2020, 20:11

Тая седмица идват по-големите шайби за динамото, хидравликата и водната помпа. Трябваше да се хвана да си направя радиатора за да компенсирам и ето го и него

http://picbg.net/u/26741/63470/892293.jpg


http://picbg.net/u/26741/63470/892294.jpg


http://picbg.net/u/26741/63470/892295.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 2781
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: с JB4 :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: E36 M43 B16 kompressor

Мнение от Kroki » 14 Ное 2020, 14:35

А защо по-големи?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E36 M43 B16 kompressor

Мнение от slavianko » 16 Ное 2020, 20:49

Kroki написа:А защо по-големи?
По-големи шайби, съответно по-малко обороти. В зависимост от процента но го дават за 6 цилиндров мотор от 7 до 15кс в плюс. При мен не всички са толкова колкото ги исках, защото нямах нужното място както при шестака. Водната помпа я направих 10% по-голяма само. За да компенсирам по ниската циркулация сложих големия радиатор. Динамото е със 20% и сега като настройвам колата с новата електроника ще вдигна леко оборотите на празен ход. Нагоре в оборотите там ще си насмогва. Хидравликата не я коментирам там драми няма. На финала се надявам поне 6-7кс да успея да извадя. Нищо не са особено като се има в предвид, че трите шайби ми струват към 450лв но искам да изстискам всичко на макс без това да е за сметка на ресурса на агрегата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E36 M43 B16 kompressor

Мнение от slavianko » 17 Ное 2020, 20:45

И на бобините им дойде реда

http://picbg.net/u/26741/63470/892328.jpg

Отдавна им се каня и понеже знам, че не е нещо сложно все ги отлагах
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E36 M43 B16 kompressor

Мнение от slavianko » 23 Ное 2020, 20:33

Новите инжектори Bosch 470cc

http://picbg.net/u/26741/63470/892408.jpg

И разбира се при мен нищо не става по лесния начин. Не бях се заглеждал в оригиналните и като ги извадих онемях. Нищо общо нямат с нормалните и се наложи да правя преходни втулки за отворите на всмукателя. Изработих ги точен размер от алуминий, като ще ги набия и ще реша проблема

http://picbg.net/u/26741/63470/892409.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Предишна

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook