Полиране на алуминиеви джанти

Тунинг на екстериорни елементи.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 13 Мар 2009, 12:08

Колега искам да те питам как точно става свалянето на боята и лака със BODY само по борда?? Препарата силен ли е и лесно ли сваля лака? Питам защото ме притеснява при нанасянето му при допир на самата джанта да не почне и там да сваля боята (Тоест трябва ли да облепя самите джанти)??
Става въэпрос за този модел джанти!!
[img][img]http://img16.imageshack.us/img16/1462/dezentsy.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img16.imageshack.us/img16/6018/22337589.jpg[/img]
[/img]


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 13 Мар 2009, 12:53

трябва да ги облепиш да щото само да капне и веднага да го махнеш остава бяло петно..... и по възможност следкато нанесеш бодито по джантата да я окачиш някъде да виси с борда гледащ надоло щото то се оттича и пак може да ти засегне боята нищо че си я облепил.... аз си боядисвам средната част и мен не ме бърка толкова ама при тебе може да се наложи и боя ако не се внимава.... инъче по борда ти най вероятно има само лак без боя той пада лесно....

п.п. яки джанти ;)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: София

Мнение от radio_manbg » 13 Мар 2009, 13:12

в събота ще сложа клипче как ги правя без да слагам бодита или други които свалят боя/лак
ИзображениеИзображение
Изображение
БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 13 Мар 2009, 14:30

Колега благодаря за съветите!!! И мисля че си прав че по борда е само лак (и това ще е добре ако се сваля по леко) а и за закачането надолу със борда си прав защото мисля вътрешната част на джантите да не я пребоядисвам-за това ми е на премисъл да не прецакам боята по самите джанти!!! И последен въпрос??-Като нанесеш Бодито изчакваш ли известно време и със парцал ли почваш да сваляш лака???
Поздрави!!! :)


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 13 Мар 2009, 14:48

ми аз чесно казано изпозлвяам на леко един продукт но принципа е същия нансяш и оставяш за около полвин един час то почва да се надига тоя лак и ти ще видиш после почваш да го махаш с четка за килими с по твърд косъм и махаш колкото можеш ... но най вероятно с веднъж няма да стане повтаряш процедурата докато не остане нищо и ли най много някви малки остатъци дето ще можеш да ги изшкуриш без проблем.....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 13 Мар 2009, 14:52

Това да не Терминатор на Леко?? Защото съм го ползвал за сваляне на Блажна боя-и върши работа??? :)


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 13 Мар 2009, 15:31

някой позлвати терминатор но не.. мойто е някво на водна основа дето само аз си го позлвам но коетои да ползваш няма да сбъркаш всичките върат работа но най добре е е на боди ... но ако ти е останал терминатор за да не даваш пари си ползвай него....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 23.10.2008
Местоположение: Столицата

Мнение от ednet » 14 Мар 2009, 20:23

Леле колеги , сега прочетох цялата тема и съм е така ..... :shock: :shock: :shock: Евала за ентусиазма , възхищавам ви се :bowdown: След прочетеното и видяните резултаи се надъхах да си оправя едни джанти , на който след зимата много доволно започна да им се люпи лака :( Значи аз нейскам да постигам толкова огледален ефект , тъй като ще правя целите джанти не само борда и си е бая търкане. Та мисълта ми е може ли , само да махна остатъците от лака , да ги пастирам леко с тея пасти от Бриколаж и после само с тоя препарат запечатващия от последния линк , как мислите дали ще се получи добре :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 14 Мар 2009, 20:39

E30_M_Tech_ll написа:някой позлвати терминатор но не.. мойто е някво на водна основа дето само аз си го позлвам но коетои да ползваш няма да сбъркаш всичките върат работа но най добре е е на боди ... но ако ти е останал терминатор за да не даваш пари си ползвай него....

Колега искам да те питам за мойте джанти за които с теб коментирахме??
Значи Ти се оказа Прав че Борда е само със Лак а от долу самият алуминии е на ивици все едно е минавано на струг?! И искам да те питам-По твое мнение ще стане ли Лака да се свали само със шкурка без използването на Боди и др. подобни материали?? Идеята ми е да ги правя като вдигна колата на трупчета (отзад) и така да обработвам борда (Примера на снимката в по предните страници на темата).И ще стане ли махането на лака със шкурка 120 на сухо или ще е грешка-Пробвал ли си?? :)


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 14 Мар 2009, 21:28

ми не съм го пробвал и най вероятно ще стане но си усложянваш работата поне с 1 час повече търкане а повярвай ми пръстите ще ти трябват за останалите 10 вида шкурки които трявба да изпозлваш ;) не виждам какво те притеснява в препарата за махане на лака? става бързо лесно и си спестяваш много труд... струва около 10 лв и не ти трябва нищо специално за да го използваш :confused:
след като падне лака почваш от 80 шкурка щом и ти като мен имаш ивици ;) и после всичко е описано кво трявба да се направи....



а инъче по мойта част запечтването оставил с и днес сутринта джантата пак на терасата да видим как ще и се отразят външите условия... след няколко дена ще имам и точен резултат....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 26.04.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e91 325d, E39 M5

Мнение от n1nja » 14 Мар 2009, 21:29

guns3 написа:
E30_M_Tech_ll написа:някой позлвати терминатор но не.. мойто е някво на водна основа дето само аз си го позлвам но коетои да ползваш няма да сбъркаш всичките върат работа но най добре е е на боди ... но ако ти е останал терминатор за да не даваш пари си ползвай него....

Колега искам да те питам за мойте джанти за които с теб коментирахме??
Значи Ти се оказа Прав че Борда е само със Лак а от долу самият алуминии е на ивици все едно е минавано на струг?! И искам да те питам-По твое мнение ще стане ли Лака да се свали само със шкурка без използването на Боди и др. подобни материали?? Идеята ми е да ги правя като вдигна колата на трупчета (отзад) и така да обработвам борда (Примера на снимката в по предните страници на темата).И ще стане ли махането на лака със шкурка 120 на сухо или ще е грешка-Пробвал ли си?? :)

Аз пробвах и става... просто трябва да имаш търпение... накрая с водната шкурка става весело... :mhihi:
но те съветвам да не ползваш по-едра шкурка от 320! Цял ден шкурих и търках и накрая резултата беше мн добър според мен. После направих грешката да лакирам! И хем лака беше специален за алуминии.... ташак! След като полирате запечатвайте с нещо... незнам с кво... другото лято ако ми се занимава, пак ще си ги полирам ... засега е това... ще кача снимки да видите как станаха жантета 8)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 26.04.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: e91 325d, E39 M5

Мнение от n1nja » 14 Мар 2009, 21:35

E30_M_Tech_ll написа:ми не съм го пробвал и най вероятно ще стане но си усложянваш работата поне с 1 час повече търкане а повярвай ми пръстите ще ти трябват за останалите 10 вида шкурки които трявба да изпозлваш ;) не виждам какво те притеснява в препарата за махане на лака? става бързо лесно и си спестяваш много труд... струва около 10 лв и не ти трябва нищо специално за да го използваш :confused:
след като падне лака почваш от 80 шкурка щом и ти като мен имаш ивици ;) и после всичко е описано кво трявба да се направи....



а инъче по мойта част запечтването оставил с и днес сутринта джантата пак на терасата да видим как ще и се отразят външите условия... след няколко дена ще имам и точен резултат....


Да това с пръстите си беше ад... :mhihi:
Изображение
съжелявам за кофти снимката ама е от гсм...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 14 Мар 2009, 21:38

ако ползва шкурка от 320 нагоре тия ивици ще му останат и после стои гадно и си личат супер гадно е при мен така стана ... трявба да се почне от 80 120 180 и нагоре.... така се прави.... тряя се търка повече но няма как....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 14 Мар 2009, 23:06

Пичове относно пастите и запечаткита трябва да разпитам брат ми??Защото още преди около 8-9 години го беше хванала Манята да шкури и полира с различни пасти но предимно Неръждавеика и по малко алумини. И по принцип при Нераждавеиката е по трудуемко!! Та виждал съм той да слага за полиране една тъмно зелена паста твърда като пластелин и малко повече и беше Руско или Българско производство и беше снабдена мисля от завод за полиране на Нераждавеика в които са се полирали и тези лажички за кафе и други прибори от неръждавеика!?! Та тази паста беше за промишлени и професионални цели и се намираше много трудно и само от такива предприятия които и вече не работят! Но иначе полираше Невероятно Качествено!! Ще разпитам и за други запечатки на полиран алумини! :)


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Мар 2009, 9:12

пастите които ползваме ние са почти същите само че са немски и са два модела първата е като тази която описа но тя е по грубата след нея идва светло синя за по финно полиране... а това че неръждавейката се полирала по трудно вобще не е така човек с нея каквато и паста да сложиш става огледало ама наиситна огледало ... за полвин час става така като алуминия не можеш да го докараш и за две седмици полиране ;) лично съм го пробвал... и другото е че не му трябва запечатка смисъл аз съм си направил опит с неръждавейка и вече си стои така един месец без да има абсолютно никва разлика от това в началото... ;)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Оптичен тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook