Полиране на алуминиеви джанти
Модератор: bum_bum
- CA3108KM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 459
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
- Пол: Мъж
- Кара: само русо и с 19"
- Мечтае да кара: същото (е39) ама М
Re: Полиране на алуминиеви джанти
не.. трябва от 1000 да почнеш за да има някакъв смисъл.. естествено ак обородвете не са надрани нямат забележки.. а ако има такива сваляш към по-едра шкурка... и чак накрая паста...
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Полиране на алуминиеви джанти
CA3108KM написа:не.. трябва от 1000 да почнеш за да има някакъв смисъл.. естествено ак обородвете не са надрани нямат забележки.. а ако има такива сваляш към по-едра шкурка... и чак накрая паста...
Ясно значи няма да мина по мързеливия начин



- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: Полиране на алуминиеви джанти
не знам в какво състояние са, но най-вероятно няма да стане, трябва поне малко да ги тръкнеш с 2000, 2500 или подобни номера шкурка

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Така няма как да ти кажем. Сам прецени има ли деруги и колко са дълбоки. Ако не си сигурен от коя да почнеш, недей да се хвърляш веднага на по-едра шкурка, защото може да няма смисъл и да си създадеш излишно работа. Почни от по-горен номер, леко на деругата шкурни, вглеждаш се здраво, ако не се е изравнила драскотината, слизаш на малко по-долен номер и така.
Успех.
Успех.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- CA3108KM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 459
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
- Пол: Мъж
- Кара: само русо и с 19"
- Мечтае да кара: същото (е39) ама М
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Nikito_nn написа:CA3108KM написа:не.. трябва от 1000 да почнеш за да има някакъв смисъл.. естествено ак обородвете не са надрани нямат забележки.. а ако има такива сваляш към по-едра шкурка... и чак накрая паста...
Ясно значи няма да мина по мързеливия начин. А като изкарам с 1000 до колко да ги сменям. Иначе бордовете са добре, има тук там по някоя забележка много лека, но като цяло нямат сериозни наранявания (отзад особено са ми по разпънати гумите и обикновено паркирам на педя от бордюра
за всеки случай, че съм си патил вече с едни други жанти
). Явно ще трябва да замисля как да си направя машината за въртене. От начало имах намерение да си направя някакво кече от вълнен парцал и да праскам с дрелката и пастата, без да ги въртя, колкото да им върна блясъка.
ами както ти казах зависи колко са дълбоки драскотините.. и да цитирам колегата "машината" както ти каза почваш примерно с 1000 , н одраскотината не изчезва.. минаваш на 600 .. още си стой . минаваш на 500 и чак тогава изчезва.. като ги заличиш почваш дасе качваш пък нагоре по обратния ред.. аз ги правя до 2000; след 1000 -1200-1500-2000

п.п а ак оси замисли лда си правиш машина



- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Полиране на алуминиеви джанти
CA3108KM написа:Nikito_nn написа:CA3108KM написа:не.. трябва от 1000 да почнеш за да има някакъв смисъл.. естествено ак обородвете не са надрани нямат забележки.. а ако има такива сваляш към по-едра шкурка... и чак накрая паста...
Ясно значи няма да мина по мързеливия начин. А като изкарам с 1000 до колко да ги сменям. Иначе бордовете са добре, има тук там по някоя забележка много лека, но като цяло нямат сериозни наранявания (отзад особено са ми по разпънати гумите и обикновено паркирам на педя от бордюра
за всеки случай, че съм си патил вече с едни други жанти
). Явно ще трябва да замисля как да си направя машината за въртене. От начало имах намерение да си направя някакво кече от вълнен парцал и да праскам с дрелката и пастата, без да ги въртя, колкото да им върна блясъка.
ами както ти казах зависи колко са дълбоки драскотините.. и да цитирам колегата "машината" както ти каза почваш примерно с 1000 , н одраскотината не изчезва.. минаваш на 600 .. още си стой . минаваш на 500 и чак тогава изчезва.. като ги заличиш почваш дасе качваш пък нагоре по обратния ред.. аз ги правя до 2000; след 1000 -1200-1500-2000това е
п.п а ак оси замисли лда си правиш машина![]()
най -сърдечно успех ти пожелавам , моята я мислих 2 месеца и накрая я направих , но още трябва да е подобрява
успех
Ясно как ще ги правя. А иначе машината е едно старо точило на дядо ми. Трифазен двигател на стойка и върти един диск за точене на най-различни работи. Идеята ми е да махна диска и да си заваря един фланец на който да се закрепя джантата и двигатела да я върти.
- CA3108KM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 459
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
- Пол: Мъж
- Кара: само русо и с 19"
- Мечтае да кара: същото (е39) ама М
Re: Полиране на алуминиеви джанти
теоретично е лесно
и аз си мислех така.. а за оборотите не мислиш ли ? а тази заварка трябва да едостатъчно добра за да не се откъсне...и евентуално да можеш д адържиш шкурката на джантата, да не се върти мн бързо да стане сакатлък недай си Боже... обмисли хубаво нещата

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Полиране на алуминиеви джанти
CA3108KM написа:теоретично е леснои аз си мислех така.. а за оборотите не мислиш ли ? а тази заварка трябва да едостатъчно добра за да не се откъсне...и евентуално да можеш д адържиш шкурката на джантата, да не се върти мн бързо да стане сакатлък недай си Боже... обмисли хубаво нещата
Принципно незнам какви са му оборотите но не е много бързо. Незнам каква трябва да е точно скороста на въртене при полиране, но даже си мисля, че ще е малко бавен. Знам какво имаш предвид, даже и аз съм го мислил този въпрос и мисля, че няма да е проблем. Заварката несъм я виждал, но трябва да е здрава, вече почти година ги търкалям (даже с разпънати гуми), и несъм имал никакви проблеми и несъм усетил да трепне, дори и с висока скорост (180-190).
- CA3108KM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 459
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
- Пол: Мъж
- Кара: само русо и с 19"
- Мечтае да кара: същото (е39) ама М
Re: Полиране на алуминиеви джанти
то въпроса е заварката на въпросния фланец за който ще закрепиш джантта да е здрава.. да не се откъсне.. премисли работите не е играчка
имам вече 2 счупени пръсна дано и няма повече...

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Полиране на алуминиеви джанти
CA3108KM написа:то въпроса е заварката на въпросния фланец за който ще закрепиш джантта да е здрава.. да не се откъсне.. премисли работите не е играчкаимам вече 2 счупени пръсна дано и няма повече...
Многу съм прост


- CA3108KM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 459
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
- Пол: Мъж
- Кара: само русо и с 19"
- Мечтае да кара: същото (е39) ама М
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Nikito_nn написа:CA3108KM написа:то въпроса е заварката на въпросния фланец за който ще закрепиш джантта да е здрава.. да не се откъсне.. премисли работите не е играчкаимам вече 2 счупени пръсна дано и няма повече...
Многу съм простСега те разбрах. Идеята ми е джантата да се фиксира през централния отвор и да се законтря (един вид като на машина за баланс) а, фланеца мисля да го сложа по-скоро като допълнителна опора (както се казва "за всеки случай")
Още съм в процес да си изградя някаква идея какво ще правя, щото то така или иначе ще ги правя зимата като ги сваля.
когато правих мойта.. скоро... само остта + фланеца дето законтря джантата + гайка която затваря веригата ми излезе 60лв с мой матеряли... и пак казвам мисли за безопасността
п.п напиши в гУгъл "машина за полиране на джанти" и цъкни на снимки има една дето може да земеш някаква идея от там...

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Полиране на алуминиеви джанти
CA3108KM написа:Nikito_nn написа:CA3108KM написа:то въпроса е заварката на въпросния фланец за който ще закрепиш джантта да е здрава.. да не се откъсне.. премисли работите не е играчкаимам вече 2 счупени пръсна дано и няма повече...
Многу съм простСега те разбрах. Идеята ми е джантата да се фиксира през централния отвор и да се законтря (един вид като на машина за баланс) а, фланеца мисля да го сложа по-скоро като допълнителна опора (както се казва "за всеки случай")
Още съм в процес да си изградя някаква идея какво ще правя, щото то така или иначе ще ги правя зимата като ги сваля.
когато правих мойта.. скоро... само остта + фланеца дето законтря джантата + гайка която затваря веригата ми излезе 60лв с мой матеряли... и пак казвам мисли за безопасността
п.п напиши в гУгъл "машина за полиране на джанти" и цъкни на снимки има една дето може да земеш някаква идея от там...
Благодаря ти

- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Колеги я ми дайте съвет как да ги оправя тия надрани бордове
Мисля да ги полирам ама ще е леко грозничко ако си седят тия деруги направо си липсва алуминий на места
А и щях да забравя ...някой има ли си на идея от къде мога да си намеря от тия нитчета ,че на тоя кескин са някви пластмасови и ми липсват поне 5 ,6 на 4те джанти общо.Мислих някой стругар да ми направи от ония остричките ама незнам дали ше стане добре





А и щях да забравя ...някой има ли си на идея от къде мога да си намеря от тия нитчета ,че на тоя кескин са някви пластмасови и ми липсват поне 5 ,6 на 4те джанти общо.Мислих някой стругар да ми направи от ония остричките ама незнам дали ше стане добре




- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- ilchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 2.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: всичко
Re: Полиране на алуминиеви джанти
SuPeR_FLY написа:Направо им събори външния ръб на струг ако питаш мен
Колегата е прав махай го ръба, ако нямаш струг под ръка давай с пилата но внимателно и равномерно, но най добре на струг.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани