Полиране на алуминиеви джанти
Модератор: bum_bum
- pvatanasov
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 15.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is coupe
Re: Полиране на алуминиеви джанти
4621 написа:нямам проблем с развиването имам всичко необходимо но реших да ги продавам понеже ще мога да им отделя време чак след два месеца благодаря за разясненията ако на някои му харесват да пише
Колега, тук не е подфорум Купува/Продава има си места за тази цел.
По темата - аз лично ще пробвам, освен с нанопастата на Percenta за защита и тази на BMW - Hard wax. С нея си защитавам боята на колата и въпреки че пише, че е за лакови покрития ще пробвам да видя дали ще хване, ще матира ли или пък не.
Поздрави,
Павел Атанасов

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Ще е хубаво после да кажеш дали се е получило с нея, за да знаем останалите, които не сме пробвали.
Успех!


- pvatanasov
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 15.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is coupe
Re: Полиране на алуминиеви джанти
err0r написа:Ще е хубаво после да кажеш дали се е получило с нея, за да знаем останалите, които не сме пробвали.Успех!
Разбира се, че ще споделя все пак с пробване се постига успех

Ето и снимки след Р2500 на местата, където ще се полира и Р400 (водна) на местата, където ще се боядисва. Утре почвам с полирането.



А ето как изглежда и заварян борд - за жалост така ще си ги карам, но все пак не е болка за умиране


За хората, които смятат да си купуват Wolfcraft полир кит-а - малко дефицитни се оказаха във Варна


Поздрави,
Павел Атанасов

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Полиране на алуминиеви джанти
pvatanasov написа:...
A дали може да дам идея? Защо не оставиш местата, които искаш да боядисваш, на водна 800 примерно, а останалото да полираш? Т.е. да минеш без боядисване.

- pvatanasov
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 15.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is coupe
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Разбира се, приемам съвети и идеи всякакви
Относно боядисване или не - и аз съм по-склонен да НЕ боядисвам частично по редица причини. Мога да оставя вътре крилата на пеперудите на Р800 Р1200, но идва проблема с дупките за болтовете - голяма мъка са ми. Почнах на ръка, после си направих приспособление за дрелка, но става на едни ямички - самата дупка е релефна вътре. С две думи въобще не става както искам. А ако само там подготвя и боядисам - по-скоро бих боядисал и пеперудките... Явно ще трябва да се помъча още с тия дупки и ако не успея да ги докарам остава боя.
А в момента има друг проблем - мястото, където се среща борда със спиците е недостижимо с тия кичета на Wolfcraft. Реших да опитам обратното - да въртя джантата, а кичето с ръце да го държа на тоя ръб. Ще пиша днес или утре за резултата + снимки
А като се сетя, че има още 3 джанти... ужас
ПС: Който още се чуди дали да си освежи джантите да се хваща без да му мисли
Днес почнах и втората джанта - пробвах да сваля боята и лака отново с Боди 700, но с нагряване - резултата е в пъти по-бързо сваляне на боята! Съветът ми е да нагреете хубаво джантата, аз го направих като я оставих на слънце и пуснах най-обикновена духалка срещу нея. Доста добре се нагря и я намазах обилно с препарата, като оставих духалката включена! Резултатът е, че самият препарат започна да ври, цвърчи, едни мехурчета се образуваха. След 30 минути отново я намазах и я оставих още 30 минути, като духалката не съм я изключвал и джантата беше на слънце. След тези операции резултата беше пей сърце
боята пада докато я бутнеш. За сравнение, при предната джанта беше студено без слънце и отново я мазах два пъти един след друг, но резултата беше 3-4 дни сваляне на боя
. Стигна се и до още мазания в последствие... За нагряване може да се ползва и пистолет с горещ въздух, но мисля, че трябва да се внимава с температурата, защото Боди-то е възпламенимо, но не пише при колко градуса... А и едва ли искате да разбeрeте
Поздрави!

А в момента има друг проблем - мястото, където се среща борда със спиците е недостижимо с тия кичета на Wolfcraft. Реших да опитам обратното - да въртя джантата, а кичето с ръце да го държа на тоя ръб. Ще пиша днес или утре за резултата + снимки

А като се сетя, че има още 3 джанти... ужас

ПС: Който още се чуди дали да си освежи джантите да се хваща без да му мисли

Днес почнах и втората джанта - пробвах да сваля боята и лака отново с Боди 700, но с нагряване - резултата е в пъти по-бързо сваляне на боята! Съветът ми е да нагреете хубаво джантата, аз го направих като я оставих на слънце и пуснах най-обикновена духалка срещу нея. Доста добре се нагря и я намазах обилно с препарата, като оставих духалката включена! Резултатът е, че самият препарат започна да ври, цвърчи, едни мехурчета се образуваха. След 30 минути отново я намазах и я оставих още 30 минути, като духалката не съм я изключвал и джантата беше на слънце. След тези операции резултата беше пей сърце



Поздрави!

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Полиране на алуминиеви джанти
И в друга тема дадох съвет на колега как най-лесно и супер бързо се сваля лаковото покритие на джантите и не само:взимате един качествен пистолет за топъл въздух и от по-близичко обдухвате желания участък, боята става за секунди на фъшкули и пада невероятно бързо и лесно, без да се уврежда самата джанта.



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Благодаря за съветите, че нещо лака на едни ББС РС-ки ми дойде доста здрав... 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- pvatanasov
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 15.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is coupe
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Вероятно най-добре става с пистолет за горещ въздух, както казва колегата, но не всеки има или може да се снабди с такъв. Приятел ми е споделял, че покритието на алуминиевата дограма го свалят с такъв пистолет и става лесно. Аз импровизирах, поради липсата на кой знае какви инструменти
Ето това се получи, след първото минаване с почистващата паста

Има разни прашинки по джантата, не е одраскано, както и не съм я почистил от самата паста. Затова стои и омазано.
Проблем си остава вътрешния ръб на борда
Пробвах направо с мекото киче, което е по-тънко, но никаква промяна. Днес мислих откъде да намеря нещо, което да ми свърши работа - Wolfcraft нямат такъв артикул изобщо. Реших да купя още едно киче - продава се отделно и да го срежа, за да стане по-тънко. След това като въртя джантата мисля, че ще успея да полирам, държейки вече по-тънкото киче на борда.
Голям филм са тия джанти, само после да не ми се налага да пиша в темата за откраднати неща от колите ни

Ето това се получи, след първото минаване с почистващата паста

Има разни прашинки по джантата, не е одраскано, както и не съм я почистил от самата паста. Затова стои и омазано.
Проблем си остава вътрешния ръб на борда

Голям филм са тия джанти, само после да не ми се налага да пиша в темата за откраднати неща от колите ни


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Полиране на алуминиеви джанти
Виждам, обаче на снимката две-три надлъжни драскотинки, по-големи и изглеждат по-дълбоки, които с пастата няма да станат май май. Вчрно, че от снимката нищо конкретно не може да се каже, но все пак. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- pvatanasov
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 15.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is coupe
Re: Полиране на алуминиеви джанти
alpina-ma6inata написа:Виждам, обаче на снимката две-три надлъжни драскотинки, по-големи и изглеждат по-дълбоки, които с пастата няма да станат май май. Вчрно, че от снимката нищо конкретно не може да се каже, но все пак.
Да прав си, под определен ъгъл се виждат драскотини, но трябва да си си наврял главата в калника и да гледаш



Павел Атанасов

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Полиране на алуминиеви джанти
pvatanasov написа:По принцип може би е хубаво да се мине с някакъв тип шкурка между Р2500 и полирането, защото дори когато шкуриш с Р2500 се получават съвсем леки драскотини, макар обилно да заливаш с вода![]()
Павел Атанасов
Айде пак ще ви издам един трик и тънкост, за да не оставя никакви следи шкурката макар и да е по едра, първо е накиснете в топла вода за около 15-20мин. и едва тогава започнете да шкурите, като обилно заливате с водичка(топла) и самото триено го правите с кръгови движения а не с праволинейни.Зора е да се свикне именно това, как да се търка.Ако тогава остават следи от водната шкурка ще се прекръстя, айде пробвайте и споделете.



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Ap3x
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бавно е39
- Мечтае да кара: е39 М ; е30 320ис
Re: Полиране на алуминиеви джанти
мойте от пясъка,прахта и явно от останалата луга по пътищата се окислиха и станаха на едни язви.. труд на вятъра.... та сега ги полирах пак но да видим колко ще изкарат
Re: Полиране на алуминиеви джанти
И мойте станаха на гъз,но честно казано бая време ги оставих без миене.Може би ако се мият поне веднъж седмично и се запечатат с хубава вакса няма да има проблеми.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани