автоматични халогени как?
Модератор: bum_bum
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
автоматични халогени как?
Идеята е следната много ми допада на новите коли тази ехтра която като завиваш на някъде съответният халоген се включва сам и след малко сам огасва. Та въпроса ми е как може да се постигне това и по конретно в Е36 318тдс компакт ако има значение модела разбира се? Имам някъкви дребни предположения и ако успея да го постигна ще пусна снимки с обяснение как съм го направил
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: автоматични халогени как?
Интересна идея, може да пробваш с механизма на лостчето за мигачите. Другият начин, за който се сещам е с рид-релета, но по нашите "перфектни" пътища ще си като дискотека
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
Не то идеята е да сработва само при включване на определен мигач, проблемите обаче са два единият е до някъде решим. Ще взимам сигнал от лоста на мигачите който трябва да минава през реле което да включва веригата на единия халоген, проблема с релетата обаче до колкото се сещам е че за халогените е едно общо което означава че някъкси трябва да заобиколя тази верига и да направя нови две отделни със реле за всеки халоген. Тоест излиза че трябва или да разделя халогените на две релета или да направя изцяло нова верига и всичко това за малко удоволствие то за това сме сектантити всички тука. Все още мъдря електрониката с едно момче токаджия да видим какво ще роди компота
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
BMW дизайн написа:Не то идеята е да сработва само при включване на определен мигач, проблемите обаче са два единият е до някъде решим. Ще взимам сигнал от лоста на мигачите който трябва да минава през реле което да включва веригата на единия халоген, проблема с релетата обаче до колкото се сещам е че за халогените е едно общо което означава че някъкси трябва да заобиколя тази верига и да направя нови две отделни със реле за всеки халоген. Тоест излиза че трябва или да разделя халогените на две релета или да направя изцяло нова верига и всичко това за малко удоволствие то за това сме сектантити всички тука. Все още мъдря електрониката с едно момче токаджия да видим какво ще роди компота
п.с. някои не е ли го правил вече
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: автоматични халогени как?
BMW дизайн написа:Не то идеята е да сработва само при включване на определен мигач, проблемите обаче са два единият е до някъде решим. Ще взимам сигнал от лоста на мигачите който трябва да минава през реле което да включва веригата на единия халоген, проблема с релетата обаче до колкото се сещам е че за халогените е едно общо което означава че някъкси трябва да заобиколя тази верига и да направя нови две отделни със реле за всеки халоген. Тоест излиза че трябва или да разделя халогените на две релета или да направя изцяло нова верига и всичко това за малко удоволствие то за това сме сектантити всички тука. Все още мъдря електрониката с едно момче токаджия да видим какво ще роди компота
Електрониката е лесна и работа за няколко часа. Няма какво да му мислите. Само не разбирам какъв е смисъла от тази екстра
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
Принципно идеята е че когато е тъмно помага при завои да виждаш страничната линия или дупка,тротоар а през деня превлича вниманието на др когато извършваш маневра им блесва насреща и забелязват, че си решил да правиш нещо
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: автоматични халогени как?
BMW дизайн написа:Принципно идеята е че когато е тъмно помага при завои да виждаш страничната линия или дупка,тротоар а през деня превлича вниманието на др когато извършваш маневра им блесва насреща и забелязват, че си решил да правиш нещо
И за тази цел всеки път като извършваш маневра трябва да пускаш по някои мигач да светва фара за мъгла. Пък недай си боже да забравиш да си пуснеш мигача и да се изхакаш в някоя дупка вечерно време .. после със сигурност ще те е яд за какво изобщо си се занимавам да си правиш такава екстра. При по-новите автомобили тази екстра се контролира от ъгъла на волана и това колко си завил.
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
dido0o``` написа:BMW дизайн написа:Принципно идеята е че когато е тъмно помага при завои да виждаш страничната линия или дупка,тротоар а през деня превлича вниманието на др когато извършваш маневра им блесва насреща и забелязват, че си решил да правиш нещо
И за тази цел всеки път като извършваш маневра трябва да пускаш по някои мигач да светва фара за мъгла. Пък недай си боже да забравиш да си пуснеш мигача и да се изхакаш в някоя дупка вечерно време .. после със сигурност ще те е яд за какво изобщо си се занимавам да си правиш такава екстра. При по-новите автомобили тази екстра се контролира от ъгъла на волана и това колко си завил.
значи схемата просто трябва да се до измисли мерси за пояснението пак беше от полза
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: автоматични халогени как?
BMW дизайн написа:dido0o``` написа:BMW дизайн написа:Принципно идеята е че когато е тъмно помага при завои да виждаш страничната линия или дупка,тротоар а през деня превлича вниманието на др когато извършваш маневра им блесва насреща и забелязват, че си решил да правиш нещо
И за тази цел всеки път като извършваш маневра трябва да пускаш по някои мигач да светва фара за мъгла. Пък недай си боже да забравиш да си пуснеш мигача и да се изхакаш в някоя дупка вечерно време .. после със сигурност ще те е яд за какво изобщо си се занимавам да си правиш такава екстра. При по-новите автомобили тази екстра се контролира от ъгъла на волана и това колко си завил.
значи схемата просто трябва да се до измисли мерси за пояснението пак беше от полза
Супер, я се замислете сега какво ще се получи, когато тръгнете от Варна за Бургас или обратно. През прохода ще бъдете като подвижна цветомузика ако халогените се включват при определен ъгъл на завиване на волана.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- rottweiler
- ентусиаст
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: автоматични халогени как?
stony1 написа:BMW дизайн написа:dido0o``` написа:BMW дизайн написа:Принципно идеята е че когато е тъмно помага при завои да виждаш страничната линия или дупка,тротоар а през деня превлича вниманието на др когато извършваш маневра им блесва насреща и забелязват, че си решил да правиш нещо
И за тази цел всеки път като извършваш маневра трябва да пускаш по някои мигач да светва фара за мъгла. Пък недай си боже да забравиш да си пуснеш мигача и да се изхакаш в някоя дупка вечерно време .. после със сигурност ще те е яд за какво изобщо си се занимавам да си правиш такава екстра. При по-новите автомобили тази екстра се контролира от ъгъла на волана и това колко си завил.
значи схемата просто трябва да се до измисли мерси за пояснението пак беше от полза
Супер, я се замислете сега какво ще се получи, когато тръгнете от Варна за Бургас или обратно. През прохода ще бъдете като подвижна цветомузика ако халогените се включват при определен ъгъл на завиване на волана.
e не е ли това функцията им? ако има паднал камънак на пътя би трябвало да ти го освети халогена
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
Ако нямаше смисъл нямаше да го слагат в по новите модели
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: автоматични халогени как?
stony1 написа:BMW дизайн написа:dido0o``` написа:BMW дизайн написа:Принципно идеята е че когато е тъмно помага при завои да виждаш страничната линия или дупка,тротоар а през деня превлича вниманието на др когато извършваш маневра им блесва насреща и забелязват, че си решил да правиш нещо
И за тази цел всеки път като извършваш маневра трябва да пускаш по някои мигач да светва фара за мъгла. Пък недай си боже да забравиш да си пуснеш мигача и да се изхакаш в някоя дупка вечерно време .. после със сигурност ще те е яд за какво изобщо си се занимавам да си правиш такава екстра. При по-новите автомобили тази екстра се контролира от ъгъла на волана и това колко си завил.
значи схемата просто трябва да се до измисли мерси за пояснението пак беше от полза
Супер, я се замислете сега какво ще се получи, когато тръгнете от Варна за Бургас или обратно. През прохода ще бъдете като подвижна цветомузика ако халогените се включват при определен ъгъл на завиване на волана.
Повявай ми пускат се при доста сериозен ъгъл на завиване и ако тръгнеш не от Варна ами до Атина все тая няма да се пусне , ей така ....
Иначе Ванак слагаш си пред халогените по 1 реле и ги командваш през лоста за мигачи и готово
I'm slowly drifting
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: автоматични халогени как?
аз все си мисля да сложа контактори на рейката и да ги направя така че след определен ъгъл за завиване да могат да контактуват един с друг нещо подобно на лик бутоните но все още събирам мнения от тук от там как точно е при новите коли направено за да стане ителигентно
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: автоматични халогени как?
BMW дизайн написа:аз все си мисля да сложа контактори на рейката и да ги направя така че след определен ъгъл за завиване да могат да контактуват един с друг нещо подобно на лик бутоните но все още събирам мнения от тук от там как точно е при новите коли направено за да стане ителигентно
По този начин халогените ще се включват при крайни ъгли на завиване. Аз се сещам за едно управление с потенциометър и два транзистора в ключов режим. Потенциометърът трябва да е смного голяма стойност, предполагам мегаоми. Така ще може да управлява транзисторите в ключов режим, само когато е почти в едно от двети си крайни положения. Проблема. който възниква е какда се свърже към кормилния прът, за да се завърта в определената посока заедно с волана и когато вола е в определената крайна позиция и потенциометърът да е в същата крайна позиция. При това положение, ако се използват крайни мощни транзистори, може да се направи халогените да се палят и да гаснат плавно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: автоматични халогени как?
BMW дизайн написа:аз все си мисля да сложа контактори на рейката и да ги направя така че след определен ъгъл за завиване да могат да контактуват един с друг нещо подобно на лик бутоните но все още събирам мнения от тук от там как точно е при новите коли направено за да стане ителигентно
За какво са ти контактори като имаш авто релета и са супер евтини ,а контактор на 12 волта нз кви пари е и къде ще го сложиш ... Иначе идеята ти предполагам е с крайни изключватели на рейката и пластини дето да ги задействат някъде захванати , но тогава само като навъриш волана много ще се задействат
П.С. Бутоните са ЛИХТ ,а не ЛИК
I'm slowly drifting
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани