за мотроник 1.7
Модератор: bum_bum
9 мнения
• Страница 1 от 1
- DragoManov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 100
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: sofia mladost
- Пол: Мъж
- Кара: horata da presi4at burzo
- Мечтае да кара: e30v10turbo
- Детайли за колата: standarten is turbo
за мотроник 1.7
тия дни си мислех,има ли варянт ако се измести гривната на дат4ика на хол на коляновия вал,или самото положение на дат4ика и по този на4ин да се въздеиства върху аванса?въпроса е за мотроник 1.7 който се ползва от ИС,а съответно и дат4ика на разпределителния вал,и тои да се манипулира по някакъф на4ин.
накой пробвал ли е нещо такова?да си е правил експетримент да сподели има ли някакъф ефект или трупа грешка и нищо друго?
накой пробвал ли е нещо такова?да си е правил експетримент да сподели има ли някакъф ефект или трупа грешка и нищо друго?
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: за мотроник 1.7
Колега струва ми се, че няма да постигнеш нищо премествайки датчика.
Идеята е че брои от празното място Н на брай зъби, така че където и да се намира е все тая
Идеята е че брои от празното място Н на брай зъби, така че където и да се намира е все тая
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: за мотроник 1.7
Бе то за промяната ще го промени, но каква е идеята да попитам, че искаш да местиш аванса. Нали си наясно, че този ъгъл се мени според температура на мотора, качество на сместа, сигнал от детонационни датчици, обороти и т.н.
only rear wheel drive
Re: за мотроник 1.7
michev написа:Бе то за промяната ще го промени
Говорите пълни глупости!
Въпросния датчик измерва единствено оборотите на коляновия вал и е на магнитен принцип, няма нищо общо с хол ефекта и т.нар. датчик на хол.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: за мотроник 1.7
я пак помиспи дали мери само оборотите или има и други функций, пък тогава пиши ако искаш, а и не е лошо да ни светнеш какво е според теб датчика на Хол и какъв е принципа му на работа
only rear wheel drive
Re: за мотроник 1.7
edit
Последна промяна Мармот на 04 Юли 2011, 20:35, променена общо 1 път
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: за мотроник 1.7
Интересно тогава за какво са му липсващите 2 зъба
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Re: за мотроник 1.7
b2 написа:Интересно тогава за какво са му липсващите 2 зъба
Еми не съм прав Извиняам се на michev...
И все пак не е датчик на хол а магнитно-индуктивен!
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- oem
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 15.12.2010
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: на кафе и цигари цял ден
- Мечтае да кара: Нещо с V10
Re: за мотроник 1.7
Освен риск от детонации друго няма да стане. Аванса като се настройва не се бута в целия диапазон по принцип. Според натоварването на мотора, температурата, горивото, аванса се настройва по-различен начин. Бутнеш ли датчика ще изместиш всичко което е правилно настроено до момента. По-добре ходи да ти направя един чип.
Skype: oemotorsport
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани