ЕКУ и чип
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
ЕКУ и чип
Здравейте колеги. На скоро станах собственик на Е46 323ЦИ с двигател М52Б25ТУ с 170 коня. Писали сме си с Лъчо от форума за чип на колата, но вече не ми е удобно да го разпитвам, та за това реших да попитам в този форум. Въпроса ми е следният. След като, както предполагам знаете, двигателя е само 170 коня, а не 192 както сме свикнали да е (в Е36 последните серии). Възможно ли е с постявянето на чип мощността да стане над 200 коня без да се пипа електрониката? Също така ако не става, възможно ли е да се смени ЕКУ-то с такова от 325-ца и двигателя да заработи с "другите" коне - и после чип естествено? Само ЕКУ ли ще е нужно да се смени ако само това е начина?
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: ЕКУ и чип
Преди малко прочетох подобна тема в силовия тунинг, но там почти нищо не се споменава по същество. При мен интересното, е че генерациятя ми е двойна а не единична както смятах. Сега е Ваш ред за полезни съвети.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ЕКУ и чип
taba4ko написа:Възможно ли е с постявянето на чип мощността да стане над 200 коня без да се пипа електрониката?
Е точно това няма как да стане, щото чипа си е електроника (смяна на софтуера). А и на атмосферен мотор чипа качва малко коне.
Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ЕКУ и чип
При Е36 192 коня не са ли 2.8 моторите ?
Ти от 2.3 искаш 200 коня ?
Ти от 2.3 искаш 200 коня ?
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
Re: ЕКУ и чип
325 е 192,328 е 193 коня.
Колкото до 323 и 325,моторите са 2.5 литра.
Мисля,че имаха разлика в компютъра,главите и изходящата система само.
Колкото до 323 и 325,моторите са 2.5 литра.
Мисля,че имаха разлика в компютъра,главите и изходящата система само.
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: ЕКУ и чип
По принцип разликата м/у двигателите на 323 и 325 физически са доста малко. Имам предвид, че М50Б25 е с чугунен блок и е без ванос, а при М52Б25ТУ има двоен ванос и алуминиев блок. Единствено на М54Б25 има и двойна генерация, но конете пак са 192. Разликата в мощността е в това че 25-цата ги постига при 5900 оборота, а 23-ката при 5500 оборота. За чипа е ясно. Той ще качи горната граница на прекъсвача, но тогава ше имам коне почти колкото 325-цата, а не колкото 325 с чип. Въпроса е дали ще заработи двигателя като 25-ца ако се смени ЕКУ-то с такова от 325 и след това се чипоса, и ако не става, какво друго да се направи?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ЕКУ и чип
DanielzZz написа:Мисля,че имаха разлика в компютъра,главите и изходящата система само.
Само... само, дето тва са най-важните неща за конете.
Иначе като си има тема не знам защо отваряте нова?
viewtopic.php?f=62&t=167847&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0+%D0%BC52%D0%B128&start=15
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани