уред за налягане на маслото
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: уред за налягане на маслото
Е предполагам, че магистралите не са рехави, но все пак...
Интересно ми е дали има разлика в показанията.
Интересно ми е дали има разлика в показанията.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
Re: уред за налягане на маслото
Какво им е на електронните на Autometer че избра механично ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: уред за налягане на маслото
Не е съвсем вярно, че в състезателните коли се предпочитат електронните уреди. По-скоро се ползват механични. Изключвам тези за нивото или налягане на горивото. За една състезателна кола налягане, температура на масло, вода и т.н. са особено важни и за това се разчита предимно на механични. Електронните такива дори и на сериозните фирми са доста неточни поради ограничението на движението на иглата. Autometer имат вече "full sweep" елекртронни уреди, но цената е страшна. Точното и бързо отчитане са част от причините да се предпочитат механични. Друга причина е, че електронния уред е много зависим от електрическата система на автомобила и често дава дефекти, а на една правена кола не е добре да не работи някои от тия уреди, защото в това време може да стане мяу. Друга причина е, че механичните не се влияят от намокряне и разни други катаклизми, които могат да сполетят правения мотор Та за това аз си взех механични, не че ще прайм голяма бегачка, но и на мен ми е важно да не строша мотора заради някаква глупост.
- 7BREYTON
- ентусиаст
- Мнения: 916
- Регистриран на: 15.04.2007
- Кара: Entwicklung 38
- Мечтае да кара: B12
Re: уред за налягане на маслото
rtzankov написа:bum_bum написа:Принципно казват, че няма проблем. Не съм чел за някой да му се е спукал маркуча, но аз за по-сигурно ще зема подсилен. Иначе за мен не е вариант да си направя мотор за 10 бона и да му сложа ел датчик от 20лв, който на 2 бара показва 5, а на 5- 20 или обратното. Тъй като тия уредчета са едно от нещата, дето ти пазят мотора предпочитам да дам малко повече пари предварително, отколкото след тва.
За целта просто можеш да си купи по-скъпи и качественни уреди,
които са сертифицирани и дават отклонения близки до 0
Ако си решик да пазаруваш, ще ти пратя няколко линка,
да разгледаш какво предлагат сериозните фирми, на сериозни цени
Bihte li dali malko повече инфо за качествените уреди и как да се получи на M57D30 / M57D29 и дали има готин начин
да се получи въобще елегантно и дискретно - не рейсарско ))
* 193 PS (142 kW; 190 hp)@4000, 410 N·m (300 lb·ft)@1750-3000 models:
o E38 730d
o E39 530d
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: уред за налягане на маслото
Ето ти качествени уреди. http://www.autometer.com/
На е39 къде ще ги сложиш за да не е "рейсърско" обаче не знам.
На е39 къде ще ги сложиш за да не е "рейсърско" обаче не знам.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани