Въпрос за ЧИП и Пилене на глава

Чип тунинг, Standalone и piggyback електроники.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 30.11.2008

Въпрос за ЧИП и Пилене на глава

Мнение от spiritbmw2 » 21 Фев 2009, 13:55

Искам да попитам след слагане на чип на Е36 318is 140hp
колко коня щи се дигнат
и също след пилене на главата на ИСа

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 21 Фев 2009, 14:16

Еми ще се дигнат два- три коня от умрелите ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 21 Фев 2009, 14:50

Абе зависи от пиленето ...ако се сложат по-къси биеле ...мисля че Бат Кольо беше правил такива работи да видиш дале ще са 2 -3коня..само дето при него се получаваше смес за турбинка де
Последна промяна Smoocki на 21 Фев 2009, 16:39, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 21 Фев 2009, 16:00

май имаше предвид да се вдига степента на сгъстяване чрез сваляне от недохода. би трябвало да има ефект при това голям само че ще стане по-капризен двигателя откъм гориво а и не знам колко недоход има м42

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 22 Фев 2009, 10:12

само с пилене няма да стана по капризен от към гориво с ориджинъл валовете си е все тая, ако искаш да се развърта повече може и други работи да по напилиш маховик вал :mhihi: и да не забравиш баланса :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 22 Фев 2009, 12:55

small написа:само с пилене няма да стана по капризен от към гориво с ориджинъл валовете си е все тая, ако искаш да се развърта повече може и други работи да по напилиш маховик вал :mhihi: и да не забравиш баланса :mhihi:

искаш да кажеш, че като свали от главата/блока малко и няма да се дифне степента на сгъстяване ли :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 23 Фев 2009, 15:11

Малиии и тая тема ш"ся развива. Да кажем аз си мисуя, че от чипа ш"са дигнат 13,46 к.с., а от шлайфането ш"ся дигнат ощ 7,54 к.с. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 23 Фев 2009, 16:12

ще усетиш разлика и от чипа и от пиленето...

за пиленето освен главата дай да ти олекотят малко и полират клапаните... също да ти полират всмукателния колектор докъдето може... разлика има! казвам ти го от личен опит... идват ти хубави високи обороти...
за чипа Лъчо е твоя човек... отиди при него ще ти даде хубав чип на разумни пари... като коне само диното може да ти каже колко ще вдигнеш но определено ще почувстваш разлика ;)



Smoocki написа:Абе зависи от пиленето ...ако се сложат по-къси биеле ...мисля че Бат Кольо беше правил такива работи да видиш дале ще са 2 -3коня..само дето при него се получаваше смес за турбинка де


какви биели какви турбини ве... ти можеш ли да прочетеш какво е написал колегата и какво конкретно е попитал?

small написа:само с пилене няма да стана по капризен от към гориво с ориджинъл валовете си е все тая, ако искаш да се развърта повече може и други работи да по напилиш маховик вал :mhihi: и да не забравиш баланса :mhihi:

аз съм сигурен че не иска да вдига 50 коня а иска да си позасили съвсем малко колата ;) едно е перформънс за 300-400 лв. друго е вал за 1000 лв :roll:

а и този маховик освен да вдига и сваля оборотите по бързо на празен ход друго си мисля че не прави...
:roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 23 Фев 2009, 17:30

Ogi написа:...

а и този маховик освен да вдига и сваля оборотите по бързо на празен ход друго си мисля че не прави...
:roll:


мани тия работи колата ускорява доста по-добре с него

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 24 Фев 2009, 4:00

колеги, защо не използвате търсачката, за въпроси разисквани многократно преди?

http://bmwpower-bg.net/forums/search.php

ако имате въпроси към стари теми, копирайте си цитат от старата тема и отворете нова, но няма нужда да се повтаря едно и също нещо непрекъснато...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 26 Фев 2009, 14:20

small написа:само с пилене няма да стана по капризен от към гориво с ориджинъл валовете си е все тая, ако искаш да се развърта повече може и други работи да по напилиш маховик вал :mhihi: и да не забравиш баланса :mhihi:

аз съм сигурен че не иска да вдига 50 коня а иска да си позасили съвсем малко колата ;) едно е перформънс за 300-400 лв. друго е вал за 1000 лв :roll:


а и този маховик освен да вдига и сваля оборотите по бързо на празен ход друго си мисля че не прави...
:roll:[/quote]
сам си отговори това беше първото което ме подразни в тази марка и е отстранено за какво са ми обороти които падат след 20 сек. :mhihi:
а относно колегата спиленето само с шлайф на глава няма да я згъсти достатъчно че да му се налага слага по висок октан

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 17.06.2007

Мнение от lipcho » 03 Мар 2009, 13:41

ще съсипеш двигатела земи си по мошна кола

Назад към Електроника

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook