Чип за 318ти 1.9 140к.с. 96' ?

Чип тунинг, Standalone и piggyback електроники.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 23.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 318 ti comp m technic m44

:

Мнение от Vandalism » 25 Мар 2009, 13:34

ми аз , така да кажа незнам какво карам още :mhihi: , не разбирам , но като я зех казаха че била ванус ... тя е с компютър на Z3 за америка и не е същия софтуер , затова тунизирането на софтуера давало чак такива резултати ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: :

Мнение от bum_bum » 25 Мар 2009, 13:37

Vandalism написа:аз отидох при едни пичове , които ми дават "уникален" чип , поне така казаха ... който 6тял да ми вдигне близо 20 коня и да и' направи старта така както тръгва на 4 000 оборота . ... знам че на 4000 оборота се включва "вануса" ... та малко ми се струва невъзможно .. дава ми го от 650 на 250 лв. ... как мислите , дали е възможно да направят тожа което казват ??? моля за мнение


:shock: гледам и не вярвам на ушите си.
А ти така като ти ги наговориха тия приказки върза ли се? То щом си повярвал за ваноса и американския комп кво ли питам де :ok:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 25 Мар 2009, 13:37

Колега караш М44Б19 1.9л 140 конски сили.Няма ванос тоя мотор.И на Z3-ката се монтира същия мотор, но софтуера е един и същ(предполагам) :roll: .

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 23.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 318 ti comp m technic m44

:

Мнение от Vandalism » 25 Мар 2009, 13:42

незнам по колко вървят 318ти , ма за мойта дадах 8700 , 1 хилка свалих , от Германия .... дали съм се набутал ... незнам , всички които са я виждали казват че е "уникална" ..

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 23.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 318 ti comp m technic m44

:

Мнение от Vandalism » 25 Мар 2009, 13:48

за вануса реших да питам за да разбера , и ас си мислех че нямам ... но софтуера не е еднакъв ... американците имат по-големи изисквания към вредните емисии (нищо че 1 тяхна замърсява 3 пъти повече) и за тва е малко "спъната" до 3500 оборота

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Мар 2009, 14:08

смех смех, голем смех :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 23.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 318 ti comp m technic m44

:

Мнение от Vandalism » 25 Мар 2009, 14:16

смех , ма аре да се дръпнеме после за кефа ... надъхан ли си ????след 15 минути свършвам работа

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 23.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 318 ti comp m technic m44

:

Мнение от Vandalism » 25 Мар 2009, 14:17

сичко ми е , както е излязла от завода , не съм я пипал

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Мар 2009, 14:24

:mhihi: :mhihi: не ме интересуваш ама никак даже, оправяй се, карай си американския компютър и м44 с ванос и си живей живота :mhihi: :mhihi: само недей да спираш да пишеш да има на какво да се смееме

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 23.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 318 ti comp m technic m44

:

Мнение от Vandalism » 25 Мар 2009, 14:30

е , са кво фана те шъбето ли .... ??????? нали казваш че е смех ....да ги пуснеме , и да видиме ... , няма да отнеме много ахаха :mhihi: .иначе малко говориш без покритие ...не съм казвал че ще те "бия" само искам да пробваме ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Мар 2009, 15:05

мани ти мойта каква е тя си е най обикновена ми разкажи на твойта уникална за ваноса и компютъра от Z3 за Америка я дай малко детайли :mhihi: :mhihi: :mhihi: сложи тоя чип дето специално за теб от 650 на 250 ти го намаляват и после разкажи кога точно ти се включва ваноса и имаше ли ефект :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Re: :

Мнение от St.Dilov » 25 Мар 2009, 15:14

bum_bum написа:
:shock: гледам и не вярвам на ушите си.
А ти така като ти ги наговориха тия приказки върза ли се? То щом си повярвал за ваноса и американския комп кво ли питам де :ok:
Това обяснява,защо темата няма никакъв смисъл ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 17.03.2009
Пол: Мъж
Кара: к'вот има !

Мнение от chiptuning » 25 Мар 2009, 16:50

баси що се дранкате за глупости бе хора.........4овека пита има ли смисал от чип за неговия мотор а вие му осмардяхте темата :confused:
скъпо платен безделник !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Чип за 318ти 1.9 140к.с. 96' ?

Мнение от kirililiev » 25 Мар 2009, 17:00

Prokudeniq написа:
Vandalism написа: колеги моля дайте мнение дали да сложа чип и има ли смисъл ?
Чипа на сток атмосферен мотор може да ти служи само за духовно въодушевление. Колегата едно мнение над моето говори за некви 7000 оборота. Какво значение има след като максималната мощност му е на 5500 или 6000 беше. От там нагоре въртеливия момент ти пада прогресивно като права линия ноадоло и си оставаш само с едни коне дето и за оране не стават. Ако сложиш разпределителен вал на по-големи градуси (283 градуса например) и макс мощност да да ти се получава в 6800 оборота тогава има смисъл да развиваш тези 7000 оборотчета, но въртящия момент няма да започва още от 1500 об. както е в момента, а ще се измести малко нагоре с 500 оборота. При промяна на горивната таблица и задаване на по-богата смес наистина въртеливия момент почва от още по-ниски обороти, но при сток ДВГ богатата смес води до загуба във високата скорост.



колега,на 5800 си на 150,след това мощността пада но не рязко и на 7000 примерно си на 130 коня но при смяна на предавката вместо да падаш на 4000 падаш на 4500 и дупката в ускорението изчезва,предпочитам да съм 100 коня на 9000 оборота отколкото да сменям на 6500,колата съм я тествал стотици пъти,ефект има и то голям,умрялата 520-ка прави изключителни неща със смешния мотор.в галерията ми има снимка на километража на 20-ката,много губи при висока скорост :mhihi: докато извадя телефона скоростта падна с 10 километра но все пак виш снимката,засичана е с други коли и с гпс,разликата при 200 километра е с 2 одгоре :mhihi: тва го казвам от опит а не от четене по форумите,нямам дори и спортен филтър и правопоточно гърне,всичко е сток ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: Бетоновъзел Камчатка

Re: Чип за 318ти 1.9 140к.с. 96' ?

Мнение от Prokudeniq » 25 Мар 2009, 19:18

kirililiev написа:
Prokudeniq написа:
Vandalism написа: колеги моля дайте мнение дали да сложа чип и има ли смисъл ?
Чипа на сток атмосферен мотор може да ти служи само за духовно въодушевление. Колегата едно мнение над моето говори за некви 7000 оборота. Какво значение има след като максималната мощност му е на 5500 или 6000 беше. От там нагоре въртеливия момент ти пада прогресивно като права линия ноадоло и си оставаш само с едни коне дето и за оране не стават. Ако сложиш разпределителен вал на по-големи градуси (283 градуса например) и макс мощност да да ти се получава в 6800 оборота тогава има смисъл да развиваш тези 7000 оборотчета, но въртящия момент няма да започва още от 1500 об. както е в момента, а ще се измести малко нагоре с 500 оборота. При промяна на горивната таблица и задаване на по-богата смес наистина въртеливия момент почва от още по-ниски обороти, но при сток ДВГ богатата смес води до загуба във високата скорост.



колега,на 5800 си на 150,след това мощността пада но не рязко и на 7000 примерно си на 130 коня но при смяна на предавката вместо да падаш на 4000 падаш на 4500 и дупката в ускорението изчезва,предпочитам да съм 100 коня на 9000 оборота отколкото да сменям на 6500,колата съм я тествал стотици пъти,ефект има и то голям,умрялата 520-ка прави изключителни неща със смешния мотор.в галерията ми има снимка на километража на 20-ката,много губи при висока скорост :mhihi: докато извадя телефона скоростта падна с 10 километра но все пак виш снимката,засичана е с други коли и с гпс,разликата при 200 километра е с 2 одгоре :mhihi: тва го казвам от опит а не от четене по форумите,нямам дори и спортен филтър и правопоточно гърне,всичко е сток ;)
И к'во праим с въртящия момент който се срива изведнъж, само на коне ли разчитаме :) Ефекта от преместването на ограничителя ще го усетиш само на 1-ва и 2-ра предавка, след това си е чиста загуба да се мъчиш да стигнеш до тия обороти със сток ДВГ. Ако толкова ти е голяма разликата, като дойда у Софето с куатрото ще те мерна, аз сменям предавките на 6400 оборота и 520-ки ги прая мармаладка. Та да видим до 230 каква разлика щи дам. Последната 520-ска чипната и с филтър не се виждаше в огледалото фаровете и изглеждаха като на дърт зил фаровете в мъгла от 100 метра.
Няма нищо по-страшно от активната глупост.

ПредишнаСледваща

Назад към Електроника

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook