Замяна диф 528-520 е39

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1053
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Замяна диф 528-520 е39

Мнение от krasi_bmw » 02 Юли 2013, 11:36

Колеги понеже смених мотора на 20ката с 28 и съм решил да заменя и дифа с 3.07 от 2.8 комби,но има разлика във фланеца на които се захваща кардана.Въпроса е може ли да се замени ,за да си оставя моя кардан . http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ve_output/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Замяна диф 528-520 е39

Мнение от maxpower » 02 Юли 2013, 14:11

Сега виждам, че това е е39, извинявма се помислих, че е е36, при е39 не знам как стоят нещата
Последна промяна maxpower на 07 Юли 2013, 20:29, променена общо 2 пъти
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1053
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: Замяна диф 528-520 е39

Мнение от krasi_bmw » 07 Юли 2013, 19:03

а фланеца ,за него питам,.мисля че ще се разбалансира кардана или се бъркам :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1053
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: Замяна диф 528-520 е39

Мнение от krasi_bmw » 14 Юли 2013, 21:22

Сменен е без ядове ,само се заменят 3те фланеца ,пасват точно.В този случай си остават и 20ковите полуоси и кардан.

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook