Глава за М52Б28 vs M50B25

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от bavar4o.70 » 26 Юни 2012, 21:12

Louis написа:ето една таблица с биелите коя от какъв мотор е и с какъв диаметър лагери на вала са:
Изображение
иначе за хода на валовете...имам един еxel, но в момента не ми е наличен ако по-късно се присетя ще го кача и него.
кажи за кой по-конкретно те инт? за какъв мотор, за да не откриваш тепърва топлата вода...
имай впредвид, че ще ти трябват и дължина и диаметри на бутала

П.П. ето направо нещо полезно...поне да са на едно място :lol: :

Бутала:
M44, 30.4mm CH, 84mm bore
M42, 31.65mm CH, 84mm bore
M43, 31.65mm CH, 84mm bore
M40, 31.65mm CH, 84mm bore
M20, 34.09mm CH, 84mm bore
M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore
M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore
M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore
M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore
S50B30 (USA), 32.8mm CH, 86mm bore
S50B32 (USA), 31mm CH, 86.4mm bore

Колянови валове:
M20B25, 75mm
M20B27, 81mm
M50B25, 75mm
M50B28, 84mm
M52B28, 84mm
M54B30, 89.6mm

Биели:
M50B25 (VANOS), 135mm
M50B25 (non VANOS), 140mm
M20B27, 130mm
M20B20, 130mm
M20B25, 135mm

За височината на буталата нямам инфо,обаче няма заводски м50в28.И другата грешка е-м50в25 БЕЗ ванос-135мм. биели ,м50в25 С ванос 140 мм.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от u`F`o » 26 Юни 2012, 23:23

Добре, а 20сковите защо не ги давате. Те също ще могат да се използват, още повече че са цифра евтини. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от S-stail » 27 Юни 2012, 16:34

Става или НЕ става?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от rottweiler » 16 Юли 2012, 12:31

зна4и за м50б25 без ваноса ще му е по добре със глава на 2.8 и неговите си смукатели, отколкото със неговата си глава? говорим за атмосферки
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от rottweiler » 05 Авг 2012, 20:09

да си довърша - днес наредих валовете и повдига4ите(м50 non vanos) на м52 глава. и като ги завъртях на пръв поглед вси4ко е то4но. Но все пак да попитам и тук може ли така да го затворя и би ли имало някакви проблемации със хода на клапана и това 4е съм със по-големите повдига4и?
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от maxpower » 05 Авг 2012, 22:26

Може, но няма голяма полза от тежките повдигачи на м50 спрямо тези на м52 при условие, че ползваш стоковите пружини от м52. Моята препоръка е да сложиш касетите и повдигачите от м52 пък валове реди каквито искаш. На какви обороти ще го въртиш тоя двигател? Иначе единствената логика да работи по добре с ваносовата глава е, че клапанчетата са малко по тънки(повече място да минава въздуха) и на без ваносовите глави водачите на клапаните стърат вътре в порта, а тези на м52 не. Не съм сигурен дали и в профила на клапаните нямаше разлики, но сега ме мързи да слизам да ги сравнявам.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от bavar4o.70 » 06 Авг 2012, 19:06

rottweiler написа:да си довърша - днес наредих валовете и повдига4ите(м50 non vanos) на м52 глава. и като ги завъртях на пръв поглед вси4ко е то4но. Но все пак да попитам и тук може ли така да го затворя и би ли имало някакви проблемации със хода на клапана и това 4е съм със по-големите повдига4и?

Повдигачите на м 50 са с по-голям диаметър,но ако си ги изпразнил те ще се саморегулират на висоачина,колкото е нужно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от BABHOMED » 26 Яну 2014, 23:07

Касетка от М52 с повдигачите съвместима ли е със М50б25 ванос
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от maxpower » 27 Яну 2014, 9:01

BABHOMED написа:Касетка от М52 с повдигачите съвместима ли е със М50б25 ванос

да
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от KriK4eTo » 14 Май 2014, 23:45

Здравейте, имам под ръка два мотора. Единият 50Б25ТУ и М52Б28, които и двата имат еднакъв кастинг номер на главите завършващ на 400. Не би ли значило това, че главите са с еднакъв профил? Някъде четох, че б28 има по леки газо-разпределителни детаили от тези на предходните 6-таци. За без ваносовия мотор нещата са ясни защо имат двоини пружини и то съответно е, всичко тежи една камара желязо.... :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: Глава за М52Б28 vs M50B25

Мнение от ThreeTwentyEight » 25 Авг 2014, 22:55

Да дам и аз мнение като сблъскал се с тази дилема


Моя мотор е така нареченото М50б28 М50 блок с карантия от 2.8 напълно ревизиран и обслужен. Глава М52В28 в ОЕМ вид конусни пружини единични напълно ревизирана в Джуди.

Бош електроника с чип на 7200 оборота без ваноси с Кастрол 10 - 60 :bang:

Драг гонки няма проблеми колата е уникална за каране липсва и един лек маховик и ша е ужас... както и да е.. Обаче при първият продължителен дрифт на 7200 4ти цилиндър стигна изпускателен клапан... сваляй глава наново и клапан и т.к и т.к всички знаете какво следва...

Та според мен мотор без турбо за атмосферен тунинг 2.5 глава с 2ните пружини е по добрия вариант щото тея 2.8 глави след 6500 оборота от мотора са чуват някфи звуци все едно разтоварва турбина...

Когато сглобявах мотора имах 2.5 глава и я продадох щото прочетох една камара глупости за тея глави М50 / М52 според мен който смята че може да отдели още 1000 лв за пружини и талерки евала му да си кара с 2.8цовата глава който мисли да върти над 6500 да се застрахова с 2.5цовата...
макар да съм виждал М50Б20 глава с ударен клапан на първи цилиндър от префорсиране...

Пък и да си бъдем честни защо във форума е пълно с 2.8 глави пък 2.5 без ванос всичките са продадени :mhihi: както със прочутия М50Б25 колектор ( Само да кажа че съм с такъв и нормална стокова 2.8ца няма шанс :wave: )

И Само още една вметка М50Б20 главата смукателните клапани са големи почти колкото изпускателните на 2.8/2.5 пак питайте що да ги ползваме и що са по 50лв вече главите :ok:
BMW..

Предишна

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook