мотор за е30
Модератор: bum_bum
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- nesko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
мотор за е30
искам да попитам кой мотор е най добър за една е30ка която искала да стане дрифтачка
м50б25 без ванос
м52б28 с един ванос
м52туб28 с два ваноса
но като посочвате мотор кажете защо и с какво е по добър от другите
м50б25 без ванос
м52б28 с един ванос
м52туб28 с два ваноса
но като посочвате мотор кажете защо и с какво е по добър от другите
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- nesko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: мотор за е30
да но мен ме интересуват точно тези три мотора даже по ми е интересно между м52ките кой и с какво е по добър
Re: мотор за е30
М50-то луд мотор това което съм видял от него от другите два не съм видял иначе и те държат на бой но си имат лимит и силовия им тунинг изисква много пари а резултатите малко коне
http://www.youtube.com/user/GrudgeRider ... ycZlRpvy0c М50
http://www.youtube.com/user/GrudgeRider ... ycZlRpvy0c М50
само най-добрите умират млади
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: мотор за е30
Аз си мисля че М52В28 е най-удачния и най-вървежен !
Особено с плетено колекторче,М50В25 смукател,спортно филтърче и чипс, незнам колко удачно може да е и лек маховик!
Особено с плетено колекторче,М50В25 смукател,спортно филтърче и чипс, незнам колко удачно може да е и лек маховик!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: мотор за е30
delas_328 написа:Аз си мисля че М52В28 е най-удачния и най-вървежен !
Особено с плетено колекторче,М50В25 смукател,спортно филтърче и чипс, незнам колко удачно може да е и лек маховик!
ма с тоя смукател тряя се портва и главъ и дросел естествено от 2,5
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
Има достатъчно ефект от всмукателя и без да е портвана главата, а дросела става и от 2,8.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1596
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: мотор за е30
Ам то ако не е портвана кратуната има ли смисъл от по голям дросел? Не се ли изменя само респонса от тва?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
Те са еднакви дроселите на размер. Разликата е в уплътнението към колектора. На единия е в колектора, а на другия в дросела.
По-голям става евентуално с портване и вече по-голям маф.
По-голям става евентуално с портване и вече по-голям маф.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: мотор за е30
Аз бих заложил на М50Б25 - като че ли най-много държи на бой. А и ако по-натам решиш да турбинираш, М50-ката е пак най-удачния вариант.
Si non confectus, non reficiat.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
Защо бъркате "държането на бой" с поносимостта към немърливо отношение. М50 понася много повече немърливото отношение на собственика (90% от собствениците тук) и за това се слави като много як мотор.
М52 се чупел .. ми чупи се. Не може да караш що-горе модерен двигател на престижна марка и да искаш от него да се представя като Порше, а да го поддържаш като Голф и после да се чудиш що се троши.
Всеки ден в червеното, масло 10W-40, сменя се на 10 000 в най-добрия случай, филтри от пазара, щото оригиналните били скъпи само заради логото, разни филтри за картерни газове и т.н. не се сменят, щото скъпи. Ваноса леко стърже ама той си бил така, повдигачите почукват ама то било нормално и после двигателя бил скапан.
М52 държи не по-малко на юнашко каране, ако се поддържа добре.
А като се избира мотор за бегачка не се ли избира по-технологичния, по-лекия, по-добрия дизайн (square) и т.н..?
След като ще е бегачка не е ли редно да се обслужва по най-добрия начин? Тогава М52 с нищо не е по-лош от М50, а напротив. Превъзхожда го в много отношения.
М52 се чупел .. ми чупи се. Не може да караш що-горе модерен двигател на престижна марка и да искаш от него да се представя като Порше, а да го поддържаш като Голф и после да се чудиш що се троши.
Всеки ден в червеното, масло 10W-40, сменя се на 10 000 в най-добрия случай, филтри от пазара, щото оригиналните били скъпи само заради логото, разни филтри за картерни газове и т.н. не се сменят, щото скъпи. Ваноса леко стърже ама той си бил така, повдигачите почукват ама то било нормално и после двигателя бил скапан.
М52 държи не по-малко на юнашко каране, ако се поддържа добре.
А като се избира мотор за бегачка не се ли избира по-технологичния, по-лекия, по-добрия дизайн (square) и т.н..?
След като ще е бегачка не е ли редно да се обслужва по най-добрия начин? Тогава М52 с нищо не е по-лош от М50, а напротив. Превъзхожда го в много отношения.
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: мотор за е30
bum_bum написа:Защо бъркате "държането на бой" с поносимостта към немърливо отношение. М50 понася много повече немърливото отношение на собственика (90% от собствениците тук) и за това се слави като много як мотор.
М52 се чупел .. ми чупи се. Не може да караш що-горе модерен двигател на престижна марка и да искаш от него да се представя като Порше, а да го поддържаш като Голф и после да се чудиш що се троши.
Всеки ден в червеното, масло 10W-40, сменя се на 10 000 в най-добрия случай, филтри от пазара, щото оригиналните били скъпи само заради логото, разни филтри за картерни газове и т.н. не се сменят, щото скъпи. Ваноса леко стърже ама той си бил така, повдигачите почукват ама то било нормално и после двигателя бил скапан.
М52 държи не по-малко на юнашко каране, ако се поддържа добре.
А като се избира мотор за бегачка не се ли избира по-технологичния, по-лекия, по-добрия дизайн (square) и т.н..?
След като ще е бегачка не е ли редно да се обслужва по най-добрия начин? Тогава М52 с нищо не е по-лош от М50, а напротив. Превъзхожда го в много отношения.
Много добре казано и те подкрепям за казаното и аз съм на същото мнение !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: мотор за е30
Като си ги харесвате карайте си ги М52-ките тогава. Пък аз ще си тикам с М50-то
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
Въпрос на виждане ..
Върни малко лентата и виж преди няколко години как всички се смееха на Ауди и Мерцедес, че ползват компресори и има по 10 страници есета колко по-добър е атмосферния мотор с неговият плавен въртящ момент и т.н. и т.н.
Това беше преди ерата на DIY турбинирането. Нямаше знания, нямаше източници. Правеха се плахи опити, повечето неуспешни.
Днес всеки селянин (Славянко, не визирам теб, да не се обидиш ) може да сложи турбо и да повиши мощността на колата си с 30- 40- 50.. дори 100%.
В повечето случаи това се прави по абсолютно немърлив начин и от единица налягане се вадят коне -50% на това, което вадят хората при добър сетъп. Влагат се части, които по белия свят дори не се споменават като алтернатива и така .. и все пак поне имаме надналягане се качва някаква мощност.
Съответно М50 бидейки корав мотор устоява и на тия издевателства вадейки коне считани за смешни от хората, които правят нещата както трябва но тук са върха на тунинга и майсторството.
Естествено има и хора, които правят нещата както трябва и имат читави коли, няма да ги споменавам едно че целият форум знае кои са, друго за да не пропусна някой.
Аз лично съм на другия полюс опитвайки се да построя много силен не М атмосферен мотор, но за съжаление за пореден път похарчих страшно много пари тази зима и обстоятелствата пак са против мен. Преди бяха майстори, сега други причини и така.
Надявам се все пак до напролет да успея и аз да пусна едно дино за да спрат веднъж за винаги споровете може или не може М52 да е силен мотор.
Върни малко лентата и виж преди няколко години как всички се смееха на Ауди и Мерцедес, че ползват компресори и има по 10 страници есета колко по-добър е атмосферния мотор с неговият плавен въртящ момент и т.н. и т.н.
Това беше преди ерата на DIY турбинирането. Нямаше знания, нямаше източници. Правеха се плахи опити, повечето неуспешни.
Днес всеки селянин (Славянко, не визирам теб, да не се обидиш ) може да сложи турбо и да повиши мощността на колата си с 30- 40- 50.. дори 100%.
В повечето случаи това се прави по абсолютно немърлив начин и от единица налягане се вадят коне -50% на това, което вадят хората при добър сетъп. Влагат се части, които по белия свят дори не се споменават като алтернатива и така .. и все пак поне имаме надналягане се качва някаква мощност.
Съответно М50 бидейки корав мотор устоява и на тия издевателства вадейки коне считани за смешни от хората, които правят нещата както трябва но тук са върха на тунинга и майсторството.
Естествено има и хора, които правят нещата както трябва и имат читави коли, няма да ги споменавам едно че целият форум знае кои са, друго за да не пропусна някой.
Аз лично съм на другия полюс опитвайки се да построя много силен не М атмосферен мотор, но за съжаление за пореден път похарчих страшно много пари тази зима и обстоятелствата пак са против мен. Преди бяха майстори, сега други причини и така.
Надявам се все пак до напролет да успея и аз да пусна едно дино за да спрат веднъж за винаги споровете може или не може М52 да е силен мотор.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: мотор за е30
Братле не казвам че не става. Напълно разбирам какво значи М52 Виждал съм ги и двата разглобени на съставни части и съм ги сглобявал знам предимствата и недостатъците и на двата. Имам в предвид че ние в България не сме за М52. На нас ни трябва якото желязо и кой каквото и да говори аз съм минал по тоя път и знам че е така. В крайна сметка не ние трябва да робуваме на колите си а те на нас. Видях много хора на които им е писнало да правят и да робуват на такива мотори и накрая си вземат това което е най добре. Не напразно и сега в избора си на джип си взех старото желязо наречено ленд круизер 92г. Да ми носи платформата с колата и колесара с лодката като ходя за риба и да държи на бой, душмания, и да не ме оставя. И вече видях какво е предимството. Направих една камара офроуд разходки и не съм бутнал нищо и всичко е здраво. Видях също и хора с новите железа как им робуват след всяка разходка.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани