дискове от 330 на е36

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 08 Юли 2009, 6:57

:) в случея вапроса е да си начеша крастата и е36 цата да е по красива и ефективна донякъде , двигателя уж го правя да върви ако се наложи и един компресор ще му сложа до 1-2 години ,ако станат дисковете от 330 отдзад ще ги сложа иначе колата от както я купих е с нови дискове накладки маркучи и течност и добри гуми и не е особено ефективна в спирането преди имах една 123ка и спираше много по добре и нямаше абс

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 08 Юли 2009, 11:22

И аз го мислих ама прецених накрая че става прекалено скъпо после, най-добре да се сложат някакви хубави дискове (примерно Цимерман), по-добри накладки(EBC Green Stuff например), една хубава спирачна течност и маркучи с метална оплетка и ефекта ще дойде. Това дали караш ис-ка или 16-ка или лада няма никакво значение за спирачките, все пак всяка кола е добре да спира.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 08 Юли 2009, 11:34

не, аз го написах защото на тази кола спирачките от завода не са никак лоши. има доста коли, които от завода спирачките им са доста зле и е наистина добра идея да се сменят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 08 Юли 2009, 21:18

аз имам идея като се преебат тия дискове да сложа готини дискове и други джунджурии и е 36 цата да стане неква готина като окачване иначе отдавна сам извън практичните решения ако говорим за пари :) поздрави на всички

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 7.06.2008
Пол: Мъж
Кара: Нещо между 320-ка и М3
Мечтае да кара: S62B50

Мнение от STOPSKI » 11 Юли 2009, 13:06

Колеги значи аз парво смених задните дискове от е46 320
те са вентилирани за разлика от др е36-ци ся нз на 2.5 и на 2.8 дали са вентилирани но на 320 и 318... не са
значи смених задните дискове и апаратите ефекта беше усезаем мн прилично се получи имаше спорове от рода на колата ше се вартяла по патя повече ще хваштат задните няма такова нещо иначе задните дискове бяха по голями от предните предния стандартен е 286мм а задния беше 297 :D ефект имаше едно че е по голям диска но и е вентилиран.
Сега сложих предни дискове от е46 330d не сам ги разработил още не са се напаснали но се осеща иначе наи вачното е гумите нямашли читави гуми кви и дискове да слагаш тааси е относно задните дискове на е46 330
няма да имаш ръчна аз за това сложих от е46 320
и да си знаите че сложишли дискове от е46 по малка джанта от 17'' не вляяя :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: ASENOVGRAD
Пол: Мъж
Кара: на магия

Мнение от rango » 11 Юли 2009, 13:16

STOPSKI написа:Колеги значи аз парво смених задните дискове от е46 320
те са вентилирани за разлика от др е36-ци ся нз на 2.5 и на 2.8 дали са вентилирани но на 320 и 318... не са
значи смених задните дискове и апаратите ефекта беше усезаем мн прилично се получи имаше спорове от рода на колата ше се вартяла по патя повече ще хваштат задните няма такова нещо иначе задните дискове бяха по голями от предните предния стандартен е 286мм а задния беше 297 :D ефект имаше едно че е по голям диска но и е вентилиран.
Сега сложих предни дискове от е46 330d не сам ги разработил още не са се напаснали но се осеща иначе наи вачното е гумите нямашли читави гуми кви и дискове да слагаш тааси е относно задните дискове на е46 330
няма да имаш ръчна аз за това сложих от е46 320
и да си знаите че сложишли дискове от е46 по малка джанта от 17'' не вляяя :D



като сложи дисковете от е46 сас апаратите ли ги сложи,или на е36-цата си станаха
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 7.06.2008
Пол: Мъж
Кара: Нещо между 320-ка и М3
Мечтае да кара: S62B50

Мнение от STOPSKI » 11 Юли 2009, 21:07

rango написа:
STOPSKI написа:Колеги значи аз парво смених задните дискове от е46 320
те са вентилирани за разлика от др е36-ци ся нз на 2.5 и на 2.8 дали са вентилирани но на 320 и 318... не са
значи смених задните дискове и апаратите ефекта беше усезаем мн прилично се получи имаше спорове от рода на колата ше се вартяла по патя повече ще хваштат задните няма такова нещо иначе задните дискове бяха по голями от предните предния стандартен е 286мм а задния беше 297 :D ефект имаше едно че е по голям диска но и е вентилиран.
Сега сложих предни дискове от е46 330d не сам ги разработил още не са се напаснали но се осеща иначе наи вачното е гумите нямашли читави гуми кви и дискове да слагаш тааси е относно задните дискове на е46 330
няма да имаш ръчна аз за това сложих от е46 320
и да си знаите че сложишли дискове от е46 по малка джанта от 17'' не вляяя :D



като сложи дисковете от е46 сас апаратите ли ги сложи,или на е36-цата си станаха


задалжутелно и апаратите сменяш иначе тиа задните спирачки от е46 320и като ги слагах също смених апаратите но с моите накладки ги подкарах :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 11 Юли 2009, 21:14

:yes: тва с ръчната беше добро уточнение, а какво купе беше тая 320 ка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 11 Юли 2009, 21:43

Ръчната не е проблем, тъкмо ше има стимул за хидравлична, кво по-хубаво :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 7.06.2008
Пол: Мъж
Кара: Нещо между 320-ка и М3
Мечтае да кара: S62B50

Мнение от STOPSKI » 11 Юли 2009, 23:08

super_bojo написа::yes: тва с ръчната беше добро уточнение, а какво купе беше тая 320 ка

еми колега аз мисля че няма значение какво купе е важно е какъв мотор е иначе от седан съм ги взимал
сега мисля да продавам задните дискове с апаратите и накладките от е46 320i като се има напредвит че на е46 задните са вентилирани :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 7.06.2008
Пол: Мъж
Кара: Нещо между 320-ка и М3
Мечтае да кара: S62B50

Мнение от STOPSKI » 11 Юли 2009, 23:10

nParMaTuK написа:Ръчната не е проблем, тъкмо ше има стимул за хидравлична, кво по-хубаво :D

еми нз брато ама отиваш на мн повече пари :D аз мисля че тука говорим за наи оптимален и евтин вариянт

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 12 Юли 2009, 21:33

по принцип има значение на различните купета един и същи мотор има разлика в големината бмв фанс е мястото за проверка,иначе хидравлична ръчна е около 300кинта по предварителни данни което си е добра оферта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 7.06.2008
Пол: Мъж
Кара: Нещо между 320-ка и М3
Мечтае да кара: S62B50

Мнение от STOPSKI » 12 Юли 2009, 22:00

добре колега но аз смятам че не е нужно и по принцип гледам да се придаржам кам стандартните неща искам всичко да си ми е оригинално и по нищо да не се отличава от една М -ка например

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 13 Юли 2009, 19:11

Конкретно при хидравличната ръчна не е проблем ако се отличаваш от М-ките :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 13 Юли 2009, 22:51

и аз така ги виждам нештата

ПредишнаСледваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook