издръжливост и проблеми при турбо-конверсия
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
издръжливост и проблеми при турбо-конверсия
реших да пусна тази тема,защото много рядко се споделя при експлоатацията на надути двигатели,какви проблеми възникват,кое се чупи,кой мотор колко издържа при определена експлоатация.имам предвид не кой какво е чел,а споделяне на хора с реален опит или за ваши познати,които не пишат във форума.пак да уточня-става въпрос за завършени проекти в експлоатация.значи очаквам нещо такова например:е36,м42 с турбо к27 на 0.8 с кулер от...,смт6 и...... кара се като евридейка и понякога на писта калояново за удоволствие.конверсията направена преди 1 г. и 20000км.оттогава сменени-съединител,диф,2 бутала и .....благодаря на отзовалите се! по- специатно ме интересува съдбата на колите на diezel,ico-bmw,teao,както и на лудия колите.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: издръжливост и проблеми при турбо-конверсия
Колега това на кой колата му колко е изкарала е много относително понятие Едно е надута на 0.8 с оригинални карантии друго е да е със същшият надув с ковани. Отделно много зависи дали е разредена, кой я е настройвал и как, кой кара колата и как, Това изобщо не би могло да е някакъв критерий и едва ли някой ще ти отговори.ico318 написа:реших да пусна тази тема,защото много рядко се споделя при експлоатацията на надути двигатели,какви проблеми възникват,кое се чупи,кой мотор колко издържа при определена експлоатация.имам предвид не кой какво е чел,а споделяне на хора с реален опит или за ваши познати,които не пишат във форума.пак да уточня-става въпрос за завършени проекти в експлоатация.значи очаквам нещо такова например:е36,м42 с турбо к27 на 0.8 с кулер от...,смт6 и...... кара се като евридейка и понякога на писта калояново за удоволствие.конверсията направена преди 1 г. и 20000км.оттогава сменени-съединител,диф,2 бутала и .....благодаря на отзовалите се! по- специатно ме интересува съдбата на колите на diezel,ico-bmw,teao,както и на лудия колите.
Ей ти на. Моята е съвсем леко разредена на 0.6 с Т3/Т4 и смт6 и вече имам 1000км
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
това имам предвид-отвреме навреме да си подновяваш темата и да казваш как вървят нещата.незнам защо,но с всички проекти се случва едно и също-прави се колата с много пари и нерви,тръгва да се движи и изчезва.само при лудия беше по-различно,но...да се очаква,че след завършване на проекта,следва дълго и безаварийно каране е несериозно,но никой не пише.другия вариант е бързо сгомнясване и просто да няма какво да се пише....очаквам изброените по-горе,както и други,минали по този път,да пишат тук или в собствените си теми.
Re: re
пожелавам ти го от сърце.не забравяй да ни държиш в течение.slavianko написа:ico318 написа:следва дълго и безаварийно каране
- ico-bmw
- ентусиаст
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
е ми Ице минахме около 5000км и ни се виде слаб тоз мотор и за това му ръгнах един скромен 3,5 ,които ще се турбинира ама тая криза ина4е за двигатела си бе6е сток до 1 бар сам го надувал нема6е грижи ,ина газ не на бензин
Drive Only Cool Cars - E30 Baby
...
M40 1,8 литра компресор на 0,9 максимален (0,7 минимален) буст-близо 40 000 без проблеми на газ и бензин-един път е правена главата щото духна гарнитура и я бяхме свалили. Един път счупи кубилица че влезе в 8 000 оборота за момент . Като цяло се счупи от оборотите- много често над 7 000.Тия километри са минати на газ и бензин, без да е разреждана колата.
Re: ...
teao написа:M40 1,8 литра компресор на 0,9 максимален (0,7 минимален) буст-близо 40 000 без проблеми на газ и бензин-един път е правена главата щото духна гарнитура и я бяхме свалили. Един път счупи кубилица че влезе в 8 000 оборота за момент . Като цяло се счупи от оборотите- много често над 7 000.Тия километри са минати на газ и бензин, без да е разреждана колата.
40k са си доста километри
какъв разход дава на газ и кви коне е горе долу
- n.kostadinov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Русе
Колеги тук в Русе направихме едно е30 м40 1.6 турбо ,за момента не мога да кажа за проблеми при експлоатация,кара се на 0.6 бара на малко бедни смеси ! Има още доста неща да се правят по автомобила и като придобие някакъв по-завършен вид(завършен вид е доста относително да се каже) ще се пусне тема за целия проект+снимков материял и впечтления!До тук не съм имал никакви проблеми колата е евридейка и е за забавление .Ще следя темата и ще пиша когато мога за лични впечатления
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди
http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща
http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди
http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща
Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
turbo написа:kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди
http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща
Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...
ще попитам собственика дали мога да споделя по подробна информация и ще пиша.
по принцип има две важни неща при подобни проекти-охлаждане на буталата и настройки-настойките са всичко-колата е с мега скръб ,вечно оплювана от всички,но всъщност невероятна и гъвкава за настройки-просто трябва да си в час до скоро и аз не бях но вече се уча..поне на теория,щото на практика има кой да се занимава с тези неща-за всяка болест си има доктори само трябва да знеш кои са най добрите
http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c
в този клип към края, има малко снимки как се зглобява мотора и със какви части
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Още ли я карате бедна ??? И моята в началото беше така но ме беше страх да я карам докато не я оправя. Та я оправих но сега пък други проблеми.n.kostadinov написа:Колеги тук в Русе направихме едно е30 м40 1.6 турбо ,за момента не мога да кажа за проблеми при експлоатация,кара се на 0.6 бара на малко бедни смеси ! Има още доста неща да се правят по автомобила и като придобие някакъв по-завършен вид(завършен вид е доста относително да се каже) ще се пусне тема за целия проект+снимков материял и впечтления!До тук не съм имал никакви проблеми колата е евридейка и е за забавление .Ще следя темата и ще пиша когато мога за лични впечатления
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани