издръжливост и проблеми при турбо-конверсия

Тунинг на двигатели, окачване, спирачки и всички други тежки железа по нашите баварци.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

издръжливост и проблеми при турбо-конверсия

Мнение от ico318 » 03 Юли 2009, 17:26

реших да пусна тази тема,защото много рядко се споделя при експлоатацията на надути двигатели,какви проблеми възникват,кое се чупи,кой мотор колко издържа при определена експлоатация.имам предвид не кой какво е чел,а споделяне на хора с реален опит или за ваши познати,които не пишат във форума.пак да уточня-става въпрос за завършени проекти в експлоатация.значи очаквам нещо такова например:е36,м42 с турбо к27 на 0.8 с кулер от...,смт6 и...... кара се като евридейка и понякога на писта калояново за удоволствие.конверсията направена преди 1 г. и 20000км.оттогава сменени-съединител,диф,2 бутала и .....благодаря на отзовалите се! по- специатно ме интересува съдбата на колите на diezel,ico-bmw,teao,както и на лудия колите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: издръжливост и проблеми при турбо-конверсия

Мнение от slavianko » 03 Юли 2009, 20:07

ico318 написа:реших да пусна тази тема,защото много рядко се споделя при експлоатацията на надути двигатели,какви проблеми възникват,кое се чупи,кой мотор колко издържа при определена експлоатация.имам предвид не кой какво е чел,а споделяне на хора с реален опит или за ваши познати,които не пишат във форума.пак да уточня-става въпрос за завършени проекти в експлоатация.значи очаквам нещо такова например:е36,м42 с турбо к27 на 0.8 с кулер от...,смт6 и...... кара се като евридейка и понякога на писта калояново за удоволствие.конверсията направена преди 1 г. и 20000км.оттогава сменени-съединител,диф,2 бутала и .....благодаря на отзовалите се! по- специатно ме интересува съдбата на колите на diezel,ico-bmw,teao,както и на лудия колите.
Колега това на кой колата му колко е изкарала е много относително понятие ;) Едно е надута на 0.8 с оригинални карантии друго е да е със същшият надув с ковани. Отделно много зависи дали е разредена, кой я е настройвал и как, кой кара колата и как, Това изобщо не би могло да е някакъв критерий и едва ли някой ще ти отговори.
Ей ти на. Моята е съвсем леко разредена на 0.6 с Т3/Т4 и смт6 и вече имам 1000кмИзображениеИзображение
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 04 Юли 2009, 11:54

това имам предвид-отвреме навреме да си подновяваш темата и да казваш как вървят нещата.незнам защо,но с всички проекти се случва едно и също-прави се колата с много пари и нерви,тръгва да се движи и изчезва.само при лудия беше по-различно,но...да се очаква,че след завършване на проекта,следва дълго и безаварийно каране е несериозно,но никой не пише.другия вариант е бързо сгомнясване и просто да няма какво да се пише....очаквам изброените по-горе,както и други,минали по този път,да пишат тук или в собствените си теми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 04 Юли 2009, 13:00

ico318 написа:следва дълго и безаварийно каране
;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: re

Мнение от ico318 » 05 Юли 2009, 1:45

slavianko написа:
ico318 написа:следва дълго и безаварийно каране
;)
пожелавам ти го от сърце.не забравяй да ни държиш в течение. :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 08 Юли 2009, 20:38

е ми Ице минахме около 5000км и ни се виде слаб тоз мотор и за това му ръгнах един скромен 3,5 ,които ще се турбинира ама тая криза :evil: ина4е за двигатела си бе6е сток до 1 бар сам го надувал нема6е грижи ,ина газ не на бензин :uups:
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 08 Юли 2009, 23:48

благодаря ти за включването!няма ли желаещ за стария мотор?за 3,5 сигурно ще ползваш по-голямо турбо,пък този е готов....не ще ли някой да му се радва или след кризата?ама ти си имаш е34 с м40.тя работата нарисувана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 09 Юли 2009, 4:13

M40 1,8 литра компресор на 0,9 максимален (0,7 минимален) буст-близо 40 000 без проблеми на газ и бензин-един път е правена главата щото духна гарнитура и я бяхме свалили. Един път счупи кубилица че влезе в 8 000 оборота за момент . Като цяло се счупи от оборотите- много често над 7 000.Тия километри са минати на газ и бензин, без да е разреждана колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1520
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Re: ...

Мнение от Nightmare » 09 Юли 2009, 10:53

teao написа:M40 1,8 литра компресор на 0,9 максимален (0,7 минимален) буст-близо 40 000 без проблеми на газ и бензин-един път е правена главата щото духна гарнитура и я бяхме свалили. Един път счупи кубилица че влезе в 8 000 оборота за момент . Като цяло се счупи от оборотите- много често над 7 000.Тия километри са минати на газ и бензин, без да е разреждана колата.

:shock: 40k са си доста километри :)
какъв разход дава на газ и кви коне е горе долу :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 09 Юли 2009, 11:19

teao,благодаря и на теб за включването!пиши по-често на какво ги слагате тези компресори.ти си един от малкото,който мисли ката мен-по-добре компресор пред турбо и без електроника.кораво излезна м40!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Русе

Мнение от n.kostadinov » 09 Юли 2009, 13:59

Колеги тук в Русе направихме едно е30 м40 1.6 турбо :twisted: ,за момента не мога да кажа за проблеми при експлоатация,кара се на 0.6 бара на малко бедни смеси :evil: ! Има още доста неща да се правят по автомобила и като придобие някакъв по-завършен вид(завършен вид е доста относително да се каже) ще се пусне тема за целия проект+снимков материял и впечтления!До тук не съм имал никакви проблеми :) колата е евридейка и е за забавление 8) .Ще следя темата и ще пиша когато мога за лични впечатления :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 09 Юли 2009, 14:06

във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди :D

http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 09 Юли 2009, 14:11

kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди :D

http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща ;)


Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 09 Юли 2009, 14:21

turbo написа:
kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди :D

http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща ;)


Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...


ще попитам собственика дали мога да споделя по подробна информация и ще пиша.
по принцип има две важни неща при подобни проекти-охлаждане на буталата и настройки-настойките са всичко-колата е с мега скръб :D ,вечно оплювана от всички,но всъщност невероятна и гъвкава за настройки-просто трябва да си в час :D до скоро и аз не бях но вече се уча..поне на теория,щото на практика има кой да се занимава с тези неща-за всяка болест си има доктори ;) само трябва да знеш кои са най добрите :mhihi:

http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c

в този клип към края, има малко снимки как се зглобява мотора и със какви части ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 10 Юли 2009, 9:18

n.kostadinov написа:Колеги тук в Русе направихме едно е30 м40 1.6 турбо :twisted: ,за момента не мога да кажа за проблеми при експлоатация,кара се на 0.6 бара на малко бедни смеси :evil: ! Има още доста неща да се правят по автомобила и като придобие някакъв по-завършен вид(завършен вид е доста относително да се каже) ще се пусне тема за целия проект+снимков материял и впечтления!До тук не съм имал никакви проблеми :) колата е евридейка и е за забавление 8) .Ще следя темата и ще пиша когато мога за лични впечатления :winky:
Още ли я карате бедна ??? И моята в началото беше така но ме беше страх да я карам докато не я оправя. Та я оправих но сега пък други проблеми.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към Силов тунинг

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook