лек маховик за м52б28
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
лек маховик за м52б28
така както повечето сигурно знаят леките маховици от м20 стават за всички мотори до м50б25,но при тях диаметъра на съединителя е 228мм.а това което ме интересува е какъв по лек маховик да си сложа на м52б28 при положение че при него диаметъра е 240мм.
ако някой който е правил такова нещо нека сподели как става ще съм му много благодарен.интересува ме от кой мотор с по лек маховик от моя може да ми стане на мен,ще има ли разлика при стартера и направо някой ако може да ми предложи подходящ за мен маховик,който е по лек от моя нека пусне оферта,отворен съм за предложения
благодаря предварително
ако някой който е правил такова нещо нека сподели как става ще съм му много благодарен.интересува ме от кой мотор с по лек маховик от моя може да ми стане на мен,ще има ли разлика при стартера и направо някой ако може да ми предложи подходящ за мен маховик,който е по лек от моя нека пусне оферта,отворен съм за предложения
благодаря предварително
- super_bojo
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
а какво ти пречи да сложиш М20-ков със съединител на 228 мм и да смениш бендикс ккто става при М50 ,мисля че Shondy е така на е30-ката с М52
- gotcha
- младши ентусиаст
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Ми той и от М3 пак е двумасов
Ако нямаш пара слагай както каза колегата от М20, ако не фиданца или други афтърмаркети.
Ако нямаш пара слагай както каза колегата от М20, ако не фиданца или други афтърмаркети.
Mens sana in corpore sano
- nafurfory
- младши ентусиаст
- Мнения: 250
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20
- Мечтае да кара: самолет
а на стругар няма ли да стане да си олекотиш твоя като гочи на струга и свали някое килце
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE
GEORGIEV написа:а какво ти пречи да сложиш М20-ков със съединител на 228 мм и да смениш бендикс ккто става при М50 ,мисля че Shondy е така на е30-ката с М52
ми първо не съм сигурен дали ще пасне,второ кой ми гарантира че няма на петото по рязко тръгване да хвърли съединителя,все пак сигурно не случайно че оригинално са му сложили по голям диаметър.
ай във вторник на "генимекс"ще го обсъдим,че съм се зарибил нещо
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
sabi1984 написа:GEORGIEV написа:а какво ти пречи да сложиш М20-ков със съединител на 228 мм и да смениш бендикс ккто става при М50 ,мисля че Shondy е така на е30-ката с М52
ми първо не съм сигурен дали ще пасне,второ кой ми гарантира че няма на петото по рязко тръгване да хвърли съединителя,все пак сигурно не случайно че оригинално са му сложили по голям диаметър.
ай във вторник на "генимекс"ще го обсъдим,че съм се зарибил нещо
еми май ще излезе че пасва,направо търси от наи-леките и слагай докато е свален , съединителя кво да му е тя 25-цата кара с такъв че тва 2.8 да го хвърли ли ...едва ли
- SammY
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Колега варянта на м20 маховик с по як съединител не е лоша , обаче според мен си е малко деградация от 240 на 228 най-добрия варянт е с някъв афтър ама цената не е като за криза
п.п. То не , че първия върянт е евтин ама май втория е значително по скъп
п.п. То не , че първия върянт е евтин ама май втория е значително по скъп
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Варянта за сакс рейсинг или някой ибейски комплект 228мм от чужбина е много по-добър/евтин
от колкото всеки 240мм тука в БГ и разните му набутваций за фиданци миданци и т.н.
от колкото всеки 240мм тука в БГ и разните му набутваций за фиданци миданци и т.н.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
S-stail написа:Варянта за сакс рейсинг или някой ибейски комплект 228мм от чужбина е много по-добър/евтин
от колкото всеки 240мм тука в БГ и разните му набутваций за фиданци миданци и т.н.
най-добрият вариант е фиданца+240 мм оем сакс за м3 от щатския ебау....идваше на към 300 $ + доставка
правете малко разлика между сакс оем и сакс рейсинг (вторите почват от 450 евро за феродов и притискателен;) и няма за какво да го слагаш на атмосферна 28ца
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Малко под 300 долара е само съединителя, отделно фиданзата е още 400 или към 630 ако се земат двете. Отделно $200 някъде и нагоре май беше доставката, щото живеем на п..а си майна от белия свят
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
oxam написа:S-stail написа:Варянта за сакс рейсинг или някой ибейски комплект 228мм от чужбина е много по-добър/евтин
от колкото всеки 240мм тука в БГ и разните му набутваций за фиданци миданци и т.н.
най-добрият вариант е фиданца+240 мм оем сакс за м3 от щатския ебау....идваше на към 300 $ + доставка
правете малко разлика между сакс оем и сакс рейсинг (вторите почват от 450 евро за феродов и притискателен;) и няма за какво да го слагаш на атмосферна 28ца
На 660$ /без отстъпката/е сакс със фиданза,вкарвал съм такъв
и от грипфорс не искаха да пратят с понижена стойност на товарителницата та и с митниците си имах вземане даване.
Незнам колко е обикновен но държи 450нм с феродов диск,същия комплект като на лудия.
Не виждам със какво фиданцата е по добра от здрав м20 оем маховик
или да има някакви предимства пред него?
За тея 660$ по добре истински съединител или нещо друго.
Сакс рейсинг на мен ми стъпва по-евтино от тоя ибейския комплект
и бих го предпочел като вариант със оем м20 маховик отколкото фиданца/оем сакс
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
bum_bum написа:Малко под 300 долара е само съединителя, отделно фиданзата е още 400 или към 630 ако се земат двете. Отделно $200 някъде и нагоре май беше доставката, щото живеем на п..а си майна от белия свят
Абе те тея си товарят с доставката за да плащат по-малко комисионна на егей Смисъл излизаше около 120$ по товарителница а не мен ми взеха 228 и другите 100 не се облагат от ибей при продажба,щото са къв доставката.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
S-stail написа:oxam написа:S-stail написа:Варянта за сакс рейсинг или някой ибейски комплект 228мм от чужбина е много по-добър/евтин
от колкото всеки 240мм тука в БГ и разните му набутваций за фиданци миданци и т.н.
най-добрият вариант е фиданца+240 мм оем сакс за м3 от щатския ебау....идваше на към 300 $ + доставка
правете малко разлика между сакс оем и сакс рейсинг (вторите почват от 450 евро за феродов и притискателен;) и няма за какво да го слагаш на атмосферна 28ца
На 660$ /без отстъпката/е сакс със фиданза,вкарвал съм такъв
и от грипфорс не искаха да пратят с понижена стойност на товарителницата та и с митниците си имах вземане даване.
Незнам колко е обикновен но държи 450нм с феродов диск,същия комплект като на лудия.
Не виждам със какво фиданцата е по добра от здрав м20 оем маховик
или да има някакви предимства пред него?
За тея 660$ по добре истински съединител или нещо друго.
Сакс рейсинг на мен ми стъпва по-евтино от тоя ибейския комплект
и бих го предпочел като вариант със оем м20 маховик отколкото фиданца/оем сакс
значи съм хванал няква примоция навремето, с митницата номерът е не да ти пишат по-ниска стойност а "warranty replacement" и минаваш метър (и всички се навиват)
до колкото помня на лудия феродовият диск е без демпфери, тоест 240мм от е34 м5 + фиданца
колко кила е м20 маховика? моята фиданца е 6 кг алуминиев с метална гривна - като замине просто сменям гривната и продължавам.
за последното съм съгласен - все пак опира до пари и това какво целиш
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани